loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 15 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

DVD Audio Extractor ابزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه استخراج فایلهای صوتی از درون فایلهای دی وی دی می باشد و امکان ریپ کردن دی وی دی را نیز برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید انواع فرمت های استاندارد دی وی دی را در برنامه بارگذاری کرده و سپس تنها با یک کلیک اقدام به استخراج فایلهای صوتی از درون آنها کنید و به فرمت های OGG, MP3, Wave, FLAC ذخیره کنید. این نرم افزار مدعی است که با توجه به سرعت بسیار بالا در زمینه استخراج فایلهای صوتی قادر است تا فرمت های نهایی را با کیفیت بسیار خارق العاده برای شما ذخیره سازی نماید. البته یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم این برنامه که در نسخه جدید به آن افزوده شده است می توان به امکان تبدیل سریع دی وی دی به سی دی های صوتی اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 28 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
OpoSoft Video Editor یک نرم افزار همه کاره و چند منظوره در زمینه ویرایش فرمت های ویدیویی می باشد که سایت کینگ سافت آن را بصورت رایگان در اختیار شما کاربران قرار داده است. شما بواسطه این نرم افزار سبک و قدرتمند خواهید بود تا انواع مختلفی از ویرایش ها را بر روی فرمت های ویدیویی ایجاد کنید. بطور مثال براحتی می توانید چندین فایل مختلف را با یکدیگر ادغام کنید , ویدیوهای بزرگ و طولانی را به چندین قسمت کوچکتر تبدیل کنید , قسمت های مختلف را به آسانی برش داده و جاهایی از ویدیو را که مایل هستید حذف کرده و یا اضافه کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش فرمت های AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, MKV, M4V, DAT, FLV را دارد و کار کردن با آن نیز بسیار ساده و آسان است و کاربران مبتدی هم می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. زیرا تمامی قابلیت های ذکر شده تنها با چند کلیک و با کمک تنظیمات پیش فرض نرم افزار امکان پذیر خواهند بود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 21 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Xilisoft iPhone Ringtone Maker یک نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای برای تمامی استفاده کنندگان آیفون می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا در سریعترین زمان ممکن و بدون داشتن دانش قبلی اقدام به ساخت زنگ یا همان رینگتون برای گوشی های آیفون کنید. شما می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند مانند MP3, WMA, AAC, WAV, CDA, OGG, FLAC, APE, CUE, M4A, RA, RAM, AC3, MP2, AIFF, AU, MPA به آسانی به فرمت های قابل پخش در آیفون تبدیل کنید. همچنین شما می توانید براحتی قسمت های ناخواسته را از موزیک ها حذف کنید و یا قسمتی را که مایل باشید برش داده و بصورت کوتاه تر ذخیره کنید و حتی فرمت های ویدیویی را نیز در برنامه بصورت تکی و یا گروهی بارگذاری کنید و سپس با یک کلیک صداهای موجود در آنها را استخراج کنید و سپس با فرمت صوتی ذخیره کنید. فرمت های ویدیویی پشتیبانی شده توسط این نرم افزار شامل AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV هستند و امکان ذخیره سازی و تبدیل به فرمت های M4R دارند. البته توسط این نرم افزار علاوه بر ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون می توانید برای گوشی های BlackBerry, Nokia, Gphone, Sony Ericsson or Samsung نیز رینگتون بسازید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از گوشی های آیفون iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone OS 3.1 دارد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 18 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

AD Stream Recorder ابزاری بسیار کارآمد و مفید در زمینه ضبط هرگونه سیگنالی می باشد که از کارت صدا تولید می شود. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است به آسانی می توانید صداهایی را که در زمان استفاده از کامپیوتر ایجاد می شود مانند زمانی که می خواهید رادیوهای اینترنتی گوش دهید , زمانی که در حال بازی کردن هستید , فایلهای موزیک که در حال اجرا هستند را ضبط کرده و آنها را با بهترین کیفیت و با فرمت های MP3 و WAV و WMA ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک پلیر و یک ویرایشگر قدرتمند می باشد. یعنی شما می توانید موزیک های ضبط شده را از طریق همین نرم افزار گوش کنید و یا با کمک ابزارهای مختلف اقدام به برش قسمت هایی از صدای ضبط شده کنید و آنها را به فایلهای کوچکتر تبدیل کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Bigasoft YouTube Downloader Pro نرم افزار کاربردی و حرفه ای در زمینه دانلود و تبدیل ویدیوهای یوتیوب می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مورد علاقه خودتان را با سرعت بسیار باورنکردنی و بصورت گروهی دانلود کرده و سپس آنها را مناسب با سلیقه خود به فرمت های دیگر تبدیل کنید و آنها را برای اجرا در iPad, iPod, iPhone, BlackBerry, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Pocket PC, Creative Zen, Xbox, Archos بهینه سازی کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا ویدیوهای HD و ویدیوهایی که با کیفیت 720p , 1080p و ویدیوهای 3D را نیز دانلود کند. البته توسط این نرم افزار براحتی می توانید ویدیوهای مختلف را از دیگر سایت های به اشتراک گذاری ویدیو مانندFacebook, Goolge Videos, Metacafe, eHow, Vimeo, MTV, BBC, Dailymotion ویدیو دانلود کنید و یا ویدیوهای تبدیل شده خودتان را درون این سایت ها به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید پس از دانلود ویدیوها اقدام به جداسازی موزیک از درون آنها کنید و آنها را با فرمت های رایج صوتی ذخیره کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 53 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
WavePad Sound Editor Masters نرم افزار ویرایشگر صوتی کامل با امکانات حرفه ای در محیط ویندوز و مکینتاش می باشد که سایت کینگ سافت برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا هرگونه فایل صوتی و وسیقی را ویرایش داده و یا بواسطه آن اقدام به ضبط صدا کنید و ویرایش های لازم را بر روی آن اعمال کنید. شما براحتی می توانید هرگونه فایل صوتی را در برنامه بارگذاری کنید و سپس با کمک ابزارهایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ویرایش آنها کنید.و بطور مثال می توانید قسمتی از فایلهای صوتی را برش داده , چندین فایل صوتی را به یکدیگر متصل کنید و افکت های مختلفی مانند اکو , تقویت و کاهش صدا , حذف نویزهای موجود در صدا , حذف صداهای ناخواسته و... را بر روی آنها اعمال کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند wav, mp3, vox, gsm, wma, real audio, au, aif, flac, ogg را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 29 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

BlazeVideo Video Editor یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند در زمینه ویرایش فرمت های ویدیویی می باشد . شما با کمک این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مختلف را در برنامه بارگذاری کرده و سپس اقدام به ویرایش آنها کنید. شما می توانید ویدیوهای مختلف را Clip, Crop, Rotate, Flip کنید و سپس واترمارک های مختلف مانند لوگو و متون به آنها بیافزایید و یا زیرنویس های مورد نظرتان را به فیلم ها اضافه کنید. همچنین شما می توانید به آسانی میزان روشنایی و کنتراست ویدیوها را برای رسیدن به بهترین کیفیت و نتیجه تغییر دهید. همه ی ابزارهای موجود برای ویرایش ویدیوها از بصورت پیش فرض و از قبل در برنامه تعریف شده هستند و شما می توانید براحتی به آنها دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز با تغییر دادن به نتایج مطلوب تر برسید. همچنین این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید اطلاعات مربوط به یک فایل ویدیویی مانند مدت زمان , اسم فایل , حجم آن و فرمت ویدیو را به فایلهای ویدیویی اضافه کنید و یا اطلاعات مربوط به تصاویر و صداها مانند codec, size, bitrate, framerate, samplerate را نیز در ویدیوها اضافه کنید. همچنین این نرم افزار امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های قابل پخش در دستگاه های  iPad, iPhone, iPod, BlackBerry, Nokia, HTC و... را برای شما فراهم می کند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 34 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Aiseesoft HD Video Converter یک مبدل کاملا کاربردی و مفید در زمینه تبدیل ویدیوهای HD و کیفیت بالا به سایر فرمت های رایج ویدیویی می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای HD را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید. شما می توانید فرمت HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM را به فرمت های MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, QT تبدیل کنید. این برنامه قابلیت تبدیل سایر فرمت ها به یکدیگر را نیز دارد و می توانید ویدیوهای HD و با کیفیت بسیار بالا را نیز به فرمت های دیگر تبدیل کندو همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار گنجانده است. در نهایت می توانید ویدیوهای تبدیل شده را برای اجرا در دستگاه های iPod, iPhone, iPhone 4, Apple TV, PSP, PS3, Wii, Zune, Xbox 360, Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, Palm Pre, Motorola, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone بهینه سازی کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 33 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Aiseesoft MKV Converter یک مبدل بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه تبدیل فرمت MKV به سایر فرمت های رایج تصویری می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا فرمت MKV را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید. شما می توانید فرمت MKV را به فرمت های دیگری نظیر 3GP , AVI, dv, Flash flv, swf, f4v, MOD, MJPEG ,MKV, MPEG ,mpeg2, vob, dat, MPEG4, mp4, m4v, MPV, rm, rmvb, TOD, ts , trp, tp, wmv, asf, MPEG2 HD, MPEG4 HD, QuickTime HD Files, WMV HD Video Files, HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD TRP, HD TP تبدیل کنید. این برنامه قابلیت تبدیل سایر فرمت ها به یکدیگر را نیز دارد و می توانید ویدیوهای HD و با کیفیت بسیار بالا را نیز به فرمت های دیگر تبدیل کندو همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار گنجانده است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Open Blu-ray Ripper ابزاری کاربردی و حرفه ای در زمینه ریپ و تبدیل کردن فرمت های Blu-Ray می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای Blu-Ray را به آسانی ریپ کرده و آنها را بر روی هارد دیسک کپی کنید و آنها را به فرمت های رایج دیگر نیز تبدیل کنید. این نرم افزار امکان ریپ و تبدیل ویدیوهای مختلف را برای اجرا و ذخیره سازی بر روی دستگاه هایی جانبی مانند iPad, iPod, iPhone, AppleTV, PSP, PS3, XBOX360, Zune, Mobile Phone, GPhone, Smart Phone, PMP, Pocket PC, PDA نیز فراهم می کند. این نرم افزار مدعی است که می تواند 800% سریعتر از نرم افزارهای دیگر عملیات ریپ و تبدیل را برای شما انجام دهد و در زمان تبدیل به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. همچنین شما می توانید ویدیوهای 2D و 3D را نیز توسط این نرم افزار تغییر فرمت دهید. البته در زمان تبدیل شما می توانید بیت ریت مربوط به صدا و ویدیو را مناسب با سلیقه خود تغییر دهید. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند و قادر به رمزگشایی هرگونه فایل بلوری است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 672
  • بازدید کلی : 13,973
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید