loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 23 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید  نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ساخت و میکس موزیک MAGIX Samplitude|
| نرم افزاری ایده آل برای استودیوهای آهنگ سازی به همراه کتابخانه ای از جلوه های صوتی|
| دانلود با حجم کلی 3.7 گیگابایت از لینک اصلی + لینک های کمکی از سرور Rapidshare|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین سوئیت های حرفه ای ساخت و میکس موزیک در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Samplitude Pro X نام نرم افزاری کامل برای ساخت و میکس حرفه ای آهنگ می باشد.این نرم افزار همانند یک اتاق مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه صوتی را در اختیار آهنگسازان حرفه ای و مبتدیان قرار می دهد.رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و تمامی کاربران می توانند از این نرم افزار بدون آموزش های خاص استفاده نمایند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند جهت ویرایش فایل های صوتی، را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Acon Digital Media Acoustica از جمله نرم افزار های قدرتمند ویرایش و تدوین فایل های صوتی است.این نرم افزار دارای لابراتواری اشباع شده از افکت های مختلف صوتی و ابزار های ویرایش است.این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی می کند و به عنوان یک VSTنیز کاربرد دارد.علاوه بر امکانات فوق العاده،قابلیت ضبط و رایت موزیک های ویرایش شده بر روی سی دی و حافظه های قابل حمل، پشتیبانی از صداهای 5.1 و 7.1 ، پشتیبانی از DirectX ،جداسازی نویزها،تفکیک و جداسازی بخش های مختلف یک صدا و... از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند می باشد.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 18 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Mixxx ابزاری حرفه ای و متن باز، دی جی است که به کاربران این امکان را می دهد آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کنند.این نرم افزار در شناخت، برگزیدن و همآمیزی آهنگ‌ها خبرگی خاصی دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.کار با این نرم افزار بسیار آسان است و تمامی کاربران می توانند همانند یک دی جی آهنگ های MP3 را با یکدیگر میکس کرده و برای خود یک کتابخامه شخصی موسیقی ایجاد کنند.نرم افزار میکس،قادر به خواندن اکثر فرمت های صوتی رایج مانند MP3, Ogg Vorbis, Wave, Aiff و FLAC است.همچنین ابزارهای سخت افزای مانند میکروفون، joystick و... را پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

گیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در کینگ سافت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در زمینه آهنگسازی با گیتار کمک می کند. نرم افزار Guitar Pro یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین نرم افزراهایی که تا به حال برای آهنگسازی و مدیریت بر روی گیتار ساخته شده است. این نرم افزار به دلیل کاربردها و قابلیت های متفاوت آن کاربران بسیاری زیادی را به سمت خود کشانده و همچنین داشتن محیط ساده و نیز کاربرد آسان آن موجب شده تا تمام کسانی که به نحوی به گیتار و آهنگسازی علاقه دارند اعم از مبتدی تا پیشرفته از این نرم افزار استفاده کنند. بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در جهت ساخت هسته ی نرم افزار مانند داشتن موتور بسیار قدرتمند موجب شده تا صدای نواخته شده به صورت کاملآ طبیعی باشد به گونه ای که انگار از آلات واقعی موسیقی برای نواختن استفاده شده است. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار داشتن سیستم نمره دهی است که برنامه پس از پایان نواختن موسیقی نمره ای را مناسب با عملکرد شما نمایش می دهد که این یکی از مزیت های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود. بعلاوه در این نرم افزار قابلیت ها و امکانات متعدد بسیار زیادی قرار گرفته که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نمی باشد قطعآ شما با کمی کار در محیط برنامه به تک تک قابلیت های آن پی خواهید برد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 45 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور آسان تر شده است و بسیاری از کارها را که درگذشته امکان آن وجود نداشت را امروزه به راحتی و با استفاده از یک نرم افزار انجام داد. اگر شما از آن دسته از کاربران هستید که دوست دارید به هر دلیلی صدای خود را تغییر دهید می توانید از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم نهایت بهره را ببرید. AV Voice Changer نام نرم افزاری است که بوسیله آن قادر خواهید بود تا صدای خود را در لحظه تعییر دهید ، روی صدای خود افکت های مختلف ایجاد کنید و یا صدای خود را بصدای شخص خاصی تبدیل نمایید. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به امکان تغییر صدا در مکالمات اینترنتی در نرم افزارهای مختلف و سازگاری این نرم افزار با اکثریت نرم افزارهای پیام رسان از جمله Yahoo Messenger ،  GoogleTalk و MSN Live Messenger اشاره کرد. می توانید با استفاده از این نرم افزار یک پیام صوتی بسازید ، آن را ذخیره کنید و برای شخصی دلخواه از هر طریقی ارسال نمایید و یا در بازی های آنلاین مختلف برای مکالمه با دیگر بازیکنان صدای خود را تغییر دهید. آخرین نسخه نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 27 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود رايگان نسخه جديد پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در جهان |

پس از معرفي جديد ترين نسخه پکيج نرم افزارهاي شرکت ادوب که در چند هفته پيش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection براي دانلود دوستان قرار گرفت در اين پست وب سايت کینگ سافت يکي از پر طرفدار ترين نرم افزارهاي اين مجموعه را به صورت جداگانه برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Adobe Audition پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در سراسر جهان مي باشد که نسبت به نرم افزارهاي مشابه از امکانات و قابليت هاي بسيار زيادي برخوردار است. اين نرم افزار خود يک استديو ظبط موسيقي ديجيتال است که در آن تمام ابزارهاي آهنگسازي قرار دارد و کاربر به راحتي ميتواند اقدام به ساخت آهنگ هاي مورد علاقه خود نمايد. اين برنامه متشکل از ابزارهاي بسيار پيشرفته اي به منظور ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ و ساير ابزارهاي مورد نياز کاربران مي باشد. يکي از ويژگي هاي بسيار مهم اين نرم افزار حذف صداي خواننده از روي آهنگ است که اين امر موجب شده تا در ميان ساير نرم افزارهايي که در اين زمينه ساخته شده اند به عنوان نرم افزار شماره يک اينکار انتخاب شود چرا که با ابزارهاي بسيار دقيق مي تواند صداي خواننده را از روي آهنگ حذف کند و موزيک آنرا در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار از جديد ترين فرمت هاي صوتي پشتيباني مي کند و قادر است تا موزيک هاي ساخته شده را در بالا ترين کيفيت ذخيره نمايد. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزار هاي مختلف شرکت ادوب به راحتي از طريق همين نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

admin بازدید : 29 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
برای ویرایش فایل های ویدیویی باید از نرم افزاری استفاده کرد که ابزارها و امکانات لازم برای کار را به خوبی در اختیار ما قرار دهد و همچنین از کیفیت مناسبی در خروجی برخوردار باشد. Vegas Movie Studio HD یکی از نرم افزارهایی است که پارامترهای ذکر شده را داراست و بخوبی می تواند نیاز شما را در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی ، میکس و مونتاژ صدا و تصویر برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید و تغییرات را در لحظه مشاهده نمایید. همچنین می توانید خروجی کار خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا طراحی نمایید. افکت های موجود در نرم افزار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و براحتی می توانید از آنها در کار خود استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 23 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در اين پست از وب سايت کینگ سافت قصد معرفي يک نرم افزار حرفه اي جهت ويرايش فايل هاي صوتي،ضبط صدا،ميکس و . . . را داريم.با اين نرم افزار شما ميتوانيد انواع فايل هاي صوتي مانند MP3, OGG و حتي MIDI را باز کرده و آنها را به هر نحوي که دوست داريد ويرايش کنيد.REAPER يک نرم افزار کاملا مناسب و حرفه اي براي کار بر روي فايل هاي صوتي ميباشد.نرم افزاري که بهترين امکانات را دارد.اين برنامه از حتي از فايل هاي باز و در حال اجراي usb نيز پشتيباني ميکند.عملکرد بسيار عالي اين موتور باعث شده است که طرفداران زيادي پيدا کند.يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه تواناي استخراج انواع فرمت ها مانند  WAV/BWF/W64, AIFF, WavPack, FLAC, OGG, and MIDI مي باشد.اين برنامه بسيار انعطاف پذير ميباشد و هر کاري که دوست داريد ميتوانيد به راحتي روي فايل هاي صوتي خود انجام دهيد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

admin بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sound Forge Audio Studio به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایشگر صوت توسط کمپانی سونی ارائه و پشتیبانی می شود. این نرم افزار به واقع نیاز شما را در ارتباط با فایل های صوتی و ویرایش آنها بطرف می سازد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا را از هر منبعی دریافت و ویرایش نمایید. می توانید با استفاده از یک میکروفون صدا ضبط و ویرایش کنید ، بر روی آن افکت های مختلف درون نرم افزار و یا افکت های قابل نصب بر روی نرم افزار را اعمال کنید و از هر امکاناتی که بر روی رایانه خود برای ساخت یک قطعه موسیقی نیاز دارید درون این نرم افزار بهره مند شوید. از جمله مشخصات بارز این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده و قابل فهم ، امکان افکت گذاری و میکس ، امکان ویرایش حرفه ای ، پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و امکان ذخیره خروجی بر روی دیسک اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت به صورت قابل حمل (Portable) و بدون نیاز به نصب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 32 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری با عنوان Atomix Virtual DJ را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای میکس آهنگ و ویدیو می باشد به طوری که شما می توانید مانند یک دی جی حرفه ای از این برنامه برای میکس آهنگ های مورد علاقه تان استفاده کنید. در این نرم افزار افکت های صوتی متنوعی قرار دارد که با کمک آنها و اضافه کردن شان به آهنگ ها میتوانید یک میکس فوق العاده زیبا بسازید. همچنین از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به مواردی همچون دارا بودن 3 باند اکولایزر High, Mid و Low همراه با Kill و +/-30db gain، دارا بودن بخش میکس اتوماتیک و دستی با توجه به سبک موسیقی techno, hip hop, lounge و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 52 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید نرم افزار قدرتمند ساخت آهنگ MAGIX Music Maker|
| دانلود با حجم 419 مگابایت از لینک مستقیم به همراه لینک کمکی|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین نرم افزار های ساخت و میکس آهنگ در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Music Maker MX Production نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت حرفه ای موزیک و آهنگ است.این نرم افزار ساخت کمپانی معروف MAGIX است.با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود به صورت حرفه ای آهنگ های دی جی،راک،بی کلام،ترنس و... را پیاده سازی کنید.این نرم افزار دارای کتابخانه ای با بیش از 10000 صوت و افزونه ی میکس و آهنگ است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 23 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید  نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ساخت و میکس موزیک MAGIX Samplitude|
| نرم افزاری ایده آل برای استودیوهای آهنگ سازی به همراه کتابخانه ای از جلوه های صوتی|
| دانلود با حجم کلی 3.7 گیگابایت از لینک اصلی + لینک های کمکی از سرور Rapidshare|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین سوئیت های حرفه ای ساخت و میکس موزیک در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Samplitude Pro X نام نرم افزاری کامل برای ساخت و میکس حرفه ای آهنگ می باشد.این نرم افزار همانند یک اتاق مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه صوتی را در اختیار آهنگسازان حرفه ای و مبتدیان قرار می دهد.رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و تمامی کاربران می توانند از این نرم افزار بدون آموزش های خاص استفاده نمایند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 15 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

DVD Audio Extractor ابزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه استخراج فایلهای صوتی از درون فایلهای دی وی دی می باشد و امکان ریپ کردن دی وی دی را نیز برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید انواع فرمت های استاندارد دی وی دی را در برنامه بارگذاری کرده و سپس تنها با یک کلیک اقدام به استخراج فایلهای صوتی از درون آنها کنید و به فرمت های OGG, MP3, Wave, FLAC ذخیره کنید. این نرم افزار مدعی است که با توجه به سرعت بسیار بالا در زمینه استخراج فایلهای صوتی قادر است تا فرمت های نهایی را با کیفیت بسیار خارق العاده برای شما ذخیره سازی نماید. البته یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم این برنامه که در نسخه جدید به آن افزوده شده است می توان به امکان تبدیل سریع دی وی دی به سی دی های صوتی اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 21 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Xilisoft iPhone Ringtone Maker یک نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای برای تمامی استفاده کنندگان آیفون می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا در سریعترین زمان ممکن و بدون داشتن دانش قبلی اقدام به ساخت زنگ یا همان رینگتون برای گوشی های آیفون کنید. شما می توانید موزیک های مورد نظرتان را با هر فرمتی که باشند مانند MP3, WMA, AAC, WAV, CDA, OGG, FLAC, APE, CUE, M4A, RA, RAM, AC3, MP2, AIFF, AU, MPA به آسانی به فرمت های قابل پخش در آیفون تبدیل کنید. همچنین شما می توانید براحتی قسمت های ناخواسته را از موزیک ها حذف کنید و یا قسمتی را که مایل باشید برش داده و بصورت کوتاه تر ذخیره کنید و حتی فرمت های ویدیویی را نیز در برنامه بصورت تکی و یا گروهی بارگذاری کنید و سپس با یک کلیک صداهای موجود در آنها را استخراج کنید و سپس با فرمت صوتی ذخیره کنید. فرمت های ویدیویی پشتیبانی شده توسط این نرم افزار شامل AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, RMVB, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSV هستند و امکان ذخیره سازی و تبدیل به فرمت های M4R دارند. البته توسط این نرم افزار علاوه بر ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون می توانید برای گوشی های BlackBerry, Nokia, Gphone, Sony Ericsson or Samsung نیز رینگتون بسازید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از گوشی های آیفون iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone OS 3.1 دارد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 18 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

AD Stream Recorder ابزاری بسیار کارآمد و مفید در زمینه ضبط هرگونه سیگنالی می باشد که از کارت صدا تولید می شود. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است به آسانی می توانید صداهایی را که در زمان استفاده از کامپیوتر ایجاد می شود مانند زمانی که می خواهید رادیوهای اینترنتی گوش دهید , زمانی که در حال بازی کردن هستید , فایلهای موزیک که در حال اجرا هستند را ضبط کرده و آنها را با بهترین کیفیت و با فرمت های MP3 و WAV و WMA ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک پلیر و یک ویرایشگر قدرتمند می باشد. یعنی شما می توانید موزیک های ضبط شده را از طریق همین نرم افزار گوش کنید و یا با کمک ابزارهای مختلف اقدام به برش قسمت هایی از صدای ضبط شده کنید و آنها را به فایلهای کوچکتر تبدیل کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 53 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
WavePad Sound Editor Masters نرم افزار ویرایشگر صوتی کامل با امکانات حرفه ای در محیط ویندوز و مکینتاش می باشد که سایت کینگ سافت برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا هرگونه فایل صوتی و وسیقی را ویرایش داده و یا بواسطه آن اقدام به ضبط صدا کنید و ویرایش های لازم را بر روی آن اعمال کنید. شما براحتی می توانید هرگونه فایل صوتی را در برنامه بارگذاری کنید و سپس با کمک ابزارهایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ویرایش آنها کنید.و بطور مثال می توانید قسمتی از فایلهای صوتی را برش داده , چندین فایل صوتی را به یکدیگر متصل کنید و افکت های مختلفی مانند اکو , تقویت و کاهش صدا , حذف نویزهای موجود در صدا , حذف صداهای ناخواسته و... را بر روی آنها اعمال کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند wav, mp3, vox, gsm, wma, real audio, au, aif, flac, ogg را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 690
  • بازدید کلی : 13,991
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید