loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 244 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

برای کاربران رایانه در کشور ما ، به دلیل اعمال برخی تحریم ها ، مشکلاتی در استفاده از نرم افزارهای روز دنیا وجود دارد و معمولأ کاربران مجبور هستند تا نسخه های غیر اصل و کرک شده را خریداری نمایند. اما اینکه اگر شما نیز علاقه مند هستید تا نرم افزار مورد علاقه خود را که نسخه ای آزمایشی از آن در اختیار دارید را کرک کنید و به طور مادام العمر از آن استفاده کنید ، می توانید از مجموعه ای که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از نرم افزارها و ابزارهای لازم برای شکستن قفل نرم افزارها و به اصطلاح کرک کردن آنها را آماده کرده ایم. همچنین آموزش ها و توضیحاتی نیز در فایل فشرده وجود دارد که می توانید در جهت یادگیری از آنها استفاده نمایید. اما لازم به ذکر است که سایت کینگ سافت هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این ابزارها و همچنین مخرب بودن آنها را نپذیرفته و تمامی مسئولیت استفاده از این نرم افزارها به عهده کاربر است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

KeepTool" نرم افزاری قدرتمند جهت مشاهده و ویرایش پایگاه داده های اوراکل می باشد. اوراکل پایگاه دادهٔ توزیع شده‌ای است که با سیستم‌عاملهای متفاوتی می‌تواند کار کند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار KeepTool سه ابزار بهره وری اوراکل را که هر کدام می تواند جداگانه استفاده شود با هم ادغام کرده است.سه ابزار مهم اوراکل Hora, ER Diagrammer و PL/SQL Debugger که هر کدام به صورت جداگانه استفاده می شود؛ برای مشاهده و ویرایش پایگاه داده های اوراکل با هم ترکیب شده اند. Hora گل سرسبد این نرم افزار است.توسط ابزار Hora می توانید پایگاه داده های اوراکل را با ظرفیت های مختلف مشاهده و ویرایش کنید. هورا جمع و جور است و هر چیزی که شما نیاز به کار با پایگاه داده دارید فقط در یک ابزار است. HoraLight ابزاری برای کاربران حرفه ای پایگاه داده می باشد.این ابزار برای مشاهده،ویرایش و اصلاح جداول و querie های پیچیده کاربرد دارد. ER Diagrammer ابزاری برای نمایش سیستماتیک جداول و روابط آنها با یکدیگر است.این ابزار با توجه به استاندارد IDEF1X. ER Diagrammer یک نمودار موجودیت رابطه را از پایگاه داده های موجود ایجاد می کند. PL/SQL Debugger ابزاری برای تست و اشکال زدایی پایگاه داده می باشد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مرجعه فرمائید.

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

اگر جز آندسته از افرادی باشید که برنامه نویسی های تحت و یا ویندوز انجام می دهید حتمام می دانید که برای جلوگیری از سوء استفاده افراد باید کپی رایت بر روی برنامه های نوشته شده خود قرار دهید. در این بین نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند و هر کدام از آنها قابلیت های خودشان را دارند. در این مطلب از سایت کینگ سافت قصد معرفی یک نرم افزار حرفه ای داریم که می تواند شما را در این امر یاری نماید. The Enigma Protector  نرم افزاریست که شما را قادر می سازد تا بتوانید امنیت برنامه های نوشته شده توسط شما را بالا ببرد و سبب سوء استفاده از آنها شود. در واقع وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب می کنید به اسانی می توانید برنامه های نوشته شده را ایمن کنید بگونه ای که دیگر هکرها نتوانند برنامه شما را کرک کنند و یا به سورس های نوشته شده توسط شما دسترسی داشته باشند و آنها را ریسورس کنند. شما با کمک این برنامه می توانید از تمامی فایلهای exe , .scr , .dll , .ocx و فایلهای .NET محافطت کند. وظیفه نرم افزار The Enigma Protector  این است که به لحاظ امنیتی برنامه یا فایل شما را پک کرده و امنیت آن را بسیار افزایش داده تا زحمات شما برنامه نویسان بی نتیجه نماند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار جلو گیری از مانیتور شدن فایل های شما میباشد و در صورتی که یک برنامه مانیتورینگ باز باشد فایل شما اجرا نخواهد شد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 20 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

تا به حال در زمینه ی ساخت صفحات وب سایت یا همان Web Design نرم افزار های مختلفی ساخته شده است اما اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند. از همین رو امروز در سایت کینگ سافت  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در طراحی صفحات وب سایت کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار StudioLine Web به شما در ساخت صفحات وب کمک بسیار زیادی خواهد نمود. این نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و ... به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید. همچنین این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و ... قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 13,952
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید