loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 22 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان IOBit Game Booster برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار قادر است تا با یک کلیک حداکثر کارایی سیستم را برای اجرای بازی های کامپیوتری بکار گیرد در نتیجه شما در هنگام انجام بازی از سرعت بیشتری برخوردار خواهید بود. به عبارت دیگر با یک کلیک تمام پروسه های غیر ضروری سیستم بسته می شوند و بیشترین فضای رم، هارد دیسک، سی پی یو و سایر اجزایی که در سرعت بازی نقش دارند برای اجرای بازی مورد استفاده قرار میگیرند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به داشتن قسمتی تحت عنوان جعبه بازی اشاره کرد که شما میتوانید تعدادی از بازی های مورد نظرتان را وارد این جعبه کنید تا پس از اجرای بازی ها نرم افزار به صورت خودکار اقدام به بهینه سازی سیستم نماید. همچنین این نرم افزار میتواند در زمانی بسیار سریع تمام فایل های محل نصب بازی را Defragment یا یکپارچه سازی کند که اینکار موجوب افزایش اجرا و سرعت بازی خواهد شد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 18 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

اسلاید شو افکت یا حالتی است که متن با عکس نمایش داده می شود و باعث می شود که عکس یا متن جذابتر و زیباترجلوه کند و کاربران را مجذوب خود کند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزاری را برای طراحی حرفه ای اسلاید شو های زیبا برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. Slideshow-Diashowنام نرم افزاری است قدرتمند که با آن می توانید اسلاید شوهای جذاب تهیه کنید.با این نرم افزار می توانید خاطرات خود را به اسلاید شوهایی زیبا تبدیل کرده و از مرور آن ها لذت ببرید. تلاش سازندگان این محصول همواره بر ساده سازی، کارآمدی، و خلاقیت بوده تا بتوانید به آسانی اسلایدشو های خود را برای برآورده سازی انتظارات خویش بسازید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 17 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

احتمالأ شما نیز تاکنون با استفاده از نرم افزارهای مختلف و یا از طریق قسمت Speech ویندوز XP متون خود را به گفتار تبدیل کرده اید. به طوریکه متن را تایپ نموده و کامپیوتر آن را برای شما میخواند. امروزه بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که با استفاده از تکنولوژی های جدید و هوش مصنوعی نیازهای مختلفی از کاربران را رفع می کنند که شاید در چند سال پیش نیز وجود چنین برنامه هایی غیر ممکن به نظر می رسید.امروزه با توجه به اهمیت زمان ومدیریت آن نیاز به نرم افزار های تبدیل متون به گفتار برای جلوگیری از اتلاف وقت برای تایپ بیش ار پیش احساس می شود. این نرم افزارها قادر به انجام امور مختلفی می باشند که این امور بسته به توان نرم افزار کاهش و افزایش می یابد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزار NextUp TextAloud را که یک نرم افزار قدرتمند تبدیل گفتار به نوشتار است را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. این نرم افزار قادر است تا متون شما را از اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. نرم افزار TextAloud قابلیت همگام سازی خودکار با iTunes را دارا می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 19 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه از نرم افزار های زیادی برای آموزش و حل مسائل علوم مختلف بهره می گیرند.یکی از این گونه نرم افزار ها نرم افزار ریاضی است. نرم‌افزار ریاضی گونه ‌ای از نرم‌افزار است که برای کاربردهای ریاضی تهیه می‌شود.این گونه نرم‌افزار توانائی عمل بر فرمول‌های نمادی جبری و حل معادلات رایج ریاضی را دارد. از معروف‌ترین این نرم‌افزارها مت ‌لب و ماتماتیکا و نرم‌افزار جبری میپل است. برخی از این نرم‌افزارها اهداف مهندسی دارند همانند Maple و Matlab و برخی از این نرم‌افزارهای ریاضی جنبه آموزشی و حل المسائلی دارند همانند نرم‌افزار ریاضی Algebrator که البته با توجه به اهدافشان قابلیتهای خاص خود را دارند.نرم‌افزار ریاضی Algebrator روش رسیدن به پاسخ مسئله را بصورت تشریحی بیان می دارد حال آنکه نرم‌افزار Matlab و ... به جواب نهایی بسنده می نمایند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند را برای حل مسائل ریاضی،برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Algebrator یکی از بهترین نرم افزار های حل گام به گام مسائل ریاضی است.این نرم افزار قابلیت حل معادلات پیچیده، انتگرال گیری های دشوار، بررسی توابع، ریشه یابی، لگاریتم، ماتریس، توابع مثلثاتی و ... را داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 20 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران از PrntScr ویندوز برای گرفتن عکس از محیط دستکاپ خود استفاده می کنند. PrntScr ویندوز تصاویر با کیفیت معمولی می گیرد که در بسیاری موارد نمی توان آن ها را در مقالات،ارائه ها یا اسلاید شوها استفاده کرد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند برای تصویر برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم های آموزشی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Ashampoo Snap نام نرم افزاری قدرتمند برای عکس برداری از صفحه نمایش است.این نرم افزار قابلیت تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها را دارد.این نرم افزار به صورت حرفه ای اقدام به عکس برداری از صفحه نمایش می کند که می توانید تصاویر گرفته شده ی با کیفیت این نرم افزار را در مقالات،ارائه ها و فیلم های آموزشی استفاده کنید.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت ویرایش حرفه ای تصاویر نیز هست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 23 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید  نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ساخت و میکس موزیک MAGIX Samplitude|
| نرم افزاری ایده آل برای استودیوهای آهنگ سازی به همراه کتابخانه ای از جلوه های صوتی|
| دانلود با حجم کلی 3.7 گیگابایت از لینک اصلی + لینک های کمکی از سرور Rapidshare|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین سوئیت های حرفه ای ساخت و میکس موزیک در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Samplitude Pro X نام نرم افزاری کامل برای ساخت و میکس حرفه ای آهنگ می باشد.این نرم افزار همانند یک اتاق مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه صوتی را در اختیار آهنگسازان حرفه ای و مبتدیان قرار می دهد.رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و تمامی کاربران می توانند از این نرم افزار بدون آموزش های خاص استفاده نمایند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 19 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی Autodesk 3ds Max 2013 را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. تری ‌دی ‌اس‌ مکس بسته‌ ی نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری است .سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شده است.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity و سیستم ذره particle system بسیار قدرتمندی است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. معماران و گرافیست‌ها نیز می‌توانند از این برنامه برای پیش‌نمایش بناها و مدل‌هایی که هنوز ساخته نشده‌اند، استفاده کنند. کاربرد دیگر این نرم افزار در معماری تبدیل پلانهای ساده به شکل سه بعدی می باشد همچنین از نقشه ها و ترسیمات انجام شده در نرم افزار autocad هم پشتیبانی می کند که برای معماران اهمیت بسیار دارد همچنین به کمک 3dsmax می توان نماهای داخلی ساختمان را طراحی و مشاهده نمود. از جمله توانایی‌های دیگر این نرم‌افزار قابلیت متحرک سازی آن می‌باشد که این محصول را تبدیل به یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ساخت محصولات بصری در زمینه ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی کرده است همچنین این محصول دارای pluginهای متعدد و قدرتمندی می‌باشد که در صنعت جلوه های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. character animation که در نسخه جدید این نرم افزار به آن توجه بسیار شده است دارای توانایهای جدیدی می باشد که از این توانایها میتوان به پلاگین CAT اشاره کرد که برای ساخت انیمیشن موجوداتی که دارای چندین پا هستند بسیار مفید و حائظ اهمیت می باشد. رندر عبارت است از تهیه خروجی در قالب فایلهای تصویری از برنامه و محیط کاری در مکس که توسط یک سری دستورات و برنامه‌های گرافیکی به نام موتور رندر (Render engine) می‌باشد. نرم‌افزار مکس دارای موتورهای رندر زیر می‌باشد: scanline renderer, mental ray, V-Ray, Brazil R/S, FinalRender, Maxwell Render, Fry Render و VUE .
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 29 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

اگر سرعت سیستم شما پایین است حتما ادامه این پست را دنبال کنید.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزاری بسیار محبوب و قدرتمند را جهت بهینه کردن قسمت های مختلف ویندوز را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Advanced PC Tweaker نام نرم افزاری قدرتمند جهت حذف کردن فایل های اضافی و زائد سیستم است.این نرم افزار با بهره گیری از توانایی الگوریتم های ساخت یافته اش باعث افزایش سرعت سیستم عامل ها می شود.سرعت سیستم به قسمت های مختلفی بستگی دارد.رجیستری یکی از این قسمت هاست. رجیستری به عنوان قلب ویندوز نقش عمده ای در سرعت سیستم عامل ایفا می کند.این نرم افزار با پاک کردن و ترمیم کلید های خراب رجیستری باعث ایجاد سرعت بیشتر در سیستم می شود.بدون اغراق می توان گفت با استفاده از این نرم افزار دیگر شاهد ارور و خطاهای سیستم عامل نخواهید بود به طوری که بیشتر اجزای سیستم عامل فعالیت طبیعی خود را از سر می گیرند و مشکل نصب برنامه ها،uninstall کردن برنامه ها ،مشکلات مربوط به بخش رم سیستم که هنگام نصب برنامه ها ارور می دهد قطعا رفع خواهد شد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند جهت ویرایش فایل های صوتی، را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Acon Digital Media Acoustica از جمله نرم افزار های قدرتمند ویرایش و تدوین فایل های صوتی است.این نرم افزار دارای لابراتواری اشباع شده از افکت های مختلف صوتی و ابزار های ویرایش است.این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی می کند و به عنوان یک VSTنیز کاربرد دارد.علاوه بر امکانات فوق العاده،قابلیت ضبط و رایت موزیک های ویرایش شده بر روی سی دی و حافظه های قابل حمل، پشتیبانی از صداهای 5.1 و 7.1 ، پشتیبانی از DirectX ،جداسازی نویزها،تفکیک و جداسازی بخش های مختلف یک صدا و... از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند می باشد.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 18 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Mixxx ابزاری حرفه ای و متن باز، دی جی است که به کاربران این امکان را می دهد آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کنند.این نرم افزار در شناخت، برگزیدن و همآمیزی آهنگ‌ها خبرگی خاصی دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.کار با این نرم افزار بسیار آسان است و تمامی کاربران می توانند همانند یک دی جی آهنگ های MP3 را با یکدیگر میکس کرده و برای خود یک کتابخامه شخصی موسیقی ایجاد کنند.نرم افزار میکس،قادر به خواندن اکثر فرمت های صوتی رایج مانند MP3, Ogg Vorbis, Wave, Aiff و FLAC است.همچنین ابزارهای سخت افزای مانند میکروفون، joystick و... را پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 681
  • بازدید کلی : 13,982
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید