loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 18 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Mixxx ابزاری حرفه ای و متن باز، دی جی است که به کاربران این امکان را می دهد آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کنند.این نرم افزار در شناخت، برگزیدن و همآمیزی آهنگ‌ها خبرگی خاصی دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.کار با این نرم افزار بسیار آسان است و تمامی کاربران می توانند همانند یک دی جی آهنگ های MP3 را با یکدیگر میکس کرده و برای خود یک کتابخامه شخصی موسیقی ایجاد کنند.نرم افزار میکس،قادر به خواندن اکثر فرمت های صوتی رایج مانند MP3, Ogg Vorbis, Wave, Aiff و FLAC است.همچنین ابزارهای سخت افزای مانند میکروفون، joystick و... را پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

پیشرفت سریع و فوق العاده صنعت عکاسی و فیلمبرداری باعث شده در سال های اخیر اندازه دوربین های عکاسی بسیار کوچک تر از پیش شده و در پی آن حمل آنها نیز از سهولت بیشتری برخوردار شود. همچنین این تغییر سایز با بالا رفتن کیفیت در عکاسی و فیلم برداری همراه بوده است، بطوری که امروزه می توان فیلم هایی با کیفیت فوق العاده بالا گرفت را با استفاده از یک دوربین کوچک اما قدرتمند گرفت که انجام این امر در گذشته نیازمند تجهیزات پیشرفته فیلم برداری و صدابرداری بود. امروزه بسیاری از مردم برای ثبت لحاظات تلخ و شیرین زندگی خود از این دوربین ها استفاده می کنند. اما در فیلم های ضبط شده توسط دوربین های دیجیتال، گاهی لازم است تا تغییراتی اعمال شود. به عنوان مثال قسمتی از فیلم را حذف کنیم ، به تصاویر افکت اضافه کنیم و کارهایی از این قبیل را بر روی آنها انجام دهیم. در چنین داشتن نرم افزاری چون MAGIX Video Easy HD می تواند کمک شایانی به ما بکند. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ادیت کنید و تغییرات دلخواه خود را بر روی آنها اعمال کنید. برای استفاده از اینگونه نرم افزارها معمولا باید از دانش قبلی در این زمینه برخوردار باشید، اما در مورد این نرم افزار موضوع کاملا متفاوت است چراکه مبتدی ترین کاربران نیز می توانند نهایت استفاده از این نرم افزار را داشته باشند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. در صورتی که علاقه مند به استفاده از امکانات فوق العاده این نرم افزار هستنید، می توانید هم اکنون آن را از سایت کینگ سافت به صورت رایگان دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 29 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
برای ویرایش فایل های ویدیویی باید از نرم افزاری استفاده کرد که ابزارها و امکانات لازم برای کار را به خوبی در اختیار ما قرار دهد و همچنین از کیفیت مناسبی در خروجی برخوردار باشد. Vegas Movie Studio HD یکی از نرم افزارهایی است که پارامترهای ذکر شده را داراست و بخوبی می تواند نیاز شما را در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی ، میکس و مونتاژ صدا و تصویر برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید و تغییرات را در لحظه مشاهده نمایید. همچنین می توانید خروجی کار خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا طراحی نمایید. افکت های موجود در نرم افزار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و براحتی می توانید از آنها در کار خود استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل های ویدیویی بوده که بسیاری از کاربران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته اند و بر برتری های آن نسبت به نمونه های مشابه آگاه بوده اند. این نرم افزار همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران حرفه ای برخوردار بوده است. هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار همراه با تغییر نامی اجباری به دلیل خریداری شدن توسط شرکت Corel با نام تجاری Corel VideoStudio عرضه شده است که امروز آن را برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم . این نرم افزار نسخه از قابلیت ها و امکانات وسیعی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برخوردار است و تقریبأ قادر به تأمین همه ی نیازهای کاربران در این زمینه خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به سادگی ویرایش نمایید ، به آنها افکت های دلخواه خود را اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن خروجی کار خود را رندر شده تحویل بگیرید. همچنین از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان Roxio Creator برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای ساخت، ویرایش، تبدیل، کپی و رایت فیلم و موزیک می باشد که همگی درون این برنامه قرار گرفته اند. ابزارهای این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی بسیار پیشرفته هستند به طوری که شما به راحتی می توانید با ویرایش قسمت های مختلف فیلم ساده ای که با دوربین دیجیتالی خود گرفته اید و همچنین اضافه کردن عکس ها و کلیپ های دلخواه خود به آن، یک فیلم با کیفیت HD بسازید. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های ویدیویی، از فرمت های مختلف فایل های موزیک و عکس نیز پشتیبانی می کند که در این زمینه نیز از ابزارهای ویرایشی بسیار پیشرفته ای برخوردار است. ساخت فیلم DVD با منوهای بسیار زیبا که قابل بخش در دی وی دی پلیرهای خانگی باشند یکی دیگر از امکانات این برنامه به شمار میرود که در هنگام ساخت می توانید از منوهای آماده برنامه نیز برای ساخت فیلم DVD مورد نظرتان استفاده کنید. علاوه بر این پشتبانی از انواع دیسک های CD, DVD و Blu-ray به شما کمک می کند تا فایل های مالتی مدیا ساخته توسط این نرم افزار را بر روی انواع دیسک با کیفیت های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون کپی دیسک به دیسک، رایت موزیک به صورت ترک روی سی دی، رایت اطلاعات به صورت Data برروی دیسک، ساخت و رایت فایل های ایمیج، تبدیل انواع فرمت های مالتی مدیا موزیک و فیلم و عکس به یکدیگر و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 97 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
امروزه نرم افزارهای بسیاری برای انجام عملیات میکس و مونتاژ ارائه می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. اگر در انجام کارهایتان به انجام میکس و مونتاژ نیازمند هستید ، می توانید از نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه ارائه می شود بهره مند شوید. یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه نرم افزار Canopus Edius است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به بهترین شکل فایل صوتی و تصویری خود را ویرایش نمایید. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت های بی شماری است که قطعأ برای آن دسته از کاربران که سروکار زیادی با میکس و مونتاژ دارند می تواند مفید فایده واقع شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سرعت رندر بالا ، استفاده بهینه از منابع سیستم ، امکان تغییر سایز فیلم ها و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار کارکرد فوق العاده ای در زمینه کار با کیفیت های بسیار بالا (HD) دارد و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند که این امر موجب بی نیاز شدن از تبدیل فایل ها برای ویرایش می شود. Canopus Edius دارای افکت های بسیاری است که می توانید آنها را با توجه به نیاز خود اعمال نمایید. در ورژن این نرم افزار که امروز برای شما در سایت کینگ سافت آماده کرده ایم ، امکان کار با AVCHD به صورت Real Time و Full Resolution ، امکان رایت خروجی بر روی Blu-ray وجود دارد و همچنین این نسخه سازگاری کامل با ویندوز سون دارد.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 220 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sony Vegas PRO نام یکی دیگر از نرم افزارهای تولید شده توسط شرکت سونی است که به طور حتم محصولی قدرتمند است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا فایل های ویدیویی خود را به بهترین شکل ممکن مونتاژ و به طور کلی ویرایش نمایید. یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار ویرایش به صورت Real-Time است که با توجه به نام آن تغییرات به صورت لحظه ای و بدون نیاز به تأیید شدن اعمال می شوند. از سوی دیگر یکی از نگرانی هایی که در هنگام کار با نرم افزارهای این چنینی وجود دارد این است که مبادا تغییرات اشتباهی انجام شود و فایل اصلی آسیب ببیند. در این نرم افزار این مشکل را به لطف ویژگی خاص آن هرگز نخواهید داشت چراکه در این نرم افزار در فایل اصلی هیچگونه تغییری ایجاد نخواهد شد. همچنین امکان ساخت منو برای دی وی دی و امکان پخش تمام صفحه فایل ویدیویی از جمله دیگر ویژگی های بیشمار این نرم افزار هستند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

برای تبدیل دی وی دی نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که در میان آنها برخی نرم افزارها کاربردهای وسیع تری دارند و عملیات مورد نظر را با سرعت و کیفیت بیشتری انجام می دهند که این امر باعث صرفه جویی در وقت و همچنین لذت بردن از نتیجه ایده آل خواهد شد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزار 3 herosoft DVD Ripper Platinum را که یکی از قویترین نرم افزار ها برای تبدیل دی وی دی به سایر فرمت هاست را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید دی وی دی های خود را به سایر فرمت های رایج ویدیویی تبدیل کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید دی وی دی های فیلم را به فرمت های ویدئویی مانند WMV ،3GP ،AVI ،MPEG4 ،MKV ،RM ،DivX ،MOV ،XviD ،FLV و SWF تبدیل نماید و صدا های فیلم ها در فرمتهای AC3،M4A ،MP3 ،WMA ،WAV و AAC با کیفیت عالی استخراج نماید.این نرم افزار اکثر پخش کننده های صوتی و تصویری مانند Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 Archos GMini402, iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 ،iRiver PMP-100 ،Archos AV700 را ساپورت می کند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 64 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه ی جدید ویدئو استودیوی قدرتمند Corel VideoStudio|

حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم این کمپانی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Corel VideoStudio Pro X5 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و مونتاژ فیلم است.این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که کاربر می تواند بدون نیاز به فراگیری آموزش های خاص، فیلم ها و ویدئو های خود را ویرایش و مونتاژ کند.از ویژگی های این ویرایشگر قدرتمند می توان به داشتن افکت های مختلف ویدئویی،ساخت اسلاید،پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری هم در ورودی و هم در خروجی و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (1)
| دانلود رايگان نسخه جديد قدرتمند ترين نرم افزار ساخت جلوه های ویژه و تدوین فیلم در جهان |

در این پست وب سایت کینگ سافت قصد داریم تا نرم افزار Adobe After Effects CS6 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار مجموعه ای بسیار جامع و غنی از ابزارهای مربوط به ایجاد گرافیک های متحرک، دستکاری ویدئوها، اضافه کردن جلوه های بصری و غیره می باشد. از اين نرم افزار ميتوان برای ساخت جلوه هاي ويژه ي بسيار عظيم سينمايي استفاده نمود زيرا در آن افکت هاي بسيار حرفه اي و پيشرفته اي براي ساخت جلوه هاي ويژه و صحنه هاي اکشن قرار گرفته است. علاوه بر اين از اين برنامه ميتوان براي خلق تصاوير دو و سه بعدي در زمينه هاي مختلف انيميشني استفاده کرد که در اين زمینه نيز ابزارهاي بسيار متنوعي در برنامه قرار دارد. همچنین از امکانات جدید این نرم افزار میتوان به ویژگی های مرکب از جمله ویژگی های ماسک های جدید با عرض متغیر و ردیاب دوربین سه بعدی و نیز ماسک کردن ساده و تنظیم رنگ اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 15 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

DVD Audio Extractor ابزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه استخراج فایلهای صوتی از درون فایلهای دی وی دی می باشد و امکان ریپ کردن دی وی دی را نیز برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید انواع فرمت های استاندارد دی وی دی را در برنامه بارگذاری کرده و سپس تنها با یک کلیک اقدام به استخراج فایلهای صوتی از درون آنها کنید و به فرمت های OGG, MP3, Wave, FLAC ذخیره کنید. این نرم افزار مدعی است که با توجه به سرعت بسیار بالا در زمینه استخراج فایلهای صوتی قادر است تا فرمت های نهایی را با کیفیت بسیار خارق العاده برای شما ذخیره سازی نماید. البته یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم این برنامه که در نسخه جدید به آن افزوده شده است می توان به امکان تبدیل سریع دی وی دی به سی دی های صوتی اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 28 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
OpoSoft Video Editor یک نرم افزار همه کاره و چند منظوره در زمینه ویرایش فرمت های ویدیویی می باشد که سایت کینگ سافت آن را بصورت رایگان در اختیار شما کاربران قرار داده است. شما بواسطه این نرم افزار سبک و قدرتمند خواهید بود تا انواع مختلفی از ویرایش ها را بر روی فرمت های ویدیویی ایجاد کنید. بطور مثال براحتی می توانید چندین فایل مختلف را با یکدیگر ادغام کنید , ویدیوهای بزرگ و طولانی را به چندین قسمت کوچکتر تبدیل کنید , قسمت های مختلف را به آسانی برش داده و جاهایی از ویدیو را که مایل هستید حذف کرده و یا اضافه کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش فرمت های AVI, MPEG, MPG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, WMV, MP4, MOV, VOB, ASF, 3GP, 3G2, MKV, M4V, DAT, FLV را دارد و کار کردن با آن نیز بسیار ساده و آسان است و کاربران مبتدی هم می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. زیرا تمامی قابلیت های ذکر شده تنها با چند کلیک و با کمک تنظیمات پیش فرض نرم افزار امکان پذیر خواهند بود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

Bigasoft YouTube Downloader Pro نرم افزار کاربردی و حرفه ای در زمینه دانلود و تبدیل ویدیوهای یوتیوب می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مورد علاقه خودتان را با سرعت بسیار باورنکردنی و بصورت گروهی دانلود کرده و سپس آنها را مناسب با سلیقه خود به فرمت های دیگر تبدیل کنید و آنها را برای اجرا در iPad, iPod, iPhone, BlackBerry, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Pocket PC, Creative Zen, Xbox, Archos بهینه سازی کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا ویدیوهای HD و ویدیوهایی که با کیفیت 720p , 1080p و ویدیوهای 3D را نیز دانلود کند. البته توسط این نرم افزار براحتی می توانید ویدیوهای مختلف را از دیگر سایت های به اشتراک گذاری ویدیو مانندFacebook, Goolge Videos, Metacafe, eHow, Vimeo, MTV, BBC, Dailymotion ویدیو دانلود کنید و یا ویدیوهای تبدیل شده خودتان را درون این سایت ها به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید پس از دانلود ویدیوها اقدام به جداسازی موزیک از درون آنها کنید و آنها را با فرمت های رایج صوتی ذخیره کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 29 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

BlazeVideo Video Editor یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند در زمینه ویرایش فرمت های ویدیویی می باشد . شما با کمک این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا ویدیوهای مختلف را در برنامه بارگذاری کرده و سپس اقدام به ویرایش آنها کنید. شما می توانید ویدیوهای مختلف را Clip, Crop, Rotate, Flip کنید و سپس واترمارک های مختلف مانند لوگو و متون به آنها بیافزایید و یا زیرنویس های مورد نظرتان را به فیلم ها اضافه کنید. همچنین شما می توانید به آسانی میزان روشنایی و کنتراست ویدیوها را برای رسیدن به بهترین کیفیت و نتیجه تغییر دهید. همه ی ابزارهای موجود برای ویرایش ویدیوها از بصورت پیش فرض و از قبل در برنامه تعریف شده هستند و شما می توانید براحتی به آنها دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز با تغییر دادن به نتایج مطلوب تر برسید. همچنین این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید اطلاعات مربوط به یک فایل ویدیویی مانند مدت زمان , اسم فایل , حجم آن و فرمت ویدیو را به فایلهای ویدیویی اضافه کنید و یا اطلاعات مربوط به تصاویر و صداها مانند codec, size, bitrate, framerate, samplerate را نیز در ویدیوها اضافه کنید. همچنین این نرم افزار امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های قابل پخش در دستگاه های  iPad, iPhone, iPod, BlackBerry, Nokia, HTC و... را برای شما فراهم می کند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 13,988
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید