loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 220 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sony Vegas PRO نام یکی دیگر از نرم افزارهای تولید شده توسط شرکت سونی است که به طور حتم محصولی قدرتمند است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به بهترین شکل ممکن مونتاژ و به طور کلی ویرایش نمایید. یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار ویرایش به صورت Real-Time است که با توجه به نام آن تغییرات به صورت لحظه ای و بدون نیاز به تأیید شدن اعمال می شوند. از سوی دیگر یکی از نگرانی هایی که در هنگام کار با نرم افزارهای این چنینی وجود دارد این است که مبادا تغییرات اشتباهی انجام شود و فایل اصلی آسیب ببیند. در این نرم افزار این مشکل را به لطف ویژگی خاص آن هرگز نخواهید داشت چراکه در این نرم افزار در فایل اصلی هیچگونه تغییری ایجاد نخواهد شد. همچنین امکان ساخت منو برای دی وی دی و امکان پخش تمام صفحه فایل ویدیویی از جمله دیگر ویژگی های بیشمار این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 31 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود رایگان نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار و انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی |

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان Nuance Dragon NaturallySpeaking برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف تبدیل گفتار به نوشتار می باشد که از کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. این نرم افزار با کمک هوش مصنوعی خود قادر به انجام فرمان های صوتی است، که توسط کاربر بیان می شود. به عبارت ساده تر عملکرد این برنامه در زمینه تبدیل گفتار به نوشتار مانند دیکته معلم به دانش آموزان است در واقع شما مانند معلم متن دلخواهتان را توسط میکروفن برای نرم افزار می خوانید و سپس برنامه پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار شروع به تایپ متن می کند. تحقیقات نشان داده که انسان می تواند در یک دقیقه حدود 120 کلمه را بیان کند این در حالی است که در همان زمان تنها قادر به تایپ 40 کلمه می باشد در نتیجه سرعت تایپ شما با کمک این برنامه تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر امکان تبدیل گفتار به نوشتار، این نرم افزار دارای قابلیت انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی نیز می باشد. به عنوان مثال شما میتوانید با گفتن کلمه My Computer بدون آنکه کلیکی با موس بر روی آیکون آن روی دسکتاپ کنید، وارد این پنجره شوید. همچنین شما میتوانید اینکار را برای اجرای تمام پنجرها، نرم افزارها، بازیها و ... بدون هیچ کلیکی بر روی آیکون آنها و تنها با گفتن نام پنجره یا برنامه مورد نظرتان انجام دهید. یکی دیگر از کاربردهای این برنامه در نرم افزارهای مختلف اینترنتی مانند مرورگرها و مسنجرهاست که می توانید بدون تایپ آدرس یک سایت وارد آن شوید و یا بدون تایپ موضوع مورد نظرتان در گوگل به جستجوی آن بپردازید که اینکار هم تنها با گفتن کلمات صورت می پذیرد. یکی از ضعف های این نرم افزار عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که نمیتوان متون فارسی را با استفاده از آن تایپ کرد ولی باز هم میتوان از دیگر امکانات این نرم افزار مانند اجرای برنامه ها با فرمان صوتی و یا جستجو در اینترنت و حتی چت کردن به صورت فینگلیش استفاده کرد. زیرا اکثر کسانی که با برنامه های مسنجر با دوستان خود چت می کنند کلمات را به صورت فینگلیش تایپ می کنند که این نرم افزار تا حدی قادر به تایپ کلمات فینگلیش می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 18 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان ThunderSoft Flash to Video Converter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است، نرم افزاری است برای تبدیل فایل های فلش به دیگر فایل ویدیویی. شما به آسانی می توانید فایل های فلش را با فرمت SWF به فرمت های AVI,MPEG,MOV,MKV,WMV تبدیل کنید. همچنین از این نرم افزار میتوانید برای تبدیل فرمت SWF به فرمت دیگر فلش که با نام FLV معروف است استفاده نمایید. علاوه بر این می توانید برای تبدیل فایل SWF به فایل MP4 به گونه ای که در دستگاه های پخش دیجیتال نظیر iPod, iPhone, PSP قابل اجرا باشد استفاده نمایید. از دیگر امکاناات این نرم افزار میتوان به امکان قرار دادن Logo یا Watermark بر روی فایل ویدیویی قبل از تبدیل فرمت اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزار 3 herosoft DVD Ripper Platinum را که یکی از قویترین نرم افزار ها برای تبدیل دی وی دی به سایر فرمت هاست را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید دی وی دی های خود را به سایر فرمت های رایج ویدیویی تبدیل کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدئویی مانند WMV ،3GP ،AVI ،MPEG4 ،MKV ،RM ،DivX ،MOV ،XviD ،FLV و SWF تبدیل نماید و صدا های فیلم ها در فرمتهای AC3،M4A ،MP3 ،WMA ،WAV و AAC با کیفیت عالی استخراج نماید.این نرم افزار اکثر پخش کننده های صوتی و تصویری مانند Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 Archos GMini402, iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 ،iRiver PMP-100 ،Archos AV700 را ساپورت می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 18 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فیلم با کیفیت Blu-ray را تبدیل به یک فرمت قابل پخش در دستگاه های دیگر کنید.به طور کلی Blu-ray نام فرمت جدید دیسک های DVD می باشد که توسط گروه Blu-ray Disk Association (BDA) که زیر نظر دو شرکت بزرگ Sony و Philips فعالیت می کند ایجاد شده است دیسک های بلوری به وسیله ی نور فرا بنفش نوشته می شوند. این موجب می شود تا علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در مراحل رایت حجم دیسک ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ به گونه ای که یک دیسک بلوری دارای 25 یا 40 گیگا بایت حجم می باشد. برای داشتن فیلم هایی با کیفیت تر نیاز به فضایی بیشتر خواهیم داشت که با تشکر از تکنولوژی بلوری این فضا مهیا گردیده است. ظهور دیسک های بلوری این امکان را فراهم کرده است تا فیلم های سینمایی در قالب فرمت وضوح بالا (High Definition) ارائه گردند.در پست امروز وب سايت کینگ سافت نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate را برای تبدیل فیلم های با کیفیت بلوری به دیگر فرمت ها را قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم با کیفیت Blu-ray را به فرمت های ویدیویی dvd, avi, mkv, Iphone/Ipad, Xbox و PS3 تبدیل کنید.کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد فقط کافی است فایل خود را انتخاب و با انتخاب کیفیت مورد نظر و تنها با کلیک بر گزینه convert فیلمهای خود را به آسانی تبدیل کنید.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت رایت بر روی DVD را نیز دارا می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرماید.

admin بازدید : 32 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری با عنوان Atomix Virtual DJ را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای میکس آهنگ و ویدیو می باشد به طوری که شما می توانید مانند یک دی جی حرفه ای از این برنامه برای میکس آهنگ های مورد علاقه تان استفاده کنید. در این نرم افزار افکت های صوتی متنوعی قرار دارد که با کمک آنها و اضافه کردن شان به آهنگ ها میتوانید یک میکس فوق العاده زیبا بسازید. همچنین از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به مواردی همچون دارا بودن 3 باند اکولایزر High, Mid و Low همراه با Kill و +/-30db gain، دارا بودن بخش میکس اتوماتیک و دستی با توجه به سبک موسیقی techno, hip hop, lounge و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 52 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید نرم افزار قدرتمند ساخت آهنگ MAGIX Music Maker|
| دانلود با حجم 419 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین نرم افزار های ساخت و میکس آهنگ در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Music Maker MX Production نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت حرفه ای موزیک و آهنگ است.این نرم افزار ساخت کمپانی معروف MAGIX است.با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود به صورت حرفه ای آهنگ های دی جی،راک،بی کلام،ترنس و... را پیاده سازی کنید.این نرم افزار دارای کتابخانه ای با بیش از 10000 صوت و افزونه ی میکس و آهنگ است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

بسیاری از کاربران ویندوز خواهان نرم افزاری کوچک تر و ساده تر از نرم افزاری مانند Windows Media Player برای گوش دادن به موسیقی هستند. نرم افزار کوچک و کم حجم که در عین حال امکانات مناسبی ارائه کند و آنها را از استفاده از نرم افزارهای بزرگ و حجیم دیگر بی نیاز سازد. در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی و تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. MediaRevolution نام پلیری جدید می باشد که تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. این پلیر قادر به پخش DVD های فیلم با کیفیت بسیار بالاست.پلیر MediaRevolution نیاز به رم و CPU پایینی دارد و ایده آل برای سیستم های کامپیوتری قدیمی است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 23 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید  نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ساخت و میکس موزیک MAGIX Samplitude|
| نرم افزاری ایده آل برای استودیوهای آهنگ سازی به همراه کتابخانه ای از جلوه های صوتی|
| دانلود با حجم کلی 3.7 گیگابایت از لینک اصلی + لینک های کمکی از سرور Rapidshare|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین سوئیت های حرفه ای ساخت و میکس موزیک در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Samplitude Pro X نام نرم افزاری کامل برای ساخت و میکس حرفه ای آهنگ می باشد.این نرم افزار همانند یک اتاق مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه صوتی را در اختیار آهنگسازان حرفه ای و مبتدیان قرار می دهد.رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و تمامی کاربران می توانند از این نرم افزار بدون آموزش های خاص استفاده نمایند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

بسیاری از کاربران از نرم افزار های مختلفی برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده می کنند.استفاده از پلیرها به جزء لا ینفک برنامه های روزانه کاربران تبدیل شده است.از این رو پلیری که بتواند اکثر فرمت فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی کند و از رابط کاربری ساده ای استفاده کند جایگاه خاص خود را دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت، نسخه جدید پلیر قدرتمند Zoom Player را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Zoom Player Business FLEX پلیری بسیار قدرتمند و محبوب است که توانائی پخش تمامی فرمت های فایل های صوتی و تصویری و نمایش فیلم های دی وی دی با کیفیت بالا را داراست.قابلیت ویژه این پلیر نسبت به سایر پلیرها،همچنان که از نام آن هم پیداست توانائی بزرگ نمایی تصاویر ویدیوئی بدون افت کیفیت است.
فرمت های صوتی قابل پخش:
MP3, Windows Media (WMA), Advanced Audio Coding (AAC), OGG Vorbis (OGG), SHOUTcast (Streaming), Free Lossless Audio CODEC (FLAC), CD-Audio (CDA), Dolby Digital (AC3), Digital Theatre Surround (DTS), LPCM, Monkey Audio (APE), Real Media (RA), MusePack (MPC), OptimFROG (OFR), Shorten (SHN), True Audio (TTA), WavPack (WV), Apple Lossless Audio Coding ( ALAC), MIDI, Matroska (MKA), Wave Audio (WAV), MO3, IT, XM, S3M, MTM, MOD, UMX.
فرمت های تصویری قابل پخش:
DVD, AVI, QuickTime (MOV), XVID, DIVX, Windows Media (WMV / ASF), Flash Video (FLV), Flash (SWF), Cellphone 3GPP (3GP), Ogg Movie (OGM), Real Media (RM / RMVB), VideoCD (VCD), Super VideoCD (SVCD), MPEG (MPG), MPEG2 Program (M2V/VOB), MPEG2 Transport (TS/TP/TSP/TRP/M2T/PVA), MPEG4 (SP / ASP), MPEG4 AVC (H.264), MPEG4 ISO (MP4), Matroska (MKV), Media Center DVR (DVR-MS), VP3, VP6, Digital Video (DV), Motion JPEG (MJPEG), FLIC (FLI / FLC) .
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 697
  • بازدید کلی : 13,998
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید