loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 31 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
اکثر کاربرانی که با نرم افزارهای پلیر سروکار زیادی دارند ، نرم افزار VLC یکی از پلیرهای قدرتمند که به صورت Open Source عرضه می شود را می شناسند. این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد و قادر به اجرای طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری است. Kantaris Media Player نرم افزار پلیری که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم با استفاده از کدهای به کار گرفته شده در VLC طراحی شده است. این نرم افزار توانایی پخش طیف وسیعی از فایل های صوتی و تصویری را دارد. ازجمله نکات قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به امکان پخش فرمت های مختلف بدون نیاز به نصب Codec و همچنین ظاهر زیبای این نرم افزار اشاره کرد. همچنین پوسته های دیگری نیز برای این نرم افزار وجود دارد که در صورت عدم تمایل به استفاده از نرم افزار با پوسته پیش فرض می توانید از آنها بهره بگیرید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 27 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود رايگان نسخه جديد پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در جهان |

پس از معرفي جديد ترين نسخه پکيج نرم افزارهاي شرکت ادوب که در چند هفته پيش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection براي دانلود دوستان قرار گرفت در اين پست وب سايت کینگ سافت يکي از پر طرفدار ترين نرم افزارهاي اين مجموعه را به صورت جداگانه برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Adobe Audition پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در سراسر جهان مي باشد که نسبت به نرم افزارهاي مشابه از امکانات و قابليت هاي بسيار زيادي برخوردار است. اين نرم افزار خود يک استديو ظبط موسيقي ديجيتال است که در آن تمام ابزارهاي آهنگسازي قرار دارد و کاربر به راحتي ميتواند اقدام به ساخت آهنگ هاي مورد علاقه خود نمايد. اين برنامه متشکل از ابزارهاي بسيار پيشرفته اي به منظور ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ و ساير ابزارهاي مورد نياز کاربران مي باشد. يکي از ويژگي هاي بسيار مهم اين نرم افزار حذف صداي خواننده از روي آهنگ است که اين امر موجب شده تا در ميان ساير نرم افزارهايي که در اين زمينه ساخته شده اند به عنوان نرم افزار شماره يک اينکار انتخاب شود چرا که با ابزارهاي بسيار دقيق مي تواند صداي خواننده را از روي آهنگ حذف کند و موزيک آنرا در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار از جديد ترين فرمت هاي صوتي پشتيباني مي کند و قادر است تا موزيک هاي ساخته شده را در بالا ترين کيفيت ذخيره نمايد. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزار هاي مختلف شرکت ادوب به راحتي از طريق همين نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

admin بازدید : 29 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
برای ویرایش فایل های ویدیویی باید از نرم افزاری استفاده کرد که ابزارها و امکانات لازم برای کار را به خوبی در اختیار ما قرار دهد و همچنین از کیفیت مناسبی در خروجی برخوردار باشد. Vegas Movie Studio HD یکی از نرم افزارهایی است که پارامترهای ذکر شده را داراست و بخوبی می تواند نیاز شما را در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی ، میکس و مونتاژ صدا و تصویر برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید و تغییرات را در لحظه مشاهده نمایید. همچنین می توانید خروجی کار خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا طراحی نمایید. افکت های موجود در نرم افزار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و براحتی می توانید از آنها در کار خود استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 23 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در اين پست از وب سايت کینگ سافت قصد معرفي يک نرم افزار حرفه اي جهت ويرايش فايل هاي صوتي،ضبط صدا،ميکس و . . . را داريم.با اين نرم افزار شما ميتوانيد انواع فايل هاي صوتي مانند MP3, OGG و حتي MIDI را باز کرده و آنها را به هر نحوي که دوست داريد ويرايش کنيد.REAPER يک نرم افزار کاملا مناسب و حرفه اي براي کار بر روي فايل هاي صوتي ميباشد.نرم افزاري که بهترين امکانات را دارد.اين برنامه از حتي از فايل هاي باز و در حال اجراي usb نيز پشتيباني ميکند.عملکرد بسيار عالي اين موتور باعث شده است که طرفداران زيادي پيدا کند.يکي ديگر از قابليت هاي اين برنامه تواناي استخراج انواع فرمت ها مانند  WAV/BWF/W64, AIFF, WavPack, FLAC, OGG, and MIDI مي باشد.اين برنامه بسيار انعطاف پذير ميباشد و هر کاري که دوست داريد ميتوانيد به راحتي روي فايل هاي صوتي خود انجام دهيد.
براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

admin بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
سونی یک شرکت چند ملیتی و چند شعبه‌ای می‌باشد که مرکز آن در توکیو ژاپنی است. این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های رسانه‌ای جهان با درآمد ۶۸٫۳۹ میلیارد دلار (۲۰۰۶) واقع در میناتو توکیو است. سونی یکی از تولید کنندگان پیشرو در محصولات الکترونیک، محصولات صوتی تصویری، ارتباطات، بازی‌های ویدیویی، و فن آوری اطلاعات برای بازارهای عادی و حرفه‌ای است که این شرکت را تبدیل به یکی از ثروتمندترین شرکت‌های جهانی کرده است. فعالیت‌های اصلی در زمینهٔ تجارت این شرکت شامل شرکت سونی (Sony Corporation)، فیلمسازی سونی، بازی‌های کامپیوتری سونی، شرکت سونی اریکسون و شرکت بازرگانی سونی می‌باشد. حال آنکه چنین کمپانی بزرگی وقتی نرم افزاری در هر زمینه ای معرفی می کند مطمئنأ این نرم افزار چیزی در حد و اندازه ی همان شرکت است و به طور حتم ارزش امتحان کردن را دارد. Sound Forge Audio Studio به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ویرایشگر صوت توسط کمپانی سونی ارائه و پشتیبانی می شود. این نرم افزار به واقع نیاز شما را در ارتباط با فایل های صوتی و ویرایش آنها بطرف می سازد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدا را از هر منبعی دریافت و ویرایش نمایید. می توانید با استفاده از یک میکروفون صدا ضبط و ویرایش کنید ، بر روی آن افکت های مختلف درون نرم افزار و یا افکت های قابل نصب بر روی نرم افزار را اعمال کنید و از هر امکاناتی که بر روی رایانه خود برای ساخت یک قطعه موسیقی نیاز دارید درون این نرم افزار بهره مند شوید. از جمله مشخصات بارز این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده و قابل فهم ، امکان افکت گذاری و میکس ، امکان ویرایش حرفه ای ، پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و امکان ذخیره خروجی بر روی دیسک اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت به صورت قابل حمل (Portable) و بدون نیاز به نصب دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل های ویدیویی بوده که بسیاری از کاربران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته اند و بر برتری های آن نسبت به نمونه های مشابه آگاه بوده اند. این نرم افزار همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران حرفه ای برخوردار بوده است. هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار همراه با تغییر نامی اجباری به دلیل خریداری شدن توسط شرکت Corel با نام تجاری Corel VideoStudio عرضه شده است که امروز آن را برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم . این نرم افزار نسخه از قابلیت ها و امکانات وسیعی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برخوردار است و تقریبأ قادر به تأمین همه ی نیازهای کاربران در این زمینه خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به سادگی ویرایش نمایید ، به آنها افکت های دلخواه خود را اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن خروجی کار خود را رندر شده تحویل بگیرید. همچنین از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان Roxio Creator برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای ساخت، ویرایش، تبدیل، کپی و رایت فیلم و موزیک می باشد که همگی درون این برنامه قرار گرفته اند. ابزارهای این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی بسیار پیشرفته هستند به طوری که شما به راحتی می توانید با ویرایش قسمت های مختلف فیلم ساده ای که با دوربین دیجیتالی خود گرفته اید و همچنین اضافه کردن عکس ها و کلیپ های دلخواه خود به آن، یک فیلم با کیفیت HD بسازید. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های ویدیویی، از فرمت های مختلف فایل های موزیک و عکس نیز پشتیبانی می کند که در این زمینه نیز از ابزارهای ویرایشی بسیار پیشرفته ای برخوردار است. ساخت فیلم DVD با منوهای بسیار زیبا که قابل بخش در دی وی دی پلیرهای خانگی باشند یکی دیگر از امکانات این برنامه به شمار میرود که در هنگام ساخت می توانید از منوهای آماده برنامه نیز برای ساخت فیلم DVD مورد نظرتان استفاده کنید. علاوه بر این پشتبانی از انواع دیسک های CD, DVD و Blu-ray به شما کمک می کند تا فایل های مالتی مدیا ساخته توسط این نرم افزار را بر روی انواع دیسک با کیفیت های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون کپی دیسک به دیسک، رایت موزیک به صورت ترک روی سی دی، رایت اطلاعات به صورت Data برروی دیسک، ساخت و رایت فایل های ایمیج، تبدیل انواع فرمت های مالتی مدیا موزیک و فیلم و عکس به یکدیگر و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 25 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان Divx برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و در عین حال پر طرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلم در جهان می باشد که شما می توانید با استفاده از آن در محیطی بسیار زیبا به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشنید. در گذشته از این نرم افزار تنها برای پخش فیلمهای کم حجم شده که به طور کلی با فرمت Divx بودند استفاده می شد اما چند سالی است که شرکت سازنده آن با ایجاد تغییرات کلی در برنامه امکان پخش فیلم های با کیفیت HD و DVD را نیز به آن اضافه نموده که این عمل باعث افزایش محبوبیت این نرم افزار در میان کاربران شده است. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا به آسانی انواع فرمت های ویدیویی را اجرا نمایید زیرا این نرم افزار از تمامی Codec ها پشتیبانی می کند. البته اکثر کاربران از آن برای پخش فرمت های رایج ویدیویی نظیر AVI, Divx و نیز فرمتی که به تازگی کاربران متعددی را جذب خود نموده یعنی MKV استفاده می کنند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان فراخوانی زیر نویس فیلم مورد نظر بدون انجام تنظیمات اضافی اشاره نمود که شما میتوانید از این امکان برای پخش فیلم ها همراه با زیر نویس آن استفاده کنید. همچنین این نرم افزار از چند فرمت رایج صوتی نیز پشتیبانی می کند که میتوانید در محیط بسیار زیبای آن برای پخش موزیک های مورد علافه خود استفاده کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 21 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان مجموعه بهترین و معروف ترین نرم افزار های مکینتاش با حجم 13 گیگابایت |

در این پست وب سایت کینگ سافت مجموعه ای را با عنوان Best Apps Collection For MAC OSX Final 2011 برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل بهترین و معروف ترین نرم افزار های سیستم عامل مکینتاش می باشد که دارندگان این سیستم عامل می توانند از این نرم افزار ها استفاده کنند. سیستم عامل مکینتاش ساخت شرکت معروف اپل می باشد که یکی از رقبای اصلی سیستم عامل ویندوز ساخت شرکت مایکروسافت به شمار میرود. اگر از کاربران سیستم عامل مکینتاش باشید حتمآ می دانید که نرم افزارهای مخصوص این سیستم عامل با فرمت dmg هستند و فقط در سیستم عامل مکینتاش نصب و اجرا می شوند در واقع شما هرگز نمی توانید نرم افزارهای مکینتاش را در ویندوز و یا بلعکس نصب کنید. در حال حاضر اکثر شرکت های بزرگ جهان که در زمینه تولید نرم افزار فعالیت می کنند مانند Adobe، علاوه بر اینکه محصولات خود را برای ویندوز تولید می کنند، نسخه ی دیگری از همان نرم افزار را برای مکینتاش نیز منتشر میسازند تا محدودیتی برای کاربران این سیستم عامل وجود نداشته باشد. به دلیل محدود بودن دارندگان سیستم عامل مکینتاش در مقایسه با ویندوز، یافتن نرم افزارهای مخصوص این نوع سیستم عامل کمی دشوار است از همین رو سعی کرده ایم تا در این پک گلچینی از بهترین و معروف ترین نرم افزارهای سیستم عامل مکینتاش را برایتان آماده کنیم. سعی شده آخرین نسخه تمام نرم افزار ها که در سال 2011 منتشر شده اند در این مجموعه قرار گیرد و همچنین فایل های رجیستر برنامه ها نیز به صورت کامل در این پک قرار داده شده تا کاربران محترم با محدودیت استفاده از نرم افزار ها رو به ور نشوند.
جهت دانلود و مشاهده لیست نرم افزارها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 96 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
امروزه نرم افزارهای بسیاری برای انجام عملیات میکس و مونتاژ ارائه می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. اگر در انجام کارهایتان به انجام میکس و مونتاژ نیازمند هستید ، می توانید از نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه ارائه می شود بهره مند شوید. یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه نرم افزار Canopus Edius است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به بهترین شکل فایل صوتی و تصویری خود را ویرایش نمایید. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت های بی شماری است که قطعأ برای آن دسته از کاربران که سروکار زیادی با میکس و مونتاژ دارند می تواند مفید فایده واقع شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سرعت رندر بالا ، استفاده بهینه از منابع سیستم ، امکان تغییر سایز فیلم ها و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار کارکرد فوق العاده ای در زمینه کار با کیفیت های بسیار بالا (HD) دارد و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند که این امر موجب بی نیاز شدن از تبدیل فایل ها برای ویرایش می شود. Canopus Edius دارای افکت های بسیاری است که می توانید آنها را با توجه به نیاز خود اعمال نمایید. در ورژن این نرم افزار که امروز برای شما در سایت کینگ سافت آماده کرده ایم ، امکان کار با AVCHD به صورت Real Time و Full Resolution ، امکان رایت خروجی بر روی Blu-ray وجود دارد و همچنین این نسخه سازگاری کامل با ویندوز سون دارد.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 654
  • بازدید کلی : 13,955
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید