loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 22 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید  نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ساخت و میکس موزیک MAGIX Samplitude|
| نرم افزاری ایده آل برای استودیوهای آهنگ سازی به همراه کتابخانه ای از جلوه های صوتی|
| دانلود با حجم کلی 3.7 گیگابایت از لینک اصلی + لینک های کمکی از سرور Rapidshare|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین سوئیت های حرفه ای ساخت و میکس موزیک در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Samplitude Pro X نام نرم افزاری کامل برای ساخت و میکس حرفه ای آهنگ می باشد.این نرم افزار همانند یک اتاق مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه صوتی را در اختیار آهنگسازان حرفه ای و مبتدیان قرار می دهد.رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و تمامی کاربران می توانند از این نرم افزار بدون آموزش های خاص استفاده نمایند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند جهت ویرایش فایل های صوتی، را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Acon Digital Media Acoustica از جمله نرم افزار های قدرتمند ویرایش و تدوین فایل های صوتی است.این نرم افزار دارای لابراتواری اشباع شده از افکت های مختلف صوتی و ابزار های ویرایش است.این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی می کند و به عنوان یک VSTنیز کاربرد دارد.علاوه بر امکانات فوق العاده،قابلیت ضبط و رایت موزیک های ویرایش شده بر روی سی دی و حافظه های قابل حمل، پشتیبانی از صداهای 5.1 و 7.1 ، پشتیبانی از DirectX ،جداسازی نویزها،تفکیک و جداسازی بخش های مختلف یک صدا و... از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند می باشد.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 18 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Mixxx ابزاری حرفه ای و متن باز، دی جی است که به کاربران این امکان را می دهد آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کنند.این نرم افزار در شناخت، برگزیدن و همآمیزی آهنگ‌ها خبرگی خاصی دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.کار با این نرم افزار بسیار آسان است و تمامی کاربران می توانند همانند یک دی جی آهنگ های MP3 را با یکدیگر میکس کرده و برای خود یک کتابخامه شخصی موسیقی ایجاد کنند.نرم افزار میکس،قادر به خواندن اکثر فرمت های صوتی رایج مانند MP3, Ogg Vorbis, Wave, Aiff و FLAC است.همچنین ابزارهای سخت افزای مانند میکروفون، joystick و... را پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

پیشرفت سریع و فوق العاده صنعت عکاسی و فیلمبرداری باعث شده در سال های اخیر اندازه دوربین های عکاسی بسیار کوچک تر از پیش شده و در پی آن حمل آنها نیز از سهولت بیشتری برخوردار شود. همچنین این تغییر سایز با بالا رفتن کیفیت در عکاسی و فیلم برداری همراه بوده است، بطوری که امروزه می توان فیلم هایی با کیفیت فوق العاده بالا گرفت را با استفاده از یک دوربین کوچک اما قدرتمند گرفت که انجام این امر در گذشته نیازمند تجهیزات پیشرفته فیلم برداری و صدابرداری بود. امروزه بسیاری از مردم برای ثبت لحاظات تلخ و شیرین زندگی خود از این دوربین ها استفاده می کنند. اما در فیلم های ضبط شده توسط دوربین های دیجیتال، گاهی لازم است تا تغییراتی اعمال شود. به عنوان مثال قسمتی از فیلم را حذف کنیم ، به تصاویر افکت اضافه کنیم و کارهایی از این قبیل را بر روی آنها انجام دهیم. در چنین داشتن نرم افزاری چون MAGIX Video Easy HD می تواند کمک شایانی به ما بکند. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ادیت کنید و تغییرات دلخواه خود را بر روی آنها اعمال کنید. برای استفاده از اینگونه نرم افزارها معمولا باید از دانش قبلی در این زمینه برخوردار باشید، اما در مورد این نرم افزار موضوع کاملا متفاوت است چراکه مبتدی ترین کاربران نیز می توانند نهایت استفاده از این نرم افزار را داشته باشند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. در صورتی که علاقه مند به استفاده از امکانات فوق العاده این نرم افزار هستنید، می توانید هم اکنون آن را از سایت کینگ سافت به صورت رایگان دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

رایج ترین فرمت ویدیویی مورد استفاده در تلفن های همراه است که اکثر موبایل های موجود در بازار از آن پشتیبانی می کنند. نرم افزار 3GP Video Converter نرم افزاری است که به شما امکان تبدیل فرمت های ویدیویی مختلف را به 3GP می دهد. بدین ترتیب می توانید فیلم ها ، ویدیوها و به طور کلی انواع فایل های تصویری خود را به فرمتی تبدیل کنید که در اکثر گوشی های موبایل قابل اجراست و نگرانی از بابت اجرا نشدن آن نداشته باشید. می توانید کیفیت فایل خروجی را تنظیم کنید تا با توجه به نیاز خود فایل خروجی را تنظیم کنید. همچنین امکان تبدیل فایل های 3GP به فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار نیز وجود دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 18 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان ThunderSoft Flash to Video Converter برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است، نرم افزاری است برای تبدیل فایل های فلش به دیگر فایل ویدیویی. شما به آسانی می توانید فایل های فلش را با فرمت SWF به فرمت های AVI,MPEG,MOV,MKV,WMV تبدیل کنید. همچنین از این نرم افزار میتوانید برای تبدیل فرمت SWF به فرمت دیگر فلش که با نام FLV معروف است استفاده نمایید. علاوه بر این می توانید برای تبدیل فایل SWF به فایل MP4 به گونه ای که در دستگاه های پخش دیجیتال نظیر iPod, iPhone, PSP قابل اجرا باشد استفاده نمایید. از دیگر امکاناات این نرم افزار میتوان به امکان قرار دادن Logo یا Watermark بر روی فایل ویدیویی قبل از تبدیل فرمت اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزار 3 herosoft DVD Ripper Platinum را که یکی از قویترین نرم افزار ها برای تبدیل دی وی دی به سایر فرمت هاست را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید دی وی دی های خود را به سایر فرمت های رایج ویدیویی تبدیل کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدئویی مانند WMV ،3GP ،AVI ،MPEG4 ،MKV ،RM ،DivX ،MOV ،XviD ،FLV و SWF تبدیل نماید و صدا های فیلم ها در فرمتهای AC3،M4A ،MP3 ،WMA ،WAV و AAC با کیفیت عالی استخراج نماید.این نرم افزار اکثر پخش کننده های صوتی و تصویری مانند Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 Archos GMini402, iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 ،iRiver PMP-100 ،Archos AV700 را ساپورت می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فیلم با کیفیت Blu-ray را تبدیل به یک فرمت قابل پخش در دستگاه های دیگر کنید.به طور کلی Blu-ray نام فرمت جدید دیسک های DVD می باشد که توسط گروه Blu-ray Disk Association (BDA) که زیر نظر دو شرکت بزرگ Sony و Philips فعالیت می کند ایجاد شده است دیسک های بلوری به وسیله ی نور فرا بنفش نوشته می شوند. این موجب می شود تا علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در مراحل رایت حجم دیسک ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد؛ به گونه ای که یک دیسک بلوری دارای 25 یا 40 گیگا بایت حجم می باشد. برای داشتن فیلم هایی با کیفیت تر نیاز به فضایی بیشتر خواهیم داشت که با تشکر از تکنولوژی بلوری این فضا مهیا گردیده است. ظهور دیسک های بلوری این امکان را فراهم کرده است تا فیلم های سینمایی در قالب فرمت وضوح بالا (High Definition) ارائه گردند.در پست امروز وب سايت کینگ سافت نرم افزار VSO Blu-ray Converter Ultimate را برای تبدیل فیلم های با کیفیت بلوری به دیگر فرمت ها را قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم با کیفیت Blu-ray را به فرمت های ویدیویی dvd, avi, mkv, Iphone/Ipad, Xbox و PS3 تبدیل کنید.کار با این نرم افزار بسیار آسان می باشد فقط کافی است فایل خود را انتخاب و با انتخاب کیفیت مورد نظر و تنها با کلیک بر گزینه convert فیلمهای خود را به آسانی تبدیل کنید.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت رایت بر روی DVD را نیز دارا می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرماید.

admin بازدید : 13 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Joboshare DVD Copy قادر خواهید بود به آسانی از دی وی دی فیلم های خود یک کپی و نسخه پشتیبان تهیه کنید.هنگامی که زیرنویس ها و یا منوهای فیلم های دی وی دی به درستی ذخیره نمی شوند و یا به درستی از روی دی وی دی بارگذاری نمی شوند،با استفاده از این نرم افزار می توانید این مشکل را رفع نمائید.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه جدید نرم افزار DVD Copy را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این نرم افزار علاوه بر کپی آسان دی وی دی ها،قابلیت ساخت دی وی دی از روی فایل های Iso و فشرده سازی دی وی دی های های دو لایه به D5 را نیز دارد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 64 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه ی جدید ویدئو استودیوی قدرتمند Corel VideoStudio|

حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم این کمپانی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Corel VideoStudio Pro X5 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و مونتاژ فیلم است.این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که کاربر می تواند بدون نیاز به فراگیری آموزش های خاص، فیلم ها و ویدئو های خود را ویرایش و مونتاژ کند.از ویژگی های این ویرایشگر قدرتمند می توان به داشتن افکت های مختلف ویدئویی،ساخت اسلاید،پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری هم در ورودی و هم در خروجی و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 34 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت قصد داریم تا نرم افزار WinAVI Video Converter را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار به سرعت بسیار بالای خود در تبدیل فایل های ویدئویی مشهور است به طوریکه قادر است تا فرمت یک فیلم معمولی را در زمان 15 دقیقه تبدیل کند. همچنین این برنامه تقریبآ از تمام فرمت های ویدئویی نظیر AVI/DVD/VCD/SVCD/MPEG1/MPEG2 و حتی WMV/RM/ASF/DivX/Xvid/QuickTime MOV/Flash SWF پشتیبانی میکند. داشتن کیفیت مناسب فایل تبدیل شده همراه با صدای دالبی AC3 5.1 از ویژگی های دیگر این نرم افزار به شمار میروند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

DVD Audio Extractor ابزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه استخراج فایلهای صوتی از درون فایلهای دی وی دی می باشد و امکان ریپ کردن دی وی دی را نیز برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید انواع فرمت های استاندارد دی وی دی را در برنامه بارگذاری کرده و سپس تنها با یک کلیک اقدام به استخراج فایلهای صوتی از درون آنها کنید و به فرمت های OGG, MP3, Wave, FLAC ذخیره کنید. این نرم افزار مدعی است که با توجه به سرعت بسیار بالا در زمینه استخراج فایلهای صوتی قادر است تا فرمت های نهایی را با کیفیت بسیار خارق العاده برای شما ذخیره سازی نماید. البته یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم این برنامه که در نسخه جدید به آن افزوده شده است می توان به امکان تبدیل سریع دی وی دی به سی دی های صوتی اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 28 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
OpoSoft Video Editor یک نرم افزار همه کاره و چند منظوره در زمینه ویرایش فرمت های ویدیویی می باشد که سایت کینگ سافت آن را بصورت رایگان در اختیار شما کاربران قرار داده است. شما بواسطه این نرم افزار سبک و قدرتمند خواهید بود تا انواع مختلفی از ویرایش ها را بر روی فرمت های ویدیویی ایجاد کنید. بطور مثال براحتی می توانید چندین فایل مختلف را با یکدیگر ادغام کنید , ویدیوهای بزرگ و طولانی را به چندین قسمت کوچکتر تبدیل کنید , قسمت های مختلف را به آسانی برش داده و جاهایی از ویدیو را که مایل هستید حذف کرده و یا اضافه کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش فرمت های AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, MKV, M4V, DAT, FLV را دارد و کار کردن با آن نیز بسیار ساده و آسان است و کاربران مبتدی هم می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. زیرا تمامی قابلیت های ذکر شده تنها با چند کلیک و با کمک تنظیمات پیش فرض نرم افزار امکان پذیر خواهند بود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 21 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Xilisoft iPhone Ringtone Maker یک نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای برای تمامی استفاده کنندگان آیفون می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا در سریعترین زمان ممکن و بدون داشتن دانش قبلی اقدام به ساخت زنگ یا همان رینگتون برای گوشی های آیفون کنید. شما می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند مانند MP3, WMA, AAC, WAV, CDA, OGG, FLAC, APE, CUE, M4A, RA, RAM, AC3, MP2, AIFF, AU, MPA به آسانی به فرمت های قابل پخش در آیفون تبدیل کنید. همچنین شما می توانید براحتی قسمت های ناخواسته را از موزیک ها حذف کنید و یا قسمتی را که مایل باشید برش داده و بصورت کوتاه تر ذخیره کنید و حتی فرمت های ویدیویی را نیز در برنامه بصورت تکی و یا گروهی بارگذاری کنید و سپس با یک کلیک صداهای موجود در آنها را استخراج کنید و سپس با فرمت صوتی ذخیره کنید. فرمت های ویدیویی پشتیبانی شده توسط این نرم افزار شامل AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV هستند و امکان ذخیره سازی و تبدیل به فرمت های M4R دارند. البته توسط این نرم افزار علاوه بر ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون می توانید برای گوشی های BlackBerry, Nokia, Gphone, Sony Ericsson or Samsung نیز رینگتون بسازید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از گوشی های آیفون iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone OS 3.1 دارد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Bigasoft YouTube Downloader Pro نرم افزار کاربردی و حرفه ای در زمینه دانلود و تبدیل ویدیوهای یوتیوب می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مورد علاقه خودتان را با سرعت بسیار باورنکردنی و بصورت گروهی دانلود کرده و سپس آنها را مناسب با سلیقه خود به فرمت های دیگر تبدیل کنید و آنها را برای اجرا در iPad, iPod, iPhone, BlackBerry, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Pocket PC, Creative Zen, Xbox, Archos بهینه سازی کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا ویدیوهای HD و ویدیوهایی که با کیفیت 720p , 1080p و ویدیوهای 3D را نیز دانلود کند. البته توسط این نرم افزار براحتی می توانید ویدیوهای مختلف را از دیگر سایت های به اشتراک گذاری ویدیو مانندFacebook, Goolge Videos, Metacafe, eHow, Vimeo, MTV, BBC, Dailymotion ویدیو دانلود کنید و یا ویدیوهای تبدیل شده خودتان را درون این سایت ها به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید پس از دانلود ویدیوها اقدام به جداسازی موزیک از درون آنها کنید و آنها را با فرمت های رایج صوتی ذخیره کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 34 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Aiseesoft HD Video Converter یک مبدل کاملا کاربردی و مفید در زمینه تبدیل ویدیوهای HD و کیفیت بالا به سایر فرمت های رایج ویدیویی می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای HD را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید. شما می توانید فرمت HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, QuickTime HD MOV, HD H.264, HD RM را به فرمت های MPG, MPEG, MPEG 2, VOB, DAT, MP4, M4V, TS, RM, RMVB, WMV, ASF, MKV, AVI, 3GP, 3G2, QT تبدیل کنید. این برنامه قابلیت تبدیل سایر فرمت ها به یکدیگر را نیز دارد و می توانید ویدیوهای HD و با کیفیت بسیار بالا را نیز به فرمت های دیگر تبدیل کندو همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار گنجانده است. در نهایت می توانید ویدیوهای تبدیل شده را برای اجرا در دستگاه های iPod, iPhone, iPhone 4, Apple TV, PSP, PS3, Wii, Zune, Xbox 360, Google Phone, Sony Walkman, Archos, Creative Zen, iRiver, BlackBerry, Palm Pre, Motorola, LG, Sony Ericsson, Mobile Phone بهینه سازی کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 33 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Aiseesoft MKV Converter یک مبدل بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه تبدیل فرمت MKV به سایر فرمت های رایج تصویری می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا فرمت MKV را به تمامی فرمت های دیگر ویدیویی تبدیل کرده و هرگز نگران از دست دادن کیفیت فایلها نباشید. در محیط این نرم افزار قارد خواهید بود تا بصورت دسته ای اقدام به تبدیل و ویرایش فرمت های ویدیویی کنید. شما می توانید فرمت MKV را به فرمت های دیگری نظیر 3GP , AVI, dv, Flash flv, swf, f4v, MOD, MJPEG ,MKV, MPEG ,mpeg2, vob, dat, MPEG4, mp4, m4v, MPV, rm, rmvb, TOD, ts , trp, tp, wmv, asf, MPEG2 HD, MPEG4 HD, QuickTime HD Files, WMV HD Video Files, HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD TRP, HD TP تبدیل کنید. این برنامه قابلیت تبدیل سایر فرمت ها به یکدیگر را نیز دارد و می توانید ویدیوهای HD و با کیفیت بسیار بالا را نیز به فرمت های دیگر تبدیل کندو همچنین شما می توانید صدای موجود در فیلم ها را نیز توسط این نرم افزار استخراج کنید و آنها را با فرمت های AAC, AC3, AIFF, AMR, AU, FLAC, M4A, MKA, MP2, MP3, OGG, WAV, WMA ذخیره کنید. همچنین امکان تغییر رزولوشون و قرار دادن واترمارک نیز در این نرم افزار گنجانده است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Open Blu-ray Ripper ابزاری کاربردی و حرفه ای در زمینه ریپ و تبدیل کردن فرمت های Blu-Ray می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای Blu-Ray را به آسانی ریپ کرده و آنها را بر روی هارد دیسک کپی کنید و آنها را به فرمت های رایج دیگر نیز تبدیل کنید. این نرم افزار امکان ریپ و تبدیل ویدیوهای مختلف را برای اجرا و ذخیره سازی بر روی دستگاه هایی جانبی مانند iPad, iPod, iPhone, AppleTV, PSP, PS3, XBOX360, Zune, Mobile Phone, GPhone, Smart Phone, PMP, Pocket PC, PDA نیز فراهم می کند. این نرم افزار مدعی است که می تواند 800% سریعتر از نرم افزارهای دیگر عملیات ریپ و تبدیل را برای شما انجام دهد و در زمان تبدیل به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. همچنین شما می توانید ویدیوهای 2D و 3D را نیز توسط این نرم افزار تغییر فرمت دهید. البته در زمان تبدیل شما می توانید بیت ریت مربوط به صدا و ویدیو را مناسب با سلیقه خود تغییر دهید. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند و قادر به رمزگشایی هرگونه فایل بلوری است.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 13,953
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید