loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 32 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

JetClean Pro یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه بهینه سازی و تمیز کردن سیستم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تنها با فشردن یک کلیک تمامی فایلهای بیهوده و بلا استفاده سیستم را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرید. این نرم افزار قادر است تا تمامی فایلهای اضافه که در رجیستری و یا در سطل بازیافت ویندوز وجود دارند و باعث کند شدن سیستم می شوند را شناسایی و آنها را روی سیستم حذف کند. در واقع این برنامه می تواند فایلهای اضافی سیستم , کلیدهای بیهوده رجیستری , اسناد اخیر , فایلهای کوکی , فایلهای اضافه در کلیبورد ویندوز , فایلهای موجود در Log , ارورهای مختلف که در سیستم بصورت آشکار و نهان رخ می دهد و... را شناسایی و آنها را از بین ببرد. همچنین شما با نصب این برنامه می توانید مدیریت دقیق بر روی استارت آپ ویندوز داشته باشید و تمامی برنامه هایی که در زمان بارگذاری ویندوز لود می شوند را مدیریت و آنها را غیرفعال کنید و تنها با چند کلیک سیستم را بصورت Defragment کنید. پس با نصب و اجرای این برنامه می توانید سرعت سیستم را افزایش داده و جان تازه ای به ویندوز و سیستم ببخشید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 27 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Genie Timeline Professional نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات مهم سیستم می باشد. شما با کمک این نرم افزار براحتی می توانید از تمامی اطلاعات مهم و حیاتی سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت نیاز و بروز هرگونه مشکل اقدام به بازیابی آنها کنید و دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. این نرم افزار از الگوریتم های بسیار قدرتمند ساخته شده است که همین امر سبب شده است تا دقت و سرعت نرم افزار افزایش یابد و تمامی مشکلاتی که ممکن است در زمان بک آپ گیری شما را آزار دهند در این نرم افزار هموار شده اند. در واقع این نرم افزار قادر است از تمامی بخش های ویندوز از صفحه دسکتاپ گرفته تا ایمیل , موزیک , فیلم ها , تصاویر , صفحات مورد علاقه شما که به عنوان بوک مارک ذخیره شده اند , انواع مختلف گوشی ها , فلش مموری و USB , آی پد , آیفون , فایلهای آفیس و... برای شما یک نسخه پشتیبان تهیه کند. شما می توانید این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که ساعت ها و زمان های مختلف و از پیش تنظیم شده بصورت خودکار عملیات پشتیبان گیری را آغاز کند. البته شما می توانید بک آپ هایی را که توسط این نرم افزار تهیه کرده اید را به آسانی بر روی دیسک های سخت و یا بر روی فلش مموری و هارد دیسک ذخیره کنید و  یا اینکه آنها را بصورت ISO در آورید و در هر زمان و به هر دلیلی که لازم شد این اطلاعات را به آسانی و تنها با چند کلیک بازیابی کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 26 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
Perception EZ Backup Ultimate یک نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات سیستم می باشد. شما با کمک این نرم افزار براحتی می توانید از تمامی اطلاعات درون سیستم و تمامی برنامه های نصب شده یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت هرگونه مشکل اقدام به بازیابی آنها کرده و نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. این نرم افزار می تواند بصورت فشرده ZIP از اطلاعات شما بک آپ گیری کند و حتی بر روی فایلهای پشتیبان می توانید پسورد قرار دهید تا از دسترس دیگران در امان باشد. البته این نرم افزار می تواند از فایلهایی که قفل شده اند و یا برنامه هایی که در حال اجرا هستند نیز بک آپ تهیه کند. بطور مثال می توانید از سی دی , دی وی دی , درایورهای محلی , شبکه و FTP , آفیس , تصاویر و... یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 680
  • بازدید کلی : 13,981
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید