loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 20 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران از PrntScr ویندوز برای گرفتن عکس از محیط دستکاپ خود استفاده می کنند. PrntScr ویندوز تصاویر با کیفیت معمولی می گیرد که در بسیاری موارد نمی توان آن ها را در مقالات،ارائه ها یا اسلاید شوها استفاده کرد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند برای تصویر برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم های آموزشی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Ashampoo Snap نام نرم افزاری قدرتمند برای عکس برداری از صفحه نمایش است.این نرم افزار قابلیت تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها را دارد.این نرم افزار به صورت حرفه ای اقدام به عکس برداری از صفحه نمایش می کند که می توانید تصاویر گرفته شده ی با کیفیت این نرم افزار را در مقالات،ارائه ها و فیلم های آموزشی استفاده کنید.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت ویرایش حرفه ای تصاویر نیز هست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 23 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید  نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ساخت و میکس موزیک MAGIX Samplitude|
| نرم افزاری ایده آل برای استودیوهای آهنگ سازی به همراه کتابخانه ای از جلوه های صوتی|
| دانلود با حجم کلی 3.7 گیگابایت از لینک اصلی + لینک های کمکی از سرور Rapidshare|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین سوئیت های حرفه ای ساخت و میکس موزیک در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Samplitude Pro X نام نرم افزاری کامل برای ساخت و میکس حرفه ای آهنگ می باشد.این نرم افزار همانند یک اتاق مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه صوتی را در اختیار آهنگسازان حرفه ای و مبتدیان قرار می دهد.رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و تمامی کاربران می توانند از این نرم افزار بدون آموزش های خاص استفاده نمایند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند جهت ویرایش فایل های صوتی، را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Acon Digital Media Acoustica از جمله نرم افزار های قدرتمند ویرایش و تدوین فایل های صوتی است.این نرم افزار دارای لابراتواری اشباع شده از افکت های مختلف صوتی و ابزار های ویرایش است.این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی می کند و به عنوان یک VSTنیز کاربرد دارد.علاوه بر امکانات فوق العاده،قابلیت ضبط و رایت موزیک های ویرایش شده بر روی سی دی و حافظه های قابل حمل، پشتیبانی از صداهای 5.1 و 7.1 ، پشتیبانی از DirectX ،جداسازی نویزها،تفکیک و جداسازی بخش های مختلف یک صدا و... از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند می باشد.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 18 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Mixxx ابزاری حرفه ای و متن باز، دی جی است که به کاربران این امکان را می دهد آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کنند.این نرم افزار در شناخت، برگزیدن و همآمیزی آهنگ‌ها خبرگی خاصی دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.کار با این نرم افزار بسیار آسان است و تمامی کاربران می توانند همانند یک دی جی آهنگ های MP3 را با یکدیگر میکس کرده و برای خود یک کتابخامه شخصی موسیقی ایجاد کنند.نرم افزار میکس،قادر به خواندن اکثر فرمت های صوتی رایج مانند MP3, Ogg Vorbis, Wave, Aiff و FLAC است.همچنین ابزارهای سخت افزای مانند میکروفون، joystick و... را پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه از نرم افزارها در جاهای مختلفی استفاده می شود در واقع میتوان اینطور بیان نمود که تقریبآ تمام کارهای انسان ها با کمک نرم افزارها انجام می شود زیرا این نرم افزارها هستد که با قابلیتهای متفاوت خود می توانند در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت عملی را انجام دهند. تا به حال در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی و مدلسازی انیمیشن نرم افزارهای مختلفی از سوی شرکتهای مختلف برنامه نویسی سراسر جهان منتشر شده که حتمآ اکثر شما معروف ترین این نرم افزار ها یعنی 3D Max و Maya را می شناسید. این نرم افزارها جز قدرتمند ترین نرم افزارهای انیمیشن سازی است اما در کنار آن نرم افزارهای پر قدرت دیگری نیز وجود دارند که ما امروز در سایت میهن دانلود یکی از آنها را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Maxon Cinama 4D جز پر طرفدارترین نرم افزار های ساخت و مدلسازی انیمیشن به شمار میرود. به جرات میتوان این نرم افزار را رغیب سر سخت نرم افزارهای مکس و مایا دانست به طوری که با آمدن این نرم افزار بسیاری از گرافیست های انیمیشن ساز از آن برای ساخت و طراحی مدلهای خود استفاده می کنند در واقع با انتشار این نرم افزار از سوی شرکت Maxon نرم افزارهای شرکت Autodesk به فراموشی سپرده شدند زیرا ابزارها و امکانات این نرم افزار بسیار فراتر از نرم افزارهای شرکت اتودسک می باشد. از این نرم افزار میتوان برای خلق مدل هایی که وجود خارجی ندارند مانند اژدها و غیره بهره گرفت و در فیلم ها از آنها استفاده نمود. همچنین جالب است بدانید که از این نرم افزار برای خلق هالک و تعداد زیادی از کاراکتر ها و غول های فیلم های پیتر جکسون استفاده شده است و بسیاری از اژدها و دایناسور های فیلم های مطرح هالیوود با این نرم افزار بی نظیر آماده شده اند تا در فیلمهای مختلف سینمایی مورد استفاده قرار بگیرند. کاربران این نرم افزار می توانند از امکانات پر قدرت سینمای چهار بعدی نسبت به مایا استفاده کنند و در آن اقدام به طراحی و ساخت مدلهای انیمیشنی سه و دو بعدی خود نمایید همچنین تمامی ابزارهای ساخت انیمیشن های حرفه ای در محیط این نرم افزار قرار گرفته که شما میتوانید از آنها برای ساخت پروژه های عظیم مدلسازی خود استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های قابل توجهی برای import/export که کار را برای کاربران این نرم افزار آسان میکند و کمتر نیازی به تبدیل یک فرمت به فرمت قابل قبول در این نرم افزار می باشد. علاوه بر این شما میتوانید مدل دلخواهتان را وارد برنامه کنید و در یک محیط سه بعدی اقدام به ساخت آبجکت مورد نظر خود نمایید. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

پیشرفت سریع و فوق العاده صنعت عکاسی و فیلمبرداری باعث شده در سال های اخیر اندازه دوربین های عکاسی بسیار کوچک تر از پیش شده و در پی آن حمل آنها نیز از سهولت بیشتری برخوردار شود. همچنین این تغییر سایز با بالا رفتن کیفیت در عکاسی و فیلم برداری همراه بوده است، بطوری که امروزه می توان فیلم هایی با کیفیت فوق العاده بالا گرفت را با استفاده از یک دوربین کوچک اما قدرتمند گرفت که انجام این امر در گذشته نیازمند تجهیزات پیشرفته فیلم برداری و صدابرداری بود. امروزه بسیاری از مردم برای ثبت لحاظات تلخ و شیرین زندگی خود از این دوربین ها استفاده می کنند. اما در فیلم های ضبط شده توسط دوربین های دیجیتال، گاهی لازم است تا تغییراتی اعمال شود. به عنوان مثال قسمتی از فیلم را حذف کنیم ، به تصاویر افکت اضافه کنیم و کارهایی از این قبیل را بر روی آنها انجام دهیم. در چنین داشتن نرم افزاری چون MAGIX Video Easy HD می تواند کمک شایانی به ما بکند. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ادیت کنید و تغییرات دلخواه خود را بر روی آنها اعمال کنید. برای استفاده از اینگونه نرم افزارها معمولا باید از دانش قبلی در این زمینه برخوردار باشید، اما در مورد این نرم افزار موضوع کاملا متفاوت است چراکه مبتدی ترین کاربران نیز می توانند نهایت استفاده از این نرم افزار را داشته باشند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. در صورتی که علاقه مند به استفاده از امکانات فوق العاده این نرم افزار هستنید، می توانید هم اکنون آن را از سایت کینگ سافت به صورت رایگان دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

گیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در کینگ سافت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در زمینه آهنگسازی با گیتار کمک می کند. نرم افزار Guitar Pro یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین نرم افزراهایی که تا به حال برای آهنگسازی و مدیریت بر روی گیتار ساخته شده است. این نرم افزار به دلیل کاربردها و قابلیت های متفاوت آن کاربران بسیاری زیادی را به سمت خود کشانده و همچنین داشتن محیط ساده و نیز کاربرد آسان آن موجب شده تا تمام کسانی که به نحوی به گیتار و آهنگسازی علاقه دارند اعم از مبتدی تا پیشرفته از این نرم افزار استفاده کنند. بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در جهت ساخت هسته ی نرم افزار مانند داشتن موتور بسیار قدرتمند موجب شده تا صدای نواخته شده به صورت کاملآ طبیعی باشد به گونه ای که انگار از آلات واقعی موسیقی برای نواختن استفاده شده است. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار داشتن سیستم نمره دهی است که برنامه پس از پایان نواختن موسیقی نمره ای را مناسب با عملکرد شما نمایش می دهد که این یکی از مزیت های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود. بعلاوه در این نرم افزار قابلیت ها و امکانات متعدد بسیار زیادی قرار گرفته که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نمی باشد قطعآ شما با کمی کار در محیط برنامه به تک تک قابلیت های آن پی خواهید برد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 45 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور آسان تر شده است و بسیاری از کارها را که درگذشته امکان آن وجود نداشت را امروزه به راحتی و با استفاده از یک نرم افزار انجام داد. اگر شما از آن دسته از کاربران هستید که دوست دارید به هر دلیلی صدای خود را تغییر دهید می توانید از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم نهایت بهره را ببرید. AV Voice Changer نام نرم افزاری است که بوسیله آن قادر خواهید بود تا صدای خود را در لحظه تعییر دهید ، روی صدای خود افکت های مختلف ایجاد کنید و یا صدای خود را بصدای شخص خاصی تبدیل نمایید. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به امکان تغییر صدا در مکالمات اینترنتی در نرم افزارهای مختلف و سازگاری این نرم افزار با اکثریت نرم افزارهای پیام رسان از جمله Yahoo Messenger ،  GoogleTalk و MSN Live Messenger اشاره کرد. می توانید با استفاده از این نرم افزار یک پیام صوتی بسازید ، آن را ذخیره کنید و برای شخصی دلخواه از هر طریقی ارسال نمایید و یا در بازی های آنلاین مختلف برای مکالمه با دیگر بازیکنان صدای خود را تغییر دهید. آخرین نسخه نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

رایج ترین فرمت ویدیویی مورد استفاده در تلفن های همراه است که اکثر موبایل های موجود در بازار از آن پشتیبانی می کنند. نرم افزار 3GP Video Converter نرم افزاری است که به شما امکان تبدیل فرمت های ویدیویی مختلف را به 3GP می دهد. بدین ترتیب می توانید فیلم ها ، ویدیوها و به طور کلی انواع فایل های تصویری خود را به فرمتی تبدیل کنید که در اکثر گوشی های موبایل قابل اجراست و نگرانی از بابت اجرا نشدن آن نداشته باشید. می توانید کیفیت فایل خروجی را تنظیم کنید تا با توجه به نیاز خود فایل خروجی را تنظیم کنید. همچنین امکان تبدیل فایل های 3GP به فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار نیز وجود دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 25 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
اگر از جمله کاربرانی باشید مجبور به تبدیل فایل های ویدیویی خود بصورت مداوم هستند ، حتمأ نام کمپانی Aiseesoft  برای شما نامی آشنا خواهد بود چراکه این کمپانی محصولات متعددی را در زمینه تبدیل فایل تاکنون ارائه کرده است. Total Video Converter نام یکی از محصولات پر طرفدار این کمپانی است که امروز نسخه جدید آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار همچون گذشته امکانات بسیار جامعی را در زمینه تبدیل فایل های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فرمت های تصویری را به یکدیگر تبدیل نمایید و در انجام این کار تنظیمات شخصی و دلخواه خود را به طور کامل و بدون هیچ محدودیتی اعمال نمایید. از جمله دیگر امکانات نرم افزار می توان به امکان ویرایش فایل های ویدیویی و یا امکان اتصال چند فایل به یکدیگر اشاره کرد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 31 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
اکثر کاربرانی که با نرم افزارهای پلیر سروکار زیادی دارند ، نرم افزار VLC یکی از پلیرهای قدرتمند که به صورت Open Source عرضه می شود را می شناسند. این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد و قادر به اجرای طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری است. Kantaris Media Player نرم افزار پلیری که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم با استفاده از کدهای به کار گرفته شده در VLC طراحی شده است. این نرم افزار توانایی پخش طیف وسیعی از فایل های صوتی و تصویری را دارد. ازجمله نکات قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به امکان پخش فرمت های مختلف بدون نیاز به نصب Codec و همچنین ظاهر زیبای این نرم افزار اشاره کرد. همچنین پوسته های دیگری نیز برای این نرم افزار وجود دارد که در صورت عدم تمایل به استفاده از نرم افزار با پوسته پیش فرض می توانید از آنها بهره بگیرید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 27 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود رايگان نسخه جديد پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در جهان |

پس از معرفي جديد ترين نسخه پکيج نرم افزارهاي شرکت ادوب که در چند هفته پيش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection براي دانلود دوستان قرار گرفت در اين پست وب سايت کینگ سافت يکي از پر طرفدار ترين نرم افزارهاي اين مجموعه را به صورت جداگانه برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Adobe Audition پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در سراسر جهان مي باشد که نسبت به نرم افزارهاي مشابه از امکانات و قابليت هاي بسيار زيادي برخوردار است. اين نرم افزار خود يک استديو ظبط موسيقي ديجيتال است که در آن تمام ابزارهاي آهنگسازي قرار دارد و کاربر به راحتي ميتواند اقدام به ساخت آهنگ هاي مورد علاقه خود نمايد. اين برنامه متشکل از ابزارهاي بسيار پيشرفته اي به منظور ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ و ساير ابزارهاي مورد نياز کاربران مي باشد. يکي از ويژگي هاي بسيار مهم اين نرم افزار حذف صداي خواننده از روي آهنگ است که اين امر موجب شده تا در ميان ساير نرم افزارهايي که در اين زمينه ساخته شده اند به عنوان نرم افزار شماره يک اينکار انتخاب شود چرا که با ابزارهاي بسيار دقيق مي تواند صداي خواننده را از روي آهنگ حذف کند و موزيک آنرا در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار از جديد ترين فرمت هاي صوتي پشتيباني مي کند و قادر است تا موزيک هاي ساخته شده را در بالا ترين کيفيت ذخيره نمايد. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزار هاي مختلف شرکت ادوب به راحتي از طريق همين نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

admin بازدید : 29 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
برای ویرایش فایل های ویدیویی باید از نرم افزاری استفاده کرد که ابزارها و امکانات لازم برای کار را به خوبی در اختیار ما قرار دهد و همچنین از کیفیت مناسبی در خروجی برخوردار باشد. Vegas Movie Studio HD یکی از نرم افزارهایی است که پارامترهای ذکر شده را داراست و بخوبی می تواند نیاز شما را در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی ، میکس و مونتاژ صدا و تصویر برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید و تغییرات را در لحظه مشاهده نمایید. همچنین می توانید خروجی کار خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا طراحی نمایید. افکت های موجود در نرم افزار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و براحتی می توانید از آنها در کار خود استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 23 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در اين پست از وب سايت کینگ سافت قصد معرفي يک نرم افزار حرفه اي جهت ويرايش فايل هاي صوتي،ضبط صدا،ميکس و . . . را داريم.با اين نرم افزار شما ميتوانيد انواع فايل هاي صوتي مانند MP3, OGG و حتي MIDI را باز کرده و آنها را به هر نحوي که دوست داريد ويرايش کنيد.REAPER يک نرم افزار کاملا مناسب و حرفه اي براي کار بر روي فايل هاي صوتي ميباشد.نرم افزاري که بهترين امکانات را دارد.اين برنامه از حتي از فايل هاي باز و در حال اجراي usb نيز پشتيباني ميکند.عملکرد بسيار عالي اين موتور باعث شده است که طرفداران زيادي پيدا کند.يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه تواناي استخراج انواع فرمت ها مانند  WAV/BWF/W64, AIFF, WavPack, FLAC, OGG, and MIDI مي باشد.اين برنامه بسيار انعطاف پذير ميباشد و هر کاري که دوست داريد ميتوانيد به راحتي روي فايل هاي صوتي خود انجام دهيد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

admin بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sound Forge Audio Studio به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایشگر صوت توسط کمپانی سونی ارائه و پشتیبانی می شود. این نرم افزار به واقع نیاز شما را در ارتباط با فایل های صوتی و ویرایش آنها بطرف می سازد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا را از هر منبعی دریافت و ویرایش نمایید. می توانید با استفاده از یک میکروفون صدا ضبط و ویرایش کنید ، بر روی آن افکت های مختلف درون نرم افزار و یا افکت های قابل نصب بر روی نرم افزار را اعمال کنید و از هر امکاناتی که بر روی رایانه خود برای ساخت یک قطعه موسیقی نیاز دارید درون این نرم افزار بهره مند شوید. از جمله مشخصات بارز این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده و قابل فهم ، امکان افکت گذاری و میکس ، امکان ویرایش حرفه ای ، پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و امکان ذخیره خروجی بر روی دیسک اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت به صورت قابل حمل (Portable) و بدون نیاز به نصب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل های ویدیویی بوده که بسیاری از کاربران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته اند و بر برتری های آن نسبت به نمونه های مشابه آگاه بوده اند. این نرم افزار همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران حرفه ای برخوردار بوده است. هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار همراه با تغییر نامی اجباری به دلیل خریداری شدن توسط شرکت Corel با نام تجاری Corel VideoStudio عرضه شده است که امروز آن را برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم . این نرم افزار نسخه از قابلیت ها و امکانات وسیعی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برخوردار است و تقریبأ قادر به تأمین همه ی نیازهای کاربران در این زمینه خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به سادگی ویرایش نمایید ، به آنها افکت های دلخواه خود را اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن خروجی کار خود را رندر شده تحویل بگیرید. همچنین از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان Roxio Creator برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای ساخت، ویرایش، تبدیل، کپی و رایت فیلم و موزیک می باشد که همگی درون این برنامه قرار گرفته اند. ابزارهای این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی بسیار پیشرفته هستند به طوری که شما به راحتی می توانید با ویرایش قسمت های مختلف فیلم ساده ای که با دوربین دیجیتالی خود گرفته اید و همچنین اضافه کردن عکس ها و کلیپ های دلخواه خود به آن، یک فیلم با کیفیت HD بسازید. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های ویدیویی، از فرمت های مختلف فایل های موزیک و عکس نیز پشتیبانی می کند که در این زمینه نیز از ابزارهای ویرایشی بسیار پیشرفته ای برخوردار است. ساخت فیلم DVD با منوهای بسیار زیبا که قابل بخش در دی وی دی پلیرهای خانگی باشند یکی دیگر از امکانات این برنامه به شمار میرود که در هنگام ساخت می توانید از منوهای آماده برنامه نیز برای ساخت فیلم DVD مورد نظرتان استفاده کنید. علاوه بر این پشتبانی از انواع دیسک های CD, DVD و Blu-ray به شما کمک می کند تا فایل های مالتی مدیا ساخته توسط این نرم افزار را بر روی انواع دیسک با کیفیت های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون کپی دیسک به دیسک، رایت موزیک به صورت ترک روی سی دی، رایت اطلاعات به صورت Data برروی دیسک، ساخت و رایت فایل های ایمیج، تبدیل انواع فرمت های مالتی مدیا موزیک و فیلم و عکس به یکدیگر و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 21 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان مجموعه بهترین و معروف ترین نرم افزار های مکینتاش با حجم 13 گیگابایت |

در این پست وب سایت کینگ سافت مجموعه ای را با عنوان Best Apps Collection For MAC OSX Final 2011 برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل بهترین و معروف ترین نرم افزار های سیستم عامل مکینتاش می باشد که دارندگان این سیستم عامل می توانند از این نرم افزار ها استفاده کنند. سیستم عامل مکینتاش ساخت شرکت معروف اپل می باشد که یکی از رقبای اصلی سیستم عامل ویندوز ساخت شرکت مایکروسافت به شمار میرود. اگر از کاربران سیستم عامل مکینتاش باشید حتمآ می دانید که نرم افزارهای مخصوص این سیستم عامل با فرمت dmg هستند و فقط در سیستم عامل مکینتاش نصب و اجرا می شوند در واقع شما هرگز نمی توانید نرم افزارهای مکینتاش را در ویندوز و یا بلعکس نصب کنید. در حال حاضر اکثر شرکت های بزرگ جهان که در زمینه تولید نرم افزار فعالیت می کنند مانند Adobe، علاوه بر اینکه محصولات خود را برای ویندوز تولید می کنند، نسخه ی دیگری از همان نرم افزار را برای مکینتاش نیز منتشر میسازند تا محدودیتی برای کاربران این سیستم عامل وجود نداشته باشد. به دلیل محدود بودن دارندگان سیستم عامل مکینتاش در مقایسه با ویندوز، یافتن نرم افزارهای مخصوص این نوع سیستم عامل کمی دشوار است از همین رو سعی کرده ایم تا در این پک گلچینی از بهترین و معروف ترین نرم افزارهای سیستم عامل مکینتاش را برایتان آماده کنیم. سعی شده آخرین نسخه تمام نرم افزار ها که در سال 2011 منتشر شده اند در این مجموعه قرار گیرد و همچنین فایل های رجیستر برنامه ها نیز به صورت کامل در این پک قرار داده شده تا کاربران محترم با محدودیت استفاده از نرم افزار ها رو به ور نشوند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 96 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
امروزه نرم افزارهای بسیاری برای انجام عملیات میکس و مونتاژ ارائه می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. اگر در انجام کارهایتان به انجام میکس و مونتاژ نیازمند هستید ، می توانید از نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه ارائه می شود بهره مند شوید. یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه نرم افزار Canopus Edius است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به بهترین شکل فایل صوتی و تصویری خود را ویرایش نمایید. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت های بی شماری است که قطعأ برای آن دسته از کاربران که سروکار زیادی با میکس و مونتاژ دارند می تواند مفید فایده واقع شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سرعت رندر بالا ، استفاده بهینه از منابع سیستم ، امکان تغییر سایز فیلم ها و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار کارکرد فوق العاده ای در زمینه کار با کیفیت های بسیار بالا (HD) دارد و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند که این امر موجب بی نیاز شدن از تبدیل فایل ها برای ویرایش می شود. Canopus Edius دارای افکت های بسیاری است که می توانید آنها را با توجه به نیاز خود اعمال نمایید. در ورژن این نرم افزار که امروز برای شما در سایت کینگ سافت آماده کرده ایم ، امکان کار با AVCHD به صورت Real Time و Full Resolution ، امکان رایت خروجی بر روی Blu-ray وجود دارد و همچنین این نسخه سازگاری کامل با ویندوز سون دارد.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 220 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sony Vegas PRO نام یکی دیگر از نرم افزارهای تولید شده توسط شرکت سونی است که به طور حتم محصولی قدرتمند است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به بهترین شکل ممکن مونتاژ و به طور کلی ویرایش نمایید. یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار ویرایش به صورت Real-Time است که با توجه به نام آن تغییرات به صورت لحظه ای و بدون نیاز به تأیید شدن اعمال می شوند. از سوی دیگر یکی از نگرانی هایی که در هنگام کار با نرم افزارهای این چنینی وجود دارد این است که مبادا تغییرات اشتباهی انجام شود و فایل اصلی آسیب ببیند. در این نرم افزار این مشکل را به لطف ویژگی خاص آن هرگز نخواهید داشت چراکه در این نرم افزار در فایل اصلی هیچگونه تغییری ایجاد نخواهد شد. همچنین امکان ساخت منو برای دی وی دی و امکان پخش تمام صفحه فایل ویدیویی از جمله دیگر ویژگی های بیشمار این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 31 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود رایگان نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار و انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی |

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان Nuance Dragon NaturallySpeaking برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف تبدیل گفتار به نوشتار می باشد که از کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. این نرم افزار با کمک هوش مصنوعی خود قادر به انجام فرمان های صوتی است، که توسط کاربر بیان می شود. به عبارت ساده تر عملکرد این برنامه در زمینه تبدیل گفتار به نوشتار مانند دیکته معلم به دانش آموزان است در واقع شما مانند معلم متن دلخواهتان را توسط میکروفن برای نرم افزار می خوانید و سپس برنامه پس از تشخیص کلمات به صورت خودکار شروع به تایپ متن می کند. تحقیقات نشان داده که انسان می تواند در یک دقیقه حدود 120 کلمه را بیان کند این در حالی است که در همان زمان تنها قادر به تایپ 40 کلمه می باشد در نتیجه سرعت تایپ شما با کمک این برنامه تا 3 برابر افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر امکان تبدیل گفتار به نوشتار، این نرم افزار دارای قابلیت انجام کارهای کامپیوتر با فرمان صوتی نیز می باشد. به عنوان مثال شما میتوانید با گفتن کلمه My Computer بدون آنکه کلیکی با موس بر روی آیکون آن روی دسکتاپ کنید، وارد این پنجره شوید. همچنین شما میتوانید اینکار را برای اجرای تمام پنجرها، نرم افزارها، بازیها و ... بدون هیچ کلیکی بر روی آیکون آنها و تنها با گفتن نام پنجره یا برنامه مورد نظرتان انجام دهید. یکی دیگر از کاربردهای این برنامه در نرم افزارهای مختلف اینترنتی مانند مرورگرها و مسنجرهاست که می توانید بدون تایپ آدرس یک سایت وارد آن شوید و یا بدون تایپ موضوع مورد نظرتان در گوگل به جستجوی آن بپردازید که اینکار هم تنها با گفتن کلمات صورت می پذیرد. یکی از ضعف های این نرم افزار عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که نمیتوان متون فارسی را با استفاده از آن تایپ کرد ولی باز هم میتوان از دیگر امکانات این نرم افزار مانند اجرای برنامه ها با فرمان صوتی و یا جستجو در اینترنت و حتی چت کردن به صورت فینگلیش استفاده کرد. زیرا اکثر کسانی که با برنامه های مسنجر با دوستان خود چت می کنند کلمات را به صورت فینگلیش تایپ می کنند که این نرم افزار تا حدی قادر به تایپ کلمات فینگلیش می باشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 18 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان ThunderSoft Flash to Video Converter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است، نرم افزاری است برای تبدیل فایل های فلش به دیگر فایل ویدیویی. شما به آسانی می توانید فایل های فلش را با فرمت SWF به فرمت های AVI,MPEG,MOV,MKV,WMV تبدیل کنید. همچنین از این نرم افزار میتوانید برای تبدیل فرمت SWF به فرمت دیگر فلش که با نام FLV معروف است استفاده نمایید. علاوه بر این می توانید برای تبدیل فایل SWF به فایل MP4 به گونه ای که در دستگاه های پخش دیجیتال نظیر iPod, iPhone, PSP قابل اجرا باشد استفاده نمایید. از دیگر امکاناات این نرم افزار میتوان به امکان قرار دادن Logo یا Watermark بر روی فایل ویدیویی قبل از تبدیل فرمت اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزار 3 herosoft DVD Ripper Platinum را که یکی از قویترین نرم افزار ها برای تبدیل دی وی دی به سایر فرمت هاست را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید دی وی دی های خود را به سایر فرمت های رایج ویدیویی تبدیل کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدئویی مانند WMV ،3GP ،AVI ،MPEG4 ،MKV ،RM ،DivX ،MOV ،XviD ،FLV و SWF تبدیل نماید و صدا های فیلم ها در فرمتهای AC3،M4A ،MP3 ،WMA ،WAV و AAC با کیفیت عالی استخراج نماید.این نرم افزار اکثر پخش کننده های صوتی و تصویری مانند Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 Archos GMini402, iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 ،iRiver PMP-100 ،Archos AV700 را ساپورت می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 18 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فیلم با کیفیت Blu-ray را تبدیل به یک فرمت قابل پخش در دستگاه های دیگر کنید.به طور کلی Blu-ray نام فرمت جدید دیسک های DVD می باشد که توسط گروه Blu-ray Disk Association (BDA) که زیر نظر دو شرکت بزرگ Sony و Philips فعالیت می کند ایجاد شده است دیسک های بلوری به وسیله ی نور فرا بنفش نوشته می شوند. این موجب می شود تا علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در مراحل رایت حجم دیسک ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ به گونه ای که یک دیسک بلوری دارای 25 یا 40 گیگا بایت حجم می باشد. برای داشتن فیلم هایی با کیفیت تر نیاز به فضایی بیشتر خواهیم داشت که با تشکر از تکنولوژی بلوری این فضا مهیا گردیده است. ظهور دیسک های بلوری این امکان را فراهم کرده است تا فیلم های سینمایی در قالب فرمت وضوح بالا (High Definition) ارائه گردند.در پست امروز وب سايت کینگ سافت نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate را برای تبدیل فیلم های با کیفیت بلوری به دیگر فرمت ها را قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم با کیفیت Blu-ray را به فرمت های ویدیویی dvd, avi, mkv, Iphone/Ipad, Xbox و PS3 تبدیل کنید.کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد فقط کافی است فایل خود را انتخاب و با انتخاب کیفیت مورد نظر و تنها با کلیک بر گزینه convert فیلمهای خود را به آسانی تبدیل کنید.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت رایت بر روی DVD را نیز دارا می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرماید.

admin بازدید : 32 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری با عنوان Atomix Virtual DJ را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای میکس آهنگ و ویدیو می باشد به طوری که شما می توانید مانند یک دی جی حرفه ای از این برنامه برای میکس آهنگ های مورد علاقه تان استفاده کنید. در این نرم افزار افکت های صوتی متنوعی قرار دارد که با کمک آنها و اضافه کردن شان به آهنگ ها میتوانید یک میکس فوق العاده زیبا بسازید. همچنین از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به مواردی همچون دارا بودن 3 باند اکولایزر High, Mid و Low همراه با Kill و +/-30db gain، دارا بودن بخش میکس اتوماتیک و دستی با توجه به سبک موسیقی techno, hip hop, lounge و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 52 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید نرم افزار قدرتمند ساخت آهنگ MAGIX Music Maker|
| دانلود با حجم 419 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین نرم افزار های ساخت و میکس آهنگ در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Music Maker MX Production نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت حرفه ای موزیک و آهنگ است.این نرم افزار ساخت کمپانی معروف MAGIX است.با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود به صورت حرفه ای آهنگ های دی جی،راک،بی کلام،ترنس و... را پیاده سازی کنید.این نرم افزار دارای کتابخانه ای با بیش از 10000 صوت و افزونه ی میکس و آهنگ است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

بسیاری از کاربران ویندوز خواهان نرم افزاری کوچک تر و ساده تر از نرم افزاری مانند Windows Media Player برای گوش دادن به موسیقی هستند. نرم افزار کوچک و کم حجم که در عین حال امکانات مناسبی ارائه کند و آنها را از استفاده از نرم افزارهای بزرگ و حجیم دیگر بی نیاز سازد. در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی و تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. MediaRevolution نام پلیری جدید می باشد که تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. این پلیر قادر به پخش DVD های فیلم با کیفیت بسیار بالاست.پلیر MediaRevolution نیاز به رم و CPU پایینی دارد و ایده آل برای سیستم های کامپیوتری قدیمی است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 23 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید  نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ساخت و میکس موزیک MAGIX Samplitude|
| نرم افزاری ایده آل برای استودیوهای آهنگ سازی به همراه کتابخانه ای از جلوه های صوتی|
| دانلود با حجم کلی 3.7 گیگابایت از لینک اصلی + لینک های کمکی از سرور Rapidshare|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین سوئیت های حرفه ای ساخت و میکس موزیک در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Samplitude Pro X نام نرم افزاری کامل برای ساخت و میکس حرفه ای آهنگ می باشد.این نرم افزار همانند یک اتاق مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه صوتی را در اختیار آهنگسازان حرفه ای و مبتدیان قرار می دهد.رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و تمامی کاربران می توانند از این نرم افزار بدون آموزش های خاص استفاده نمایند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

بسیاری از کاربران از نرم افزار های مختلفی برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده می کنند.استفاده از پلیرها به جزء لا ینفک برنامه های روزانه کاربران تبدیل شده است.از این رو پلیری که بتواند اکثر فرمت فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی کند و از رابط کاربری ساده ای استفاده کند جایگاه خاص خود را دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت، نسخه جدید پلیر قدرتمند Zoom Player را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Zoom Player Business FLEX پلیری بسیار قدرتمند و محبوب است که توانائی پخش تمامی فرمت های فایل های صوتی و تصویری و نمایش فیلم های دی وی دی با کیفیت بالا را داراست.قابلیت ویژه این پلیر نسبت به سایر پلیرها،همچنان که از نام آن هم پیداست توانائی بزرگ نمایی تصاویر ویدیوئی بدون افت کیفیت است.
فرمت های صوتی قابل پخش:
MP3, Windows Media (WMA), Advanced Audio Coding (AAC), OGG Vorbis (OGG), SHOUTcast (Streaming), Free Lossless Audio CODEC (FLAC), CD-Audio (CDA), Dolby Digital (AC3), Digital Theatre Surround (DTS), LPCM, Monkey Audio (APE), Real Media (RA), MusePack (MPC), OptimFROG (OFR), Shorten (SHN), True Audio (TTA), WavPack (WV), Apple Lossless Audio Coding ( ALAC), MIDI, Matroska (MKA), Wave Audio (WAV), MO3, IT, XM, S3M, MTM, MOD, UMX.
فرمت های تصویری قابل پخش:
DVD, AVI, QuickTime (MOV), XVID, DIVX, Windows Media (WMV / ASF), Flash Video (FLV), Flash (SWF), Cellphone 3GPP (3GP), Ogg Movie (OGM), Real Media (RM / RMVB), VideoCD (VCD), Super VideoCD (SVCD), MPEG (MPG), MPEG2 Program (M2V/VOB), MPEG2 Transport (TS/TP/TSP/TRP/M2T/PVA), MPEG4 (SP / ASP), MPEG4 AVC (H.264), MPEG4 ISO (MP4), Matroska (MKV), Media Center DVR (DVR-MS), VP3, VP6, Digital Video (DV), Motion JPEG (MJPEG), FLIC (FLI / FLC) .
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت و مشاهده ی تلویزیون های اینترنتی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با استفاده از نرم افزار ChrisTV Online می توانید به بیش از 800 شبکه تلویزیونی خارجی و 600 ایستگاه رادیویی که در بیش از 100 کشور جهان وجود دارد دسترسی داشته باشید.نرم افزار ChrisTV قابلیت نمایش شبکه های نمایشی با کیفیت HD و صدای Stereo را داراست.پایگاه داده ی نرم افزار به صورت روزانه آپدیت می شود و می توانید شبکه های جدید را به لیست شبکه های مورد علاقه ی خود اضافه کنید.برای استفاده از این نرم افزار نیاز به یک کانکشن اینترنتی با حداقل سرعت 128kbps دارید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 83 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود نرم افزار شبیه ساز پیانو Native Instruments|
| نرم افزار های مکمل اضافه شدند |

پیانو یکی از سازهای صفحه ‌کلید دار می باشد. صدای پیانو در اثر برخورد چکش ‌هایی با سیم‌های آن تولید می‌شود. این چکش‌ها در اثر فشرده‌شدن کلیدها (کلاویه‌ها) به حرکت در می‌آیند. سیم‌های پیانو به صفحه ‌ای موسوم به «صفحهٔ صدا» متصل شده‌اند که نقش تقویت ‌کنندهٔ صدای آن‌ها را دارد. پیانو به عنوان مادر سازها و کامل‌ترین ساز نیز شناخته می‌شود.در پست امروز وبسایت  کینگ سافت،نرم افزاری جدید و حرفه ای از کمپانی معروف Native Instruments را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. THE GIANT Piano KONTAKT نرم افزار قدرتمندی می باشد که به صورت حرفه ای با محیطی غنی از امکانات و نت های مختلف یک پیانو ی عظیم را شبیه سازی می کند.این نرم افزار با شبیه سازی دقیق چکش‌های پیانو،قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می ‌باشد. Base یا اساس اصلی این نرم افزار بر پایه ی پیانوی Klavins مدل 370i می باشد. کاربران گرامی توجه فرمایند که دفترچه راهنمای نرم افزار به زبان روسی بوده و دفترچه راهنمای مناسبی برای نرم افزار پیدا نکردیم.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی نرم افزار های Fl Studio و KontaktPlayer را که در ادامه برای دانلود گذاشته ایم دانلود نمائید.نرم افزار Fl Studio یک نرم افزار میزبان می باشد که قابلیت خواندن VSTi های ورودی را دارد.اول نرم افزار میزبان Fl Studio را نصب و سپس خود نرم افزار پیانو را نصب نمائید.در آخر برای اجرای فایل های تولیدی، نرم افزار پلیر KontaktPlayer را نصب نمائید.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 13 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Joboshare DVD Copy قادر خواهید بود به آسانی از دی وی دی فیلم های خود یک کپی و نسخه پشتیبان تهیه کنید.هنگامی که زیرنویس ها و یا منوهای فیلم های دی وی دی به درستی ذخیره نمی شوند و یا به درستی از روی دی وی دی بارگذاری نمی شوند،با استفاده از این نرم افزار می توانید این مشکل را رفع نمائید.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه جدید نرم افزار DVD Copy را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این نرم افزار علاوه بر کپی آسان دی وی دی ها،قابلیت ساخت دی وی دی از روی فایل های Iso و فشرده سازی دی وی دی های های دو لایه به D5 را نیز دارد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 64 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه ی جدید ویدئو استودیوی قدرتمند Corel VideoStudio|

حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم این کمپانی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Corel VideoStudio Pro X5 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و مونتاژ فیلم است.این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که کاربر می تواند بدون نیاز به فراگیری آموزش های خاص، فیلم ها و ویدئو های خود را ویرایش و مونتاژ کند.از ویژگی های این ویرایشگر قدرتمند می توان به داشتن افکت های مختلف ویدئویی،ساخت اسلاید،پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری هم در ورودی و هم در خروجی و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 15 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

اکثر شما کاربران از کاربرد کلید PrntScr که بر روی صفحه کلید وجود دارد مطلع هستید.هنگامی کاربران می خواهند از محیط دسکتاپ خود یا از محیط بازی ها و نرم افزار های عکس بگیرند از کلید پیش فرض PrntScr استفده می کنند.عکس گرفتن با این کلید کیفیت پایینی دارد و نمی توان تصاویر گرفته شده با این کلید را در ارائه های رسمی و پروژه ها استفاده کرد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری مفید و قدرتمند جهت عکس برداری از صفحه نمایش را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. نرم افزار Hyperionics HyperSnap محصولی از کمپانی Hyperionics می باشد که قابلیت تصویربرداری از صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا را داراست.بعد از عکس برداری از صفحه نمایش،می توانید تصاویر گرفته شده را توسط خود نرم افزار ویرایش کنید و افکت ها های مختلف و زیبایی را به تصاویر خود اضافه کنید.نرم افزار قادر است تا تصاویر گرفته شده را در 20 نوع فرمت مختلف و رایج تصویر ذخیره کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 20 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری جهت افزایش امنیت سیستم و جلوگیری از استفاده ی غیر مجاز از وبکم های کاربران را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. iSpy نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته است.با نصب و تنظیم نرم افزار، در صورت ایجاد صدا یا حرکت ناگهانی،نرم افزار به صورت خودکار اقدام به ضبط فیلم از محیط سیستم می کند.فیلم های گرفته شده توسط این نرم افزار به صورت فشرده شده در فرمت های فلش ویدئو و AVI ذخیره می شوند تا به آسانی بتوان بر روی شبکه اینترنت منتشر کرد.این نرم افزار به صورت رایگان و متن باز ارئه شده است و قابلیت فیلم برداری از چند سیستم را به صورت همزمان داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

admin بازدید : 21 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

TeamViewer نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه‌ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" است و تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون می توانید آنرا برای مصارف شخصی به رایگان از کینگ سافت دریافت و استفاده نمائید. دو کاربر می توانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا می شود. این نرم افزار از کارساز پراکسی (Proxy)، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور می کند.علاوه بر این، این نرم افزار دارای ابزار مدیریت بانک های اطلاعاتی است که کاربران می توانند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

کی‌ام پلیر یا K-Multimedia Player نرم‌افزاری ساخت کشور کره برای پخش صوت و تصویر در مایکروسافت ویندوز می‌باشد که به وسلیه آن می‌توان فرمت‌های مختلف را اجرا و پخش نمود. کی‌ام پلیر نرم‌افزار پر طرفداری در بین کاربران است و دارای کاربران چند صد هزاری در سرتاسر جهان است.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه The KMPlayer يک پخش کننده همه منظوره است که فرمت هاي وسيعي را پوشش مي دهد از جمله مي توان از VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG-1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime و... را نام برد. همچنين از فرمتهاي مختلف زيرنويس نيز پشتيباني مي کند و امکان ضبط کردن عکس، صدا و تصوير از فايل در حال پخش را در اختيار شما قرار مي دهد.پخش کننده هم فيلترهاي داخلي و هم خارجي را به همراه کنترل کامل بر روي نحوه اتصال به ساير قسمت کننده ها(Splitters)، ديکودرها(Decoders)، فيلترهاي تبديل صدا و تصوير(audio/video transform filters) و رندرکننده ها(Renderers) بدون دخالت Directshow ارائه مي دهد. فيلترهاي داخلي بر روي سيستم ثبت نميشوند تا با فيلترهاي سيستم تداخل پيدا نکنند. KMPlayer تقريبا شامل تمام ديکودرهاي ضروري براي پخش فايلهاست. متمايزترين ويژگي اين پخش کننده کنترل کامل بر روي ارتباط  فيلترها براي جلوگيري از تداخل و پخش ناموفق است. پخش کننده شامل افکتهاي متعدد صدا و تصوير، قابليت افزايش يا کاهش سرعت پخش، انتخاب قسمتي از فيلم به عنوان قسمت مورد علاقه، تکرار قسمت دلخواه(A-B Repeat)، کنترل روي صفحه، تغيير پوياي پوسته با توجه به نوع فايل و بسياري قابليتهاي ديگر است. با توجه به پوسته هاي متعدد و رنگها زيبا محيطي کاملا متفاوت را ارائه مي دهد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (1)
| دانلود رايگان نسخه جديد قدرتمند ترين نرم افزار ساخت جلوه های ویژه و تدوین فیلم در جهان |

در این پست وب سایت کینگ سافت قصد داریم تا نرم افزار Adobe After Effects CS6 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار مجموعه ای بسیار جامع و غنی از ابزارهای مربوط به ایجاد گرافیک های متحرک، دستکاری ویدئوها، اضافه کردن جلوه های بصری و غیره می باشد. از اين نرم افزار ميتوان برای ساخت جلوه هاي ويژه ي بسيار عظيم سينمايي استفاده نمود زيرا در آن افکت هاي بسيار حرفه اي و پيشرفته اي براي ساخت جلوه هاي ويژه و صحنه هاي اکشن قرار گرفته است. علاوه بر اين از اين برنامه ميتوان براي خلق تصاوير دو و سه بعدي در زمينه هاي مختلف انيميشني استفاده کرد که در اين زمینه نيز ابزارهاي بسيار متنوعي در برنامه قرار دارد. همچنین از امکانات جدید این نرم افزار میتوان به ویژگی های مرکب از جمله ویژگی های ماسک های جدید با عرض متغیر و ردیاب دوربین سه بعدی و نیز ماسک کردن ساده و تنظیم رنگ اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 34 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت قصد داریم تا نرم افزار WinAVI Video Converter را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار به سرعت بسیار بالای خود در تبدیل فایل های ویدئویی مشهور است به طوریکه قادر است تا فرمت یک فیلم معمولی را در زمان 15 دقیقه تبدیل کند. همچنین این برنامه تقریبآ از تمام فرمت های ویدئویی نظیر AVI/DVD/VCD/SVCD/MPEG1/MPEG2 و حتی WMV/RM/ASF/DivX/Xvid/QuickTime MOV/Flash SWF پشتیبانی میکند. داشتن کیفیت مناسب فایل تبدیل شده همراه با صدای دالبی AC3 5.1 از ویژگی های دیگر این نرم افزار به شمار میروند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 15 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

DVD Audio Extractor ابزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه استخراج فایلهای صوتی از درون فایلهای دی وی دی می باشد و امکان ریپ کردن دی وی دی را نیز برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید انواع فرمت های استاندارد دی وی دی را در برنامه بارگذاری کرده و سپس تنها با یک کلیک اقدام به استخراج فایلهای صوتی از درون آنها کنید و به فرمت های OGG, MP3, Wave, FLAC ذخیره کنید. این نرم افزار مدعی است که با توجه به سرعت بسیار بالا در زمینه استخراج فایلهای صوتی قادر است تا فرمت های نهایی را با کیفیت بسیار خارق العاده برای شما ذخیره سازی نماید. البته یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم این برنامه که در نسخه جدید به آن افزوده شده است می توان به امکان تبدیل سریع دی وی دی به سی دی های صوتی اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 684
  • بازدید کلی : 13,985
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید