loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 31 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

JetClean Pro یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه بهینه سازی و تمیز کردن سیستم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تنها با فشردن یک کلیک تمامی فایلهای بیهوده و بلا استفاده سیستم را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرید. این نرم افزار قادر است تا تمامی فایلهای اضافه که در رجیستری و یا در سطل بازیافت ویندوز وجود دارند و باعث کند شدن سیستم می شوند را شناسایی و آنها را روی سیستم حذف کند. در واقع این برنامه می تواند فایلهای اضافی سیستم , کلیدهای بیهوده رجیستری , اسناد اخیر , فایلهای کوکی , فایلهای اضافه در کلیبورد ویندوز , فایلهای موجود در Log , ارورهای مختلف که در سیستم بصورت آشکار و نهان رخ می دهد و... را شناسایی و آنها را از بین ببرد. همچنین شما با نصب این برنامه می توانید مدیریت دقیق بر روی استارت آپ ویندوز داشته باشید و تمامی برنامه هایی که در زمان بارگذاری ویندوز لود می شوند را مدیریت و آنها را غیرفعال کنید و تنها با چند کلیک سیستم را بصورت Defragment کنید. پس با نصب و اجرای این برنامه می توانید سرعت سیستم را افزایش داده و جان تازه ای به ویندوز و سیستم ببخشید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 244 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

برای کاربران رایانه در کشور ما ، به دلیل اعمال برخی تحریم ها ، مشکلاتی در استفاده از نرم افزارهای روز دنیا وجود دارد و معمولأ کاربران مجبور هستند تا نسخه های غیر اصل و کرک شده را خریداری نمایند. اما اینکه اگر شما نیز علاقه مند هستید تا نرم افزار مورد علاقه خود را که نسخه ای آزمایشی از آن در اختیار دارید را کرک کنید و به طور مادام العمر از آن استفاده کنید ، می توانید از مجموعه ای که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از نرم افزارها و ابزارهای لازم برای شکستن قفل نرم افزارها و به اصطلاح کرک کردن آنها را آماده کرده ایم. همچنین آموزش ها و توضیحاتی نیز در فایل فشرده وجود دارد که می توانید در جهت یادگیری از آنها استفاده نمایید. اما لازم به ذکر است که سایت کینگ سافت هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این ابزارها و همچنین مخرب بودن آنها را نپذیرفته و تمامی مسئولیت استفاده از این نرم افزارها به عهده کاربر است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 26 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

عملیات Defragment یا یکپارچه سازی از جمله مواردی است که اکثر کاربران سیستم عامل ویندوز با آن آشنایی دارند. عملیاتی که به واسطه ی آن اطلاعات در سطح دیسک به صورت مرتب و یکپارچه قرار می گیرند و از پراکندگی جلوگیری می شود و در نتیجه دسترسی به آنها با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. این تغییرات به خوبی از سوی کاربر قابل لمس است و کاربران به خوبی مترجه افزایش سرعت عملکرد سیستم خود پس از اتمام عملیات یکپارچه سازی می شوند. حال آنکه نرم افزارهای بسیاری برای اینکار عرضه شده اند که شاید معروف ترین آنها ابزار Disk Defragmenter باشد که از نسخه های ابتدایی ویندوز تاکنون به صورت پیش فرض در آن موجود بوده و مورد استفاده کاربران قرار می گرفته است. PerfectDisk به عقیده ی بسیاری از متخصصان رایانه ، یکی از بهترین نرم افزارهای یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک است و به همین دلیل امروز در سایت میهن دانلود آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما امکان یکپارچه سازی دیسک را می دهد و در مراحل و روش انجام اینکار امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


admin بازدید : 18 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)
در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان CCleaner برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای بهینه ساز است که می تواند با حذف فایلهای زائد موجود در هارد باعث بهینه سازی سیستم و نیز افزایش سرعت و کارایی ویندوز گردد. جالب است بدانید در سراسر دنیا بیش از 375 میلیون کاربر این نرم افزار را از سایت رسمی آن دانلود نموده اند که این رقم در ایران به بیش از 24 هزار کاربر میرسد. دلیل اینکه کاربران این نرم افزار را برای بهینه سازی سیستم خود انتخاب می کنند آن است که این این برنامه بر خلاف سایر نرم افزارهای بهینه سازی عملیات حذف فایلهای زائد را خودسردانه انجام نمی دهد که نتیجه ی آن حذف برخی از فایلهای ضرور هم باشد، بلکه با آنالیز دقیق تنها فایلهایی را که کابردی ندارند را حذف می نماید که البته اینکار را با کسب اجازه از کاربر انجام می دهد زیرا ممکن است فایلی از نظر نرم افزار بهوده شناخته شود اما کاربر به آن نیاز داشته باشد. همچنین از این نرم افزار پر کاربرد می توان برای عیب یابی و نیز تعمیر رجیستری ویندوز هم استفاده نمود که البته قبل از تعمیر یک نسخه پشتیبان از رجیستری تهیه می کند تا اگر پس از تعمیر مشکلی در رجیستری پیش آمد فورآ با برگرداندن آن به حالت اولیه مشکل را بر طرف سازد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 22 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان IOBit Game Booster برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار قادر است تا با یک کلیک حداکثر کارایی سیستم را برای اجرای بازی های کامپیوتری بکار گیرد در نتیجه شما در هنگام انجام بازی از سرعت بیشتری برخوردار خواهید بود. به عبارت دیگر با یک کلیک تمام پروسه های غیر ضروری سیستم بسته می شوند و بیشترین فضای رم، هارد دیسک، سی پی یو و سایر اجزایی که در سرعت بازی نقش دارند برای اجرای بازی مورد استفاده قرار میگیرند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به داشتن قسمتی تحت عنوان جعبه بازی اشاره کرد که شما میتوانید تعدادی از بازی های مورد نظرتان را وارد این جعبه کنید تا پس از اجرای بازی ها نرم افزار به صورت خودکار اقدام به بهینه سازی سیستم نماید. همچنین این نرم افزار میتواند در زمانی بسیار سریع تمام فایل های محل نصب بازی را Defragment یا یکپارچه سازی کند که اینکار موجوب افزایش اجرا و سرعت بازی خواهد شد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 29 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

اگر سرعت سیستم شما پایین است حتما ادامه این پست را دنبال کنید.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزاری بسیار محبوب و قدرتمند را جهت بهینه کردن قسمت های مختلف ویندوز را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Advanced PC Tweaker نام نرم افزاری قدرتمند جهت حذف کردن فایل های اضافی و زائد سیستم است.این نرم افزار با بهره گیری از توانایی الگوریتم های ساخت یافته اش باعث افزایش سرعت سیستم عامل ها می شود.سرعت سیستم به قسمت های مختلفی بستگی دارد.رجیستری یکی از این قسمت هاست. رجیستری به عنوان قلب ویندوز نقش عمده ای در سرعت سیستم عامل ایفا می کند.این نرم افزار با پاک کردن و ترمیم کلید های خراب رجیستری باعث ایجاد سرعت بیشتر در سیستم می شود.بدون اغراق می توان گفت با استفاده از این نرم افزار دیگر شاهد ارور و خطاهای سیستم عامل نخواهید بود به طوری که بیشتر اجزای سیستم عامل فعالیت طبیعی خود را از سر می گیرند و مشکل نصب برنامه ها،uninstall کردن برنامه ها ،مشکلات مربوط به بخش رم سیستم که هنگام نصب برنامه ها ارور می دهد قطعا رفع خواهد شد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 25 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

رجیستری به عنوان قلب سیستم عامل،می بایستی همیشه پاک و سالم نگه داری شود.نرم افزار های مختلفی برای بهینه سازی رجیستری ارائه شده اند و هر کدام از این نرم افزار ها بسته به قدرت خود،رجیستری را سالم نگه می دارند.اما در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و پاک سازی این پایگاه داده ی 32بیتی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. " Registry Life" نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار امکانات بسیار جامعی را در زمینه بهینه سازی و پاکسازی رجیستری ارائه می کند.نرم افزار با پاک سازی حرفه ای کلید های نامعتبر رجیستری،سرعت سیستم عامل را در حد قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید از بروز مشکلات نرم افزاری در سیستم عامل مانند نصب نشدن برنامه ها،مشکل اجرای صحیح نرم افزار ها و... را برطرف نمائید.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

KeepTool" نرم افزاری قدرتمند جهت مشاهده و ویرایش پایگاه داده های اوراکل می باشد. اوراکل پایگاه دادهٔ توزیع شده‌ای است که با سیستم‌عاملهای متفاوتی می‌تواند کار کند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار KeepTool سه ابزار بهره وری اوراکل را که هر کدام می تواند جداگانه استفاده شود با هم ادغام کرده است.سه ابزار مهم اوراکل Hora, ER Diagrammer و PL/SQL Debugger که هر کدام به صورت جداگانه استفاده می شود؛ برای مشاهده و ویرایش پایگاه داده های اوراکل با هم ترکیب شده اند. Hora گل سرسبد این نرم افزار است.توسط ابزار Hora می توانید پایگاه داده های اوراکل را با ظرفیت های مختلف مشاهده و ویرایش کنید. هورا جمع و جور است و هر چیزی که شما نیاز به کار با پایگاه داده دارید فقط در یک ابزار است. HoraLight ابزاری برای کاربران حرفه ای پایگاه داده می باشد.این ابزار برای مشاهده،ویرایش و اصلاح جداول و querie های پیچیده کاربرد دارد. ER Diagrammer ابزاری برای نمایش سیستماتیک جداول و روابط آنها با یکدیگر است.این ابزار با توجه به استاندارد IDEF1X. ER Diagrammer یک نمودار موجودیت رابطه را از پایگاه داده های موجود ایجاد می کند. PL/SQL Debugger ابزاری برای تست و اشکال زدایی پایگاه داده می باشد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مرجعه فرمائید.

admin بازدید : 27 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Genie Timeline Professional نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات مهم سیستم می باشد. شما با کمک این نرم افزار براحتی می توانید از تمامی اطلاعات مهم و حیاتی سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت نیاز و بروز هرگونه مشکل اقدام به بازیابی آنها کنید و دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. این نرم افزار از الگوریتم های بسیار قدرتمند ساخته شده است که همین امر سبب شده است تا دقت و سرعت نرم افزار افزایش یابد و تمامی مشکلاتی که ممکن است در زمان بک آپ گیری شما را آزار دهند در این نرم افزار هموار شده اند. در واقع این نرم افزار قادر است از تمامی بخش های ویندوز از صفحه دسکتاپ گرفته تا ایمیل , موزیک , فیلم ها , تصاویر , صفحات مورد علاقه شما که به عنوان بوک مارک ذخیره شده اند , انواع مختلف گوشی ها , فلش مموری و USB , آی پد , آیفون , فایلهای آفیس و... برای شما یک نسخه پشتیبان تهیه کند. شما می توانید این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که ساعت ها و زمان های مختلف و از پیش تنظیم شده بصورت خودکار عملیات پشتیبان گیری را آغاز کند. البته شما می توانید بک آپ هایی را که توسط این نرم افزار تهیه کرده اید را به آسانی بر روی دیسک های سخت و یا بر روی فلش مموری و هارد دیسک ذخیره کنید و  یا اینکه آنها را بصورت ISO در آورید و در هر زمان و به هر دلیلی که لازم شد این اطلاعات را به آسانی و تنها با چند کلیک بازیابی کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

اگر جز آندسته از افرادی باشید که برنامه نویسی های تحت و یا ویندوز انجام می دهید حتمام می دانید که برای جلوگیری از سوء استفاده افراد باید کپی رایت بر روی برنامه های نوشته شده خود قرار دهید. در این بین نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند و هر کدام از آنها قابلیت های خودشان را دارند. در این مطلب از سایت کینگ سافت قصد معرفی یک نرم افزار حرفه ای داریم که می تواند شما را در این امر یاری نماید. The Enigma Protector  نرم افزاریست که شما را قادر می سازد تا بتوانید امنیت برنامه های نوشته شده توسط شما را بالا ببرد و سبب سوء استفاده از آنها شود. در واقع وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب می کنید به اسانی می توانید برنامه های نوشته شده را ایمن کنید بگونه ای که دیگر هکرها نتوانند برنامه شما را کرک کنند و یا به سورس های نوشته شده توسط شما دسترسی داشته باشند و آنها را ریسورس کنند. شما با کمک این برنامه می توانید از تمامی فایلهای exe , .scr , .dll , .ocx و فایلهای .NET محافطت کند. وظیفه نرم افزار The Enigma Protector  این است که به لحاظ امنیتی برنامه یا فایل شما را پک کرده و امنیت آن را بسیار افزایش داده تا زحمات شما برنامه نویسان بی نتیجه نماند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار جلو گیری از مانیتور شدن فایل های شما میباشد و در صورتی که یک برنامه مانیتورینگ باز باشد فایل شما اجرا نخواهد شد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 21 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
Raxco PerfectDisk Server ابزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا در هر زمان بصورت دستی و یا بصورت خودکار اقدام به یکپارچه سازی هارد دیسک کنید و تمامی مشکلات هارد دیسک را به آسانی برطرف کرده و سرعت سیستم و پردازش اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک را افزایش دهید. این نرم افزارا از ظاهر بسیار ساده و کاربرپسند برخوردار است و می تواند عملیات Defrag را با سرعت بسیار باور نکردنی برای شما انجام دهد. چرا که این نرم افزار از یک موتور هوشمند و بسیار سریع برخوردار است و قادر است تا سیستم های تحت شبکه را نیز برای شما یکپارچه سازی کند. این نرم افزار بصورت خودکار قادر است تا انواع درایوهای Flash, USB, Firewire, SSD را تشخیص داده و اقدام به بهینه سازی و یکپارچه کردن آنها کند و همیشه آنها را پایدار و سالم نگه دارد
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 20 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

TeamViewer نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه‌ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" است و تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون می توانید آنرا برای مصارف شخصی به رایگان از کینگ سافت دریافت و استفاده نمائید. دو کاربر می توانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا می شود. این نرم افزار از کارساز پراکسی (Proxy)، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور می کند.علاوه بر این، این نرم افزار دارای ابزار مدیریت بانک های اطلاعاتی است که کاربران می توانند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 653
  • بازدید کلی : 13,954
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید