loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 28 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

| دانلود رایگان جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف و پر طرفدار فدورا از لینک مستقیم |

در این پست وب سایت کینگ سافت سیستم عامل معروفی را با عنوان Fedora برایتان آماده کرده ایم. فدورا یک سیستم عامل بر پایه‌ لینوکس است که توسط اعضای پروژه فدورا ساخته شده است. هدف این پروژه ساخت یک سیستم‌ عامل چند منظوره است که به‌ طور کلی از بسته‌ های نرم‌ افزاری رایگان ایجاد شده‌ است. شما می‌ توانید فدورا را در کنار دیگر سیستم‌ عامل‌ ها همچون مایکروسافت ویندوز و یا مک او اس ده نصب کنید و یا از فدورا به جای آنها استفاده کنید. شما می‌ توانید از فدورا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ ای لذت برده و آن را با دیگران قسمت کنید. پروژه‌ ی فدورا نام اجتماعی از مردم گوشه و کنار دنیاست که نرم‌افزارهای آزاد را دوست دارند و از آنها استفاده می‌کنند و آنها را توسعه می‌دهند. ما به قصد برترین بودن در ایجاد و اشتراک محتوا و کدهای آزاد به عنوان یک اجتماع با هم کار می‌کنیم. فدورا توسط رد هت، قابل اعتماد ترین ارائه‌ دهنده‌ ی تکنولوژی‌ های متن باز حمایت می‌شود. رد هت جهت ترغیب در پایه‌ گذاری و همکاری در تکنولوژی نرم‌افزارهای آزاد جدید در فدورا سرمایه‌ گذاری می‌کند. همچنین این سیستم عامل دارای بیش از هزاران نرم افزار رایگان می باشد که در ادامه دو نرم افزار معروف مرتبط قسمت های مختلف این سیستم عامل معرفی شده است. در قسمت اینترنت، نرم افزار NetworkManager برای مدیریت انواع اتصالات شبکه و نرم افزار Empathy برای چت و گفتگو با قابلیت اتصال به سرویس های مختلف از جمله یاهو و گوگل. در قسمت آفیس، نرم افزار LibreOffice Writer برای ساخت و ویرایش اسناد الکترونیکی و نرم افزار GScan2PDF برای اسکن متن و تصاویر و تبدیل فایل های پی دی اف. در قسمت پخش، نرم افزار Totem برای بخش فیلم و فایل های ویدویی و نرم افزار Rhythmbox برای بخش موزیک و فایل های صوتی. در قسمت مدیریت تصاویر، نرم افزار Gimp برای نمایش و ویرایش حرفه ای تصاویر و نرم افزار Blender برای طراحی مدل های سه بعدی. در قسمت دسکتاپ، نرم افزار Evolution برای ساعت و تقویم رومیزی و نرم افزار Baobab برای آنالیز فضای دیسک. نرم افزارهایی که معرفی شدند تنها تعداد محدودی از مجموعه هزارن نرم افزار فدورا هستند زیرا این سیستم عامل علاوه بر قسمت های اشاره شده دارای قسمت های مختلف دیگری که در هر کدام از آنها چند نرم افزار مورد استفاده قرار میگیرند که برخی از آنها شامل نرم افزارهای تبدیل فرمت، رایت دیسک، ظبط صدا، طراحی، ویرایش فیلم و موزیک و بسیاری از نرم افزارهای دیگر که در اینجا امکان توضیح جداگانه هر کدام از آنها وجود ندارد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 19 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

برای کسب تجربه ، آشنایی با سیستم عامل های مختلف و یا هر دلیل دیگری گاهی ممکن است اقدام به نصب یک یا چند سیستم عامل جدید نماییم. در چنین مواقعی یکی از مشکلات رایج ، مشکل بوت و مدیریت سیستم عامل ها در هنگام بوت شدن سیستم است. VirtualBox نام نرم افزاری است که مشکل بوت کردن سیستم و استفاده همزمان از دو یا چندین سیستم عامل را برطرف میسازد. با استفاده از این نرم افزار یه سادگی و بدون بروز هیچگونه مشکلی می توانید سیستم عامل های جدید و مختلف را آزمایش کنید و با آنها آشنایی پیدا کنید. این نرم افزار نسبت به نمونه های مشابه خود از مزایای بسیاری چون عدم وجود مشکلات و حجم کمتر نسبت به سایر نرم افزارها  برخوردار است. برای نصب سیستم عامل ها محدودیتی وجود ندارد و می توانید برای اینکار از حافظه فلش ، سی دی و یا دی وی دی استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 17 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

لینوکس به خانواده‌ای از سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند که معروف ‌ترین نمونه از نرم‌افزار آزاد و متن‌باز شناخته می‌شود. دراصل تنها باید هستهٔ لینوکس را لینوکس نامید، اما به طور معمول این واژه به سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که بر مبنای هستهٔ لینوکس و کتاب‌خانه‌ها و ابزارهای پروژه گنو ساخته شده‌اند. به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت، سیستم عامل لینوکس اوبونتو را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. اوبونتو یک توزیع گنو/لینوکس است که بر مبنای توزیع دبیان پایه‌گذاری شده‌است؛ اما با آن تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم آفریقای جنوبی به معنی انسانیت نسبت به دیگران (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است. از ویژگی‌های بارز اوبونتو می‌توان به کاربرپسند بودن، سادگی، زیبایی، سرعت و عدم نیاز به سخت‌افزار پیچیده اشاره کرد. این سیستم‌عامل یکی از کاربرپسندترین توزیع‌های گنو/لینوکس است و در مدت نسبتا کوتاه عمر خود، توانسته رشد خیره‌کننده‌ای در جذب کاربران عادی داشته باشد. بر طبق آمار وب، این توزیع در بین دیگر توزیع‌های گنو/لینوکس ۵۰ تا ۷۰ درصد سهم بازار را بدست. اوبونتو هر ۶ ماه یک بار نسخهٔ جدیدی را عرضه می‌کند. هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی می‌شود. آخرین نسخه اوبونتو، نسخه 12.04 OEM June 2012 و با نام "پانگولین دقیق" است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 682
  • بازدید کلی : 13,983
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید