loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 100 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (3)

ا سریال 100% تست شده!
تا به حال در زمینه ساخت نرم افزارهای ویرایش عکس نرم افزارهایی با عنوان های مختلف منتشر شده که دارای مزیت ها و معایب خاص خود هستند. امروز در سایت کینگ سافت یکی از نرم افزارهای ویرایش عکس را برایتان آماده کرده ایم که مخصوص آرایش صورت میباشد. نرم افزار PhotoInstrument را میتوان به یک انیستیتو زیبایی تشبیه کرد که در آن تمامی لوازام آرایش صورت فراهم شده است و شما در محیط آن به راحتی میتوانید قسمتهای دلخواه از عکس تهیه شده از چهره ی افراد را ویرایش کنید. شما با کمک این نرم افزار متوانید به راحتی چین و چروک های صورت را که در عکس افتاده بر طرف کنید به طوری که در کیفیت عکس هیچ تغییری ایجاد نشود. همچنین از این نرم افزار میتوان برای پاک کردن لکه های صورت مانند جوش ، خال و ... استفاده کرد به طوری که پس از برداشتن لکه مورد نظر هیچ تغییری در عکس ایجاد نمیشود گویی که اصلآ لکه ای در آنجا وجود نداشته. در این نرم افزار ابزاهایی همچون ابزار ویرایش رنگ لب ها ، ابزار ویرایش مژه ها ، ابزار ویرایش رنگ گونه ها ، ابزار ویرایش رنگ دندان ها ، ابزار ویرایش رنگ چشم ها و بسیاری از لوازم آرایشی دیگر که در انیستیتو های زیبایی وجود دارد در این نرم افزار هم به شکل ابزاری برای ویرایش قسمتهای مختلف چهره قرار داده شده است که شما با بهره گیری از آنها میتوانید قسمتهای های دلخواه از عکس مورد نظرتان را ویرایش نمایید تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن گردد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 53 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

اگر از کاربران ویندوز سون هستید و دوست دارید تا قسمت های مختلف ویندوزخود را شخصی سازی کنید و آنگونه که دوست دارید تغییر دهید ، نرم افزار Copy Delete Animation Modder برای شما طراحی شده است. این نرم افزار به شما امکان تغییر بخشی از ویندوز را می دهد که احتمالأ سروکار زیادی با آن دارید. با استفاده از این نرم افزار که حجم بسیار ناچیزی دارد می توانید پنجره مربوط به کپی ، حذف و جابه جایی ویندوز را شخصی سازی کنید. کافی است نرم افزار را نصب کنید. حال شما می توانید برای رنگ پس زمینه این بخش ، رنگ دیگری را انتخاب کنید. همچنین می توانید رنگ فونت بکار برده شده را نیز تغییر دهید تا بطور کلی این بخش را دچار تحول نمایید. ضمنأ قبل از تأیید نهایی کار خود می توانید پیش نمایشی از آنچه قرار است اعمال شود را ببینید و ویرایش های احتمالی را بر روی آن اعمال کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 27 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

BatchRename Pro یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه تغییر نام دسته ای فایلهای مختلف و موجود در ویندوز می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا هرگونه فایلی را بصورت دسته ای و گروهی تغییر نام دهید و به آسانی تگ های موزیک را تغییر نام داده و حتی تصاویر را بصورت گروهی تغییر نام و سایز دهید. توسط این برنامه شما می توانید برای تغییر نام فایل هایتان، الگوی دلخواه را تنظیم کرده و سپس با چند کلیک ساده تمامی فایل های خود را به نام دلخواه خود تغییر داده و آنها را دسته بندی کنید، اگر تعداد زیادی فایل دارید و وقت مرتب کردن آنها را ندارید این برنامه کمک بزرگی در صرفه جویی وقت به شما می کند. توسط مرورگر این برنامه فایل های موجود در کامپیوتر خود را انتخاب کنید و با مشخص کردن الگوی دلخواه نام آنها را تغییر دهید، همچنین می توانید قبل از تغییر نام پیش نمایش از نام فایل ها بعد از تغییر نیز داشته باشید در صورتی که بعد از تغییر نام پشیمان شوید نیز میتوانید آن فایل ها را به حالت اول برگشت دهید. الگو هایی که برای تغییر نام مشخص می کنید را نیز می توانید ذخیره کنید تا برای استفاده های بعدی کار با سرعت بیشتر انجام شود. ازدیگر ویژگی های مفید این نرم افزار امکان تغییر سایز دسته جمعی تصاویر است. شما می توانید با یک کلیک تصاویر خود را به صورت گروهی به یک اندازه خاص تغییر سایز دهید و یا آنها را بچرخانید. همچنین می توانید تصاویر خود را به اکثر فرمت های محبوب مانند bmp, jpg, gif, tif, png و jpeg تبدیل کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 31 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

JetClean Pro یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه بهینه سازی و تمیز کردن سیستم می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تنها با فشردن یک کلیک تمامی فایلهای بیهوده و بلا استفاده سیستم را شناسایی و سپس آنها را از بین ببرید. این نرم افزار قادر است تا تمامی فایلهای اضافه که در رجیستری و یا در سطل بازیافت ویندوز وجود دارند و باعث کند شدن سیستم می شوند را شناسایی و آنها را روی سیستم حذف کند. در واقع این برنامه می تواند فایلهای اضافی سیستم , کلیدهای بیهوده رجیستری , اسناد اخیر , فایلهای کوکی , فایلهای اضافه در کلیبورد ویندوز , فایلهای موجود در Log , ارورهای مختلف که در سیستم بصورت آشکار و نهان رخ می دهد و... را شناسایی و آنها را از بین ببرد. همچنین شما با نصب این برنامه می توانید مدیریت دقیق بر روی استارت آپ ویندوز داشته باشید و تمامی برنامه هایی که در زمان بارگذاری ویندوز لود می شوند را مدیریت و آنها را غیرفعال کنید و تنها با چند کلیک سیستم را بصورت Defragment کنید. پس با نصب و اجرای این برنامه می توانید سرعت سیستم را افزایش داده و جان تازه ای به ویندوز و سیستم ببخشید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 244 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

برای کاربران رایانه در کشور ما ، به دلیل اعمال برخی تحریم ها ، مشکلاتی در استفاده از نرم افزارهای روز دنیا وجود دارد و معمولأ کاربران مجبور هستند تا نسخه های غیر اصل و کرک شده را خریداری نمایند. اما اینکه اگر شما نیز علاقه مند هستید تا نرم افزار مورد علاقه خود را که نسخه ای آزمایشی از آن در اختیار دارید را کرک کنید و به طور مادام العمر از آن استفاده کنید ، می توانید از مجموعه ای که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از نرم افزارها و ابزارهای لازم برای شکستن قفل نرم افزارها و به اصطلاح کرک کردن آنها را آماده کرده ایم. همچنین آموزش ها و توضیحاتی نیز در فایل فشرده وجود دارد که می توانید در جهت یادگیری از آنها استفاده نمایید. اما لازم به ذکر است که سایت کینگ سافت هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این ابزارها و همچنین مخرب بودن آنها را نپذیرفته و تمامی مسئولیت استفاده از این نرم افزارها به عهده کاربر است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 43 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

اکثر کاربران به تصویر پس زمینه و یا Wallpaper رایانه خود اهمیت می دهند و دوست دارند همواره در آن تنوع ایجاد کنند و تصاویر زیبا برای آن برگزینند. اما اجباری در اینکه حتمأ تصویر پس زمینه شما یک عکس باشد وجود ندارد چراکه با استفاده از نرم افزار VideoDesktop می توانید از این پس بجای انتخاب یک عکس برای پس زمینه ویندوز خود از یک فایل ویدیویی استفاده کنید. در انجام اینکار تقریبأ محدودیتی وجود ندارد چراکه می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را به عنوان پس زمینه ویندوز خود انتخاب کنید و یا حتی چند ویدیو را به صورت لیست به برنامه معرفی کنید تا بصورت مرتب اجرا شوند. البته به غیر از این مورد ، موارد استفاده هوشمندانه دیگری نیز برای این نرم افزار وجود دارد که کشف آنها را به شما واگذار می کنیم. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


admin بازدید : 25 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

عملیات Defragment یا یکپارچه سازی از جمله مواردی است که اکثر کاربران سیستم عامل ویندوز با آن آشنایی دارند. عملیاتی که به واسطه ی آن اطلاعات در سطح دیسک به صورت مرتب و یکپارچه قرار می گیرند و از پراکندگی جلوگیری می شود و در نتیجه دسترسی به آنها با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. این تغییرات به خوبی از سوی کاربر قابل لمس است و کاربران به خوبی مترجه افزایش سرعت عملکرد سیستم خود پس از اتمام عملیات یکپارچه سازی می شوند. حال آنکه نرم افزارهای بسیاری برای اینکار عرضه شده اند که شاید معروف ترین آنها ابزار Disk Defragmenter باشد که از نسخه های ابتدایی ویندوز تاکنون به صورت پیش فرض در آن موجود بوده و مورد استفاده کاربران قرار می گرفته است. PerfectDisk به عقیده ی بسیاری از متخصصان رایانه ، یکی از بهترین نرم افزارهای یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک است و به همین دلیل امروز در سایت میهن دانلود آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما امکان یکپارچه سازی دیسک را می دهد و در مراحل و روش انجام اینکار امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


admin بازدید : 18 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)
در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان CCleaner برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای بهینه ساز است که می تواند با حذف فایلهای زائد موجود در هارد باعث بهینه سازی سیستم و نیز افزایش سرعت و کارایی ویندوز گردد. جالب است بدانید در سراسر دنیا بیش از 375 میلیون کاربر این نرم افزار را از سایت رسمی آن دانلود نموده اند که این رقم در ایران به بیش از 24 هزار کاربر میرسد. دلیل اینکه کاربران این نرم افزار را برای بهینه سازی سیستم خود انتخاب می کنند آن است که این این برنامه بر خلاف سایر نرم افزارهای بهینه سازی عملیات حذف فایلهای زائد را خودسردانه انجام نمی دهد که نتیجه ی آن حذف برخی از فایلهای ضرور هم باشد، بلکه با آنالیز دقیق تنها فایلهایی را که کابردی ندارند را حذف می نماید که البته اینکار را با کسب اجازه از کاربر انجام می دهد زیرا ممکن است فایلی از نظر نرم افزار بهوده شناخته شود اما کاربر به آن نیاز داشته باشد. همچنین از این نرم افزار پر کاربرد می توان برای عیب یابی و نیز تعمیر رجیستری ویندوز هم استفاده نمود که البته قبل از تعمیر یک نسخه پشتیبان از رجیستری تهیه می کند تا اگر پس از تعمیر مشکلی در رجیستری پیش آمد فورآ با برگرداندن آن به حالت اولیه مشکل را بر طرف سازد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 28 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

| دانلود رایگان جدید ترین نسخه سیستم عامل معروف و پر طرفدار فدورا از لینک مستقیم |

در این پست وب سایت کینگ سافت سیستم عامل معروفی را با عنوان Fedora برایتان آماده کرده ایم. فدورا یک سیستم عامل بر پایه‌ لینوکس است که توسط اعضای پروژه فدورا ساخته شده است. هدف این پروژه ساخت یک سیستم‌ عامل چند منظوره است که به‌ طور کلی از بسته‌ های نرم‌ افزاری رایگان ایجاد شده‌ است. شما می‌ توانید فدورا را در کنار دیگر سیستم‌ عامل‌ ها همچون مایکروسافت ویندوز و یا مک او اس ده نصب کنید و یا از فدورا به جای آنها استفاده کنید. شما می‌ توانید از فدورا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ ای لذت برده و آن را با دیگران قسمت کنید. پروژه‌ ی فدورا نام اجتماعی از مردم گوشه و کنار دنیاست که نرم‌افزارهای آزاد را دوست دارند و از آنها استفاده می‌کنند و آنها را توسعه می‌دهند. ما به قصد برترین بودن در ایجاد و اشتراک محتوا و کدهای آزاد به عنوان یک اجتماع با هم کار می‌کنیم. فدورا توسط رد هت، قابل اعتماد ترین ارائه‌ دهنده‌ ی تکنولوژی‌ های متن باز حمایت می‌شود. رد هت جهت ترغیب در پایه‌ گذاری و همکاری در تکنولوژی نرم‌افزارهای آزاد جدید در فدورا سرمایه‌ گذاری می‌کند. همچنین این سیستم عامل دارای بیش از هزاران نرم افزار رایگان می باشد که در ادامه دو نرم افزار معروف مرتبط قسمت های مختلف این سیستم عامل معرفی شده است. در قسمت اینترنت، نرم افزار NetworkManager برای مدیریت انواع اتصالات شبکه و نرم افزار Empathy برای چت و گفتگو با قابلیت اتصال به سرویس های مختلف از جمله یاهو و گوگل. در قسمت آفیس، نرم افزار LibreOffice Writer برای ساخت و ویرایش اسناد الکترونیکی و نرم افزار GScan2PDF برای اسکن متن و تصاویر و تبدیل فایل های پی دی اف. در قسمت پخش، نرم افزار Totem برای بخش فیلم و فایل های ویدویی و نرم افزار Rhythmbox برای بخش موزیک و فایل های صوتی. در قسمت مدیریت تصاویر، نرم افزار Gimp برای نمایش و ویرایش حرفه ای تصاویر و نرم افزار Blender برای طراحی مدل های سه بعدی. در قسمت دسکتاپ، نرم افزار Evolution برای ساعت و تقویم رومیزی و نرم افزار Baobab برای آنالیز فضای دیسک. نرم افزارهایی که معرفی شدند تنها تعداد محدودی از مجموعه هزارن نرم افزار فدورا هستند زیرا این سیستم عامل علاوه بر قسمت های اشاره شده دارای قسمت های مختلف دیگری که در هر کدام از آنها چند نرم افزار مورد استفاده قرار میگیرند که برخی از آنها شامل نرم افزارهای تبدیل فرمت، رایت دیسک، ظبط صدا، طراحی، ویرایش فیلم و موزیک و بسیاری از نرم افزارهای دیگر که در اینجا امکان توضیح جداگانه هر کدام از آنها وجود ندارد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 18 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

برای کسب تجربه ، آشنایی با سیستم عامل های مختلف و یا هر دلیل دیگری گاهی ممکن است اقدام به نصب یک یا چند سیستم عامل جدید نماییم. در چنین مواقعی یکی از مشکلات رایج ، مشکل بوت و مدیریت سیستم عامل ها در هنگام بوت شدن سیستم است. VirtualBox نام نرم افزاری است که مشکل بوت کردن سیستم و استفاده همزمان از دو یا چندین سیستم عامل را برطرف میسازد. با استفاده از این نرم افزار یه سادگی و بدون بروز هیچگونه مشکلی می توانید سیستم عامل های جدید و مختلف را آزمایش کنید و با آنها آشنایی پیدا کنید. این نرم افزار نسبت به نمونه های مشابه خود از مزایای بسیاری چون عدم وجود مشکلات و حجم کمتر نسبت به سایر نرم افزارها  برخوردار است. برای نصب سیستم عامل ها محدودیتی وجود ندارد و می توانید برای اینکار از حافظه فلش ، سی دی و یا دی وی دی استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 22 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان IOBit Game Booster برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این نرم افزار قادر است تا با یک کلیک حداکثر کارایی سیستم را برای اجرای بازی های کامپیوتری بکار گیرد در نتیجه شما در هنگام انجام بازی از سرعت بیشتری برخوردار خواهید بود. به عبارت دیگر با یک کلیک تمام پروسه های غیر ضروری سیستم بسته می شوند و بیشترین فضای رم، هارد دیسک، سی پی یو و سایر اجزایی که در سرعت بازی نقش دارند برای اجرای بازی مورد استفاده قرار میگیرند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به داشتن قسمتی تحت عنوان جعبه بازی اشاره کرد که شما میتوانید تعدادی از بازی های مورد نظرتان را وارد این جعبه کنید تا پس از اجرای بازی ها نرم افزار به صورت خودکار اقدام به بهینه سازی سیستم نماید. همچنین این نرم افزار میتواند در زمانی بسیار سریع تمام فایل های محل نصب بازی را Defragment یا یکپارچه سازی کند که اینکار موجوب افزایش اجرا و سرعت بازی خواهد شد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 18 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

اسلاید شو افکت یا حالتی است که متن با عکس نمایش داده می شود و باعث می شود که عکس یا متن جذابتر و زیباترجلوه کند و کاربران را مجذوب خود کند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزاری را برای طراحی حرفه ای اسلاید شو های زیبا برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. Slideshow-Diashowنام نرم افزاری است قدرتمند که با آن می توانید اسلاید شوهای جذاب تهیه کنید.با این نرم افزار می توانید خاطرات خود را به اسلاید شوهایی زیبا تبدیل کرده و از مرور آن ها لذت ببرید. تلاش سازندگان این محصول همواره بر ساده سازی، کارآمدی، و خلاقیت بوده تا بتوانید به آسانی اسلایدشو های خود را برای برآورده سازی انتظارات خویش بسازید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 17 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

احتمالأ شما نیز تاکنون با استفاده از نرم افزارهای مختلف و یا از طریق قسمت Speech ویندوز XP متون خود را به گفتار تبدیل کرده اید. به طوریکه متن را تایپ نموده و کامپیوتر آن را برای شما میخواند. امروزه بسیاری از نرم افزارها را می توان یافت که با استفاده از تکنولوژی های جدید و هوش مصنوعی نیازهای مختلفی از کاربران را رفع می کنند که شاید در چند سال پیش نیز وجود چنین برنامه هایی غیر ممکن به نظر می رسید.امروزه با توجه به اهمیت زمان ومدیریت آن نیاز به نرم افزار های تبدیل متون به گفتار برای جلوگیری از اتلاف وقت برای تایپ بیش ار پیش احساس می شود. این نرم افزارها قادر به انجام امور مختلفی می باشند که این امور بسته به توان نرم افزار کاهش و افزایش می یابد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزار NextUp TextAloud را که یک نرم افزار قدرتمند تبدیل گفتار به نوشتار است را برای دانلود شما عزیزان قرار داده است. این نرم افزار قادر است تا متون شما را از اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. نرم افزار TextAloud قابلیت همگام سازی خودکار با iTunes را دارا می باشد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 19 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه از نرم افزار های زیادی برای آموزش و حل مسائل علوم مختلف بهره می گیرند.یکی از این گونه نرم افزار ها نرم افزار ریاضی است. نرم‌افزار ریاضی گونه ‌ای از نرم‌افزار است که برای کاربردهای ریاضی تهیه می‌شود.این گونه نرم‌افزار توانائی عمل بر فرمول‌های نمادی جبری و حل معادلات رایج ریاضی را دارد. از معروف‌ترین این نرم‌افزارها مت ‌لب و ماتماتیکا و نرم‌افزار جبری میپل است. برخی از این نرم‌افزارها اهداف مهندسی دارند همانند Maple و Matlab و برخی از این نرم‌افزارهای ریاضی جنبه آموزشی و حل المسائلی دارند همانند نرم‌افزار ریاضی Algebrator که البته با توجه به اهدافشان قابلیتهای خاص خود را دارند.نرم‌افزار ریاضی Algebrator روش رسیدن به پاسخ مسئله را بصورت تشریحی بیان می دارد حال آنکه نرم‌افزار Matlab و ... به جواب نهایی بسنده می نمایند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند را برای حل مسائل ریاضی،برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Algebrator یکی از بهترین نرم افزار های حل گام به گام مسائل ریاضی است.این نرم افزار قابلیت حل معادلات پیچیده، انتگرال گیری های دشوار، بررسی توابع، ریشه یابی، لگاریتم، ماتریس، توابع مثلثاتی و ... را داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 20 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران از PrntScr ویندوز برای گرفتن عکس از محیط دستکاپ خود استفاده می کنند. PrntScr ویندوز تصاویر با کیفیت معمولی می گیرد که در بسیاری موارد نمی توان آن ها را در مقالات،ارائه ها یا اسلاید شوها استفاده کرد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند برای تصویر برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم های آموزشی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Ashampoo Snap نام نرم افزاری قدرتمند برای عکس برداری از صفحه نمایش است.این نرم افزار قابلیت تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها را دارد.این نرم افزار به صورت حرفه ای اقدام به عکس برداری از صفحه نمایش می کند که می توانید تصاویر گرفته شده ی با کیفیت این نرم افزار را در مقالات،ارائه ها و فیلم های آموزشی استفاده کنید.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت ویرایش حرفه ای تصاویر نیز هست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 22 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه جدید  نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ساخت و میکس موزیک MAGIX Samplitude|
| نرم افزاری ایده آل برای استودیوهای آهنگ سازی به همراه کتابخانه ای از جلوه های صوتی|
| دانلود با حجم کلی 3.7 گیگابایت از لینک اصلی + لینک های کمکی از سرور Rapidshare|

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،با یکی از قدرتمندترین سوئیت های حرفه ای ساخت و میکس موزیک در خدمت شما کاربران فهیم هستیم. MAGIX Samplitude Pro X نام نرم افزاری کامل برای ساخت و میکس حرفه ای آهنگ می باشد.این نرم افزار همانند یک اتاق مجازی تمامی امکانات و جلوه های ویژه صوتی را در اختیار آهنگسازان حرفه ای و مبتدیان قرار می دهد.رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و تمامی کاربران می توانند از این نرم افزار بدون آموزش های خاص استفاده نمایند.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 19 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار طراحی و ساخت انیمیشن های سه بعدی Autodesk 3ds Max 2013 را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. تری ‌دی ‌اس‌ مکس بسته‌ ی نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرکسازی و رندر می‌باشد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری است .سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شده است.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity و سیستم ذره particle system بسیار قدرتمندی است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. معماران و گرافیست‌ها نیز می‌توانند از این برنامه برای پیش‌نمایش بناها و مدل‌هایی که هنوز ساخته نشده‌اند، استفاده کنند. کاربرد دیگر این نرم افزار در معماری تبدیل پلانهای ساده به شکل سه بعدی می باشد همچنین از نقشه ها و ترسیمات انجام شده در نرم افزار autocad هم پشتیبانی می کند که برای معماران اهمیت بسیار دارد همچنین به کمک 3dsmax می توان نماهای داخلی ساختمان را طراحی و مشاهده نمود. از جمله توانایی‌های دیگر این نرم‌افزار قابلیت متحرک سازی آن می‌باشد که این محصول را تبدیل به یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای ساخت محصولات بصری در زمینه ساخت انیمیشن و تیزرهای تبلیغاتی کرده است همچنین این محصول دارای pluginهای متعدد و قدرتمندی می‌باشد که در صنعت جلوه های ویژه سینمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. character animation که در نسخه جدید این نرم افزار به آن توجه بسیار شده است دارای توانایهای جدیدی می باشد که از این توانایها میتوان به پلاگین CAT اشاره کرد که برای ساخت انیمیشن موجوداتی که دارای چندین پا هستند بسیار مفید و حائظ اهمیت می باشد. رندر عبارت است از تهیه خروجی در قالب فایلهای تصویری از برنامه و محیط کاری در مکس که توسط یک سری دستورات و برنامه‌های گرافیکی به نام موتور رندر (Render engine) می‌باشد. نرم‌افزار مکس دارای موتورهای رندر زیر می‌باشد: scanline renderer, mental ray, V-Ray, Brazil R/S, FinalRender, Maxwell Render, Fry Render و VUE .
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 29 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

اگر سرعت سیستم شما پایین است حتما ادامه این پست را دنبال کنید.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نرم افزاری بسیار محبوب و قدرتمند را جهت بهینه کردن قسمت های مختلف ویندوز را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Advanced PC Tweaker نام نرم افزاری قدرتمند جهت حذف کردن فایل های اضافی و زائد سیستم است.این نرم افزار با بهره گیری از توانایی الگوریتم های ساخت یافته اش باعث افزایش سرعت سیستم عامل ها می شود.سرعت سیستم به قسمت های مختلفی بستگی دارد.رجیستری یکی از این قسمت هاست. رجیستری به عنوان قلب ویندوز نقش عمده ای در سرعت سیستم عامل ایفا می کند.این نرم افزار با پاک کردن و ترمیم کلید های خراب رجیستری باعث ایجاد سرعت بیشتر در سیستم می شود.بدون اغراق می توان گفت با استفاده از این نرم افزار دیگر شاهد ارور و خطاهای سیستم عامل نخواهید بود به طوری که بیشتر اجزای سیستم عامل فعالیت طبیعی خود را از سر می گیرند و مشکل نصب برنامه ها،uninstall کردن برنامه ها ،مشکلات مربوط به بخش رم سیستم که هنگام نصب برنامه ها ارور می دهد قطعا رفع خواهد شد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند جهت ویرایش فایل های صوتی، را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Acon Digital Media Acoustica از جمله نرم افزار های قدرتمند ویرایش و تدوین فایل های صوتی است.این نرم افزار دارای لابراتواری اشباع شده از افکت های مختلف صوتی و ابزار های ویرایش است.این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی می کند و به عنوان یک VSTنیز کاربرد دارد.علاوه بر امکانات فوق العاده،قابلیت ضبط و رایت موزیک های ویرایش شده بر روی سی دی و حافظه های قابل حمل، پشتیبانی از صداهای 5.1 و 7.1 ، پشتیبانی از DirectX ،جداسازی نویزها،تفکیک و جداسازی بخش های مختلف یک صدا و... از دیگر قابلیت های این نرم افزار قدرتمند می باشد.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 18 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Mixxx ابزاری حرفه ای و متن باز، دی جی است که به کاربران این امکان را می دهد آهنگ‌های پیشتر ضبط ‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کنند.این نرم افزار در شناخت، برگزیدن و همآمیزی آهنگ‌ها خبرگی خاصی دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.کار با این نرم افزار بسیار آسان است و تمامی کاربران می توانند همانند یک دی جی آهنگ های MP3 را با یکدیگر میکس کرده و برای خود یک کتابخامه شخصی موسیقی ایجاد کنند.نرم افزار میکس،قادر به خواندن اکثر فرمت های صوتی رایج مانند MP3, Ogg Vorbis, Wave, Aiff و FLAC است.همچنین ابزارهای سخت افزای مانند میکروفون، joystick و... را پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 22 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری مفید جهت اطلاع از حوادث طبیعی و مشاهده ی وضعیت آب و هوایی جهان را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. Earth Alerts نام نرم افزاری است که با اتصال به ایستگاه های ماهواره ای اطلاعاتی دقیق از حوادث و رخداد های طبیعی،وضعیت آب و هوایی و جغرافیایی جهان را به شما می دهد.با استفاده از این نرم افزار می توانید رخداد ها و حوادث طبیعی را که در سرتاسر جهان اتفاق می افتد یا در حال افتادن هستند را مشاهده،نظارت و پیش بینی کنید.این نرم افزار با اتصال آنلاین به منابعی مانند خدمات ملی آب و هوای امریکا، سازمان زمین شناسی ایالات متحده و موسسه Smithsonian اطلاعاتی جامع و دقیق را از وضعیت حال حاضر جهان گزارش می دهد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 17 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

لینوکس به خانواده‌ای از سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند که معروف ‌ترین نمونه از نرم‌افزار آزاد و متن‌باز شناخته می‌شود. دراصل تنها باید هستهٔ لینوکس را لینوکس نامید، اما به طور معمول این واژه به سیستم‌عامل‌های شبه یونیکس اطلاق می‌شود که بر مبنای هستهٔ لینوکس و کتاب‌خانه‌ها و ابزارهای پروژه گنو ساخته شده‌اند. به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت، سیستم عامل لینوکس اوبونتو را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. اوبونتو یک توزیع گنو/لینوکس است که بر مبنای توزیع دبیان پایه‌گذاری شده‌است؛ اما با آن تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم آفریقای جنوبی به معنی انسانیت نسبت به دیگران (Humanity Towards Others) گرفته شده‌است. از ویژگی‌های بارز اوبونتو می‌توان به کاربرپسند بودن، سادگی، زیبایی، سرعت و عدم نیاز به سخت‌افزار پیچیده اشاره کرد. این سیستم‌عامل یکی از کاربرپسندترین توزیع‌های گنو/لینوکس است و در مدت نسبتا کوتاه عمر خود، توانسته رشد خیره‌کننده‌ای در جذب کاربران عادی داشته باشد. بر طبق آمار وب، این توزیع در بین دیگر توزیع‌های گنو/لینوکس ۵۰ تا ۷۰ درصد سهم بازار را بدست. اوبونتو هر ۶ ماه یک بار نسخهٔ جدیدی را عرضه می‌کند. هر نسخه از اوبونتو، تا ۱۸ ماه پس از انتشار آن نسخه، پشتیبانی می‌شود. آخرین نسخه اوبونتو، نسخه 12.04 OEM June 2012 و با نام "پانگولین دقیق" است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 25 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

رجیستری به عنوان قلب سیستم عامل،می بایستی همیشه پاک و سالم نگه داری شود.نرم افزار های مختلفی برای بهینه سازی رجیستری ارائه شده اند و هر کدام از این نرم افزار ها بسته به قدرت خود،رجیستری را سالم نگه می دارند.اما در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و پاک سازی این پایگاه داده ی 32بیتی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. " Registry Life" نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار امکانات بسیار جامعی را در زمینه بهینه سازی و پاکسازی رجیستری ارائه می کند.نرم افزار با پاک سازی حرفه ای کلید های نامعتبر رجیستری،سرعت سیستم عامل را در حد قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید از بروز مشکلات نرم افزاری در سیستم عامل مانند نصب نشدن برنامه ها،مشکل اجرای صحیح نرم افزار ها و... را برطرف نمائید.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

KeepTool" نرم افزاری قدرتمند جهت مشاهده و ویرایش پایگاه داده های اوراکل می باشد. اوراکل پایگاه دادهٔ توزیع شده‌ای است که با سیستم‌عاملهای متفاوتی می‌تواند کار کند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار KeepTool سه ابزار بهره وری اوراکل را که هر کدام می تواند جداگانه استفاده شود با هم ادغام کرده است.سه ابزار مهم اوراکل Hora, ER Diagrammer و PL/SQL Debugger که هر کدام به صورت جداگانه استفاده می شود؛ برای مشاهده و ویرایش پایگاه داده های اوراکل با هم ترکیب شده اند. Hora گل سرسبد این نرم افزار است.توسط ابزار Hora می توانید پایگاه داده های اوراکل را با ظرفیت های مختلف مشاهده و ویرایش کنید. هورا جمع و جور است و هر چیزی که شما نیاز به کار با پایگاه داده دارید فقط در یک ابزار است. HoraLight ابزاری برای کاربران حرفه ای پایگاه داده می باشد.این ابزار برای مشاهده،ویرایش و اصلاح جداول و querie های پیچیده کاربرد دارد. ER Diagrammer ابزاری برای نمایش سیستماتیک جداول و روابط آنها با یکدیگر است.این ابزار با توجه به استاندارد IDEF1X. ER Diagrammer یک نمودار موجودیت رابطه را از پایگاه داده های موجود ایجاد می کند. PL/SQL Debugger ابزاری برای تست و اشکال زدایی پایگاه داده می باشد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مرجعه فرمائید.

admin بازدید : 16 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند جهت نجوم و ستاره شناسی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "Stellarium" یک سیاره نمای بسیار قدرتمند و جذاب برای کامپیوتر می باشد.این نرم افزار یک نمایش سه بعدی و واقعی از آسمان بدون نیاز به تلسکوپ را ارائه می دهد. نمایش های این نرم افزار ترکیبی از پرتو افکن های قدرتمندی است که سیاره ها و ستاره های زیبا را برای کاربران نمایان کرده اند.برای رفتن به مکانی مشخص در آسمان کافیست که مختصات را تنظیم کنید تا نرم افزار به صورت خودکار محل مورد نطر را پیدا کرده و نمایش دهد. امکانات قدرتمند و منحصر به فردی در این نرم افزار وجود دارند، که کاربران می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به، اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند، و با ابزارها و امکانات موجود در نرم افزار، امکان دسترسی به آسمان، سیارات ، مدارها و کهکشان ها را فراهم می کند.توسط این نرم افزار می توانید به فهرست بیش از 600,000 ستاره دسترسی داشته باشید و برای مشاهده ی بهتر،آن ها را بزگنمائی کنید.از ویژگی های کلی این نرم افزار می توان به نمایش برآمدگی روی سیاره ها و دیگر سطح ها به صورت کاملا واقعی، غروب و طلوع زیبا، کنترل زمان، ضبط و بازخوانی، مختصات استوایی و نجومی و پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 27 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Genie Timeline Professional نرم افزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات مهم سیستم می باشد. شما با کمک این نرم افزار براحتی می توانید از تمامی اطلاعات مهم و حیاتی سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت نیاز و بروز هرگونه مشکل اقدام به بازیابی آنها کنید و دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. این نرم افزار از الگوریتم های بسیار قدرتمند ساخته شده است که همین امر سبب شده است تا دقت و سرعت نرم افزار افزایش یابد و تمامی مشکلاتی که ممکن است در زمان بک آپ گیری شما را آزار دهند در این نرم افزار هموار شده اند. در واقع این نرم افزار قادر است از تمامی بخش های ویندوز از صفحه دسکتاپ گرفته تا ایمیل , موزیک , فیلم ها , تصاویر , صفحات مورد علاقه شما که به عنوان بوک مارک ذخیره شده اند , انواع مختلف گوشی ها , فلش مموری و USB , آی پد , آیفون , فایلهای آفیس و... برای شما یک نسخه پشتیبان تهیه کند. شما می توانید این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که ساعت ها و زمان های مختلف و از پیش تنظیم شده بصورت خودکار عملیات پشتیبان گیری را آغاز کند. البته شما می توانید بک آپ هایی را که توسط این نرم افزار تهیه کرده اید را به آسانی بر روی دیسک های سخت و یا بر روی فلش مموری و هارد دیسک ذخیره کنید و  یا اینکه آنها را بصورت ISO در آورید و در هر زمان و به هر دلیلی که لازم شد این اطلاعات را به آسانی و تنها با چند کلیک بازیابی کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

اگر جز آندسته از افرادی باشید که برنامه نویسی های تحت و یا ویندوز انجام می دهید حتمام می دانید که برای جلوگیری از سوء استفاده افراد باید کپی رایت بر روی برنامه های نوشته شده خود قرار دهید. در این بین نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند و هر کدام از آنها قابلیت های خودشان را دارند. در این مطلب از سایت کینگ سافت قصد معرفی یک نرم افزار حرفه ای داریم که می تواند شما را در این امر یاری نماید. The Enigma Protector  نرم افزاریست که شما را قادر می سازد تا بتوانید امنیت برنامه های نوشته شده توسط شما را بالا ببرد و سبب سوء استفاده از آنها شود. در واقع وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب می کنید به اسانی می توانید برنامه های نوشته شده را ایمن کنید بگونه ای که دیگر هکرها نتوانند برنامه شما را کرک کنند و یا به سورس های نوشته شده توسط شما دسترسی داشته باشند و آنها را ریسورس کنند. شما با کمک این برنامه می توانید از تمامی فایلهای exe , .scr , .dll , .ocx و فایلهای .NET محافطت کند. وظیفه نرم افزار The Enigma Protector  این است که به لحاظ امنیتی برنامه یا فایل شما را پک کرده و امنیت آن را بسیار افزایش داده تا زحمات شما برنامه نویسان بی نتیجه نماند. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار جلو گیری از مانیتور شدن فایل های شما میباشد و در صورتی که یک برنامه مانیتورینگ باز باشد فایل شما اجرا نخواهد شد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 26 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
Perception EZ Backup Ultimate یک نرم افزار بسیار حرفه ای و مفید در زمینه پشتیبان گیری از اطلاعات سیستم می باشد. شما با کمک این نرم افزار براحتی می توانید از تمامی اطلاعات درون سیستم و تمامی برنامه های نصب شده یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت هرگونه مشکل اقدام به بازیابی آنها کرده و نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. این نرم افزار می تواند بصورت فشرده ZIP از اطلاعات شما بک آپ گیری کند و حتی بر روی فایلهای پشتیبان می توانید پسورد قرار دهید تا از دسترس دیگران در امان باشد. البته این نرم افزار می تواند از فایلهایی که قفل شده اند و یا برنامه هایی که در حال اجرا هستند نیز بک آپ تهیه کند. بطور مثال می توانید از سی دی , دی وی دی , درایورهای محلی , شبکه و FTP , آفیس , تصاویر و... یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 21 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)
Raxco PerfectDisk Server ابزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد. شما با کمک این نرم افزار که سایت کینگ سافت برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا در هر زمان بصورت دستی و یا بصورت خودکار اقدام به یکپارچه سازی هارد دیسک کنید و تمامی مشکلات هارد دیسک را به آسانی برطرف کرده و سرعت سیستم و پردازش اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک را افزایش دهید. این نرم افزارا از ظاهر بسیار ساده و کاربرپسند برخوردار است و می تواند عملیات Defrag را با سرعت بسیار باور نکردنی برای شما انجام دهد. چرا که این نرم افزار از یک موتور هوشمند و بسیار سریع برخوردار است و قادر است تا سیستم های تحت شبکه را نیز برای شما یکپارچه سازی کند. این نرم افزار بصورت خودکار قادر است تا انواع درایوهای Flash, USB, Firewire, SSD را تشخیص داده و اقدام به بهینه سازی و یکپارچه کردن آنها کند و همیشه آنها را پایدار و سالم نگه دارد
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
admin بازدید : 303 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

برای اینکه بتوان یک عکس را ویرایش نمود مثلآ لکه های صورت را که در عکس ظاهر شده را پاک کرد باید از یک نرم افزار ویرایش تصویر استفاده کرد. تا به حال دز مینه نرم افزار های ویرایش تصویر شرکت های بزرگ نرم افزاری جهان محصولات مختلفی را منتشر نموده اند که هر کدام از آنها دارای معایب و مزیت هایی هستند. اما نرم افزاری که در چند سال متوالی مورد توجه بسیار از فتوشاپیست ها و افرادی که با ویرایش عکس سروکار دارند قرار گرافته، نرم افزار Photoshop کمپانی Adobe است. همانطور که می دانید این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر در جهان به شمار می رود. در واقع این نرم افزار ابزاری بسیار قوی برای گرافیستها به شمار به می رود زیرا در آن تمامی ابزارهای ویرایشی قرار دارد و کاربر در آن احساسی کمی و کاستی نمی کند. برای اینکه شما به تمام ابزارها و لوازم ویرایش تصویر دسترسی داشته باشید بهرتین گزینه استفاده از این نرم افزار است. در چند هفته گذشته کینگ سافت جز اولین سایتهایی بود که ابتدا اقدام به قرار دادن نسخه پرتابل جدید ترین ورژن این نرم افزار نمود و در چند روز بعد نسخه کامل آنرا به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم برای دانلود شما کاربران محترم قرار داد. پس از قرار گرفتن جدید ترین ورژن این نرم افزار پیغام های متعددی مبنی بر قرار دادن نسخه خاور میانه این نرم افزار برای ما ارسال شد که امروز بنا بر تصمیم تیم مدیریت سایت میهن دانلود قرار شد تا نسخه خاور میانه این نرم افزار نیز در سایت قرار دهیم. همانطور که می دانید در نسخه های اصلی نرم افزار فتوشاپ امکان تایپ مستقیم فارسی وجود ندارد و باید با کمک نرم افزار های فارسی نویسی همچون نرم افزار فارسی نویس مریم اقدام به تایپ فارسی در این نرم افزار نمود. اما در نسخه خاور میانه که با نام Adobe Photoshop CS5 Extended v12.0 ME منتشر شده امکان تایپ مسقیم فارسی وجود دارد و شما به راحتی می توانید در محیط این نرم افزار به صورت فارسی تایپ کنید. شرکت Adobe هر بار که ورژن جدیدی از این نرم افزار را منتشر می کند قابلیت هایی را نیز به آن اضافه می نماید که در نسخه CS5 سرعت اجرای نرم افزار به طور چشمگیری افزایش یافته که این با نسخه های قبلی نرم افزار غیر قابل مقایسه است زیرا شما با داشتن قطعات سخت افزاری ارزان قیمت هم به راحتی می توانید نرم افزار را اجرا کنید. علاوه بر این ابزارها و قسمت های مختلف نرم افزار مانند فــیلتــرها ، ابزار های رسم ، لایه ها و سایر قسمتهای طراحی نرم افزار بهبود یافته و همچنین قابلیت های جدید هم به آن اضافه شده است. طیف گسترده رنگ ها ، استفاده از قابلیت Tab Browsing برای انتخاب و جا به جایی سریعتر میان عکس ها ، شکل های مختلف استفاده از نرم افزار ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فرمت ها در ویرایش تصاویر ، اضافه شدن قابلیت های جدید برای ترسیم های برداری و نقشه ای و ... که البته قسمت های دیگر نرم افزار هم دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده اما از این قسمت ها معمولآ گرافیست های حرفه ای برای طراحی و ویرایش تخصصی عکس استفاده می کنند و کاربردی برای عموم ندارد. علاوه بر این به همراه نسخه کامل این نرم افزار نسخه پرتابل آنرا که امکان تایپ مستقیم فارسی در آن وجود دارد را برایتان آماده کرده ایم. در واقع این نسخه با حجمی حدود 400 مگابایت مخصوص کسانی ساخته شده که به دلیل داشتن سرعت اینترنت پایین قادر به دانلود نسخه ی اصلی نرم افزار نیستند و همچنین کسانی که سیستم آنها از قطعات سخت افزاری گران قیمت و بالایی تشکیل نشده است. شاید از خود بپرسید که چگونه نسخه ی اصلی نرم افزار فتوشاپ را که دارای حجم چند گیگابایتی است به نسخه ی کم حجم چند مگابایتی تبدیل کرده اند؟ در پاسخ باید گفت که در این نسخه ی کم حجم شده هسته ی اصلی نرم افزار فتوشاپ قرار دارد اما برخی از قسمتهای آن که دارای حجم بالایی بودند و همه ی کاربران از آنها استفاده نمی کردند حذف شده اما با این حال قسمتهایی نظیر فــیلتــرها ، ابزار های رسم ، لایه ها و سایر قسمتهای ضرورری با همان استانداردهای نسخه ی اصلی در این نسخه هم قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی های این نسخه پرتابل بودن آن است یعنی شما به راحتی می توانید با کپی کردن فایل نرم افزار در فلش مموری خود، از آن در محلهایی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 33 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان افراد به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان کشوری به راحتی می تواند با افراد آن کشور ازتباط برقرار کند به همین خاطر کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است. اما یادگیری زبان برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خاجه شرکت کنند و وقت خود را صرف یاد گیری زبان نمایند. به همین منظور این دسته از افراد برای برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی نظیر دیکشنری استفاده می کنند. داشتن یک دیکشنری کامل در هر رایانه بسیار ضروری است زیرا مطمئنآ هر فرد در طول روز با لغات و اصطلاحات مختلفی رو به رو می شود که توانایی تر جمه آنها را ندارد در نتیجه برای پیدا کردن معنی کلمات از نرم افزار دیکشنری استفاده می کنند. تا به حال در زمینه ساخت نرم افزارهای دیکشنری شرکت های متعددی پا به عرصه قدرت نهاده اند اما تنها نرم افزارهای چند شرکت توانسته پاسخ گوی این نیاز کاربران باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم در سالهای متوالی از سوی کاربران به عنوان دیکشنری برتر انتخاب شده است.
نرم افزار Oxford Advanced Learner's Dictionary 8th Edition 2010 یکی از قدیمی ترین و پر فروش ترین دیکشنری های حال حاضر جهان می باشد که هر ساله شرکت سازنده آن ورژن جدید از این نرم افزار معروف را منتشر می کند که در آن بسیاری از لغات و اصطلاحات جدید اضافه شده و اشکالاتی که در نسخه های قدیمی نرم افزار وجود داشته برطرف می شود. در این ورژن 2010 این نرم افزار هم بیش از چندین هزار لغت به نرم افزار معرفی شده تا کاربران در هنگام یافتن و ترجمه لغات با مشکل رو به رو نشوند. این دیکشنری به دلیل کامل بودن مورد توجه بسیاری از کارشناسان زبان قرار گرفته به طوری که در هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین اکثر اساتید دانشگاه ها برای یادگیری و درک بهتر مفاهیم زبان به داشجویان خود استفاده از این نرم افزار را پیشنهاد می کنند. جالب است بدانید بیش از سی میلیون نفر در سراسر دنیا از این دیکشنری برای ترجمه و آموزش زبان استفاده می کنند. در فروشگاه های عرضه محصولات آموزش و یادگیری زبان این دیکشنری به صورت یک پک که شامل یک کتاب و یک سی دی است به فروش می رسد. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این مجموعه پر طرفدار را به صورت کاملآ رایگان و به همان شکل اورجینال با لینک مستقیم برای دانلود شما کاربران عزیز در سرورهای پر سرعت کینگ سافت قرار داده است.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 20 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

تا به حال در زمینه ی ساخت صفحات وب سایت یا همان Web Design نرم افزار های مختلفی ساخته شده است اما اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند. از همین رو امروز در سایت کینگ سافت  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در طراحی صفحات وب سایت کمک بسیار زیادی می کند. نرم افزار StudioLine Web به شما در ساخت صفحات وب کمک بسیار زیادی خواهد نمود. این نرم افزار ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و ... به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید. همچنین این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و ... قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 32 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

معمولآ برای اینکه بتوان متنی را که درون یک کتاب قرار دارد را درون یک فایل متنی ذخیره نمود تا درون رایانه قابل اجرا باشد می بایست فردی با صرف یک زمان بسیار طولانی اقدام به تایپ مطالب کتاب درون فایل متنی مورد نظر نماید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن نرم افزارهای OCR این مشکل هم قابل حل می باشد. در واقع نرم افزاری را که امروز در سایت کینگ سافت برایتان آماده کرده ایم این مشکل افراد به طور کامل بر طرف می نماید. نرم افزار ABBYY FineReader نرم افزاری بسیار قدرتمند برای تبدیل متن کتاب ها به متن الکترونیک می باشد. به طور خلاصه میتوان گفت که این نرم افزار قادر است تا به جای شما متن موجود در اوراق را در فایل سند الکترونیکی تایپ کند. این نرم افزار جز دسته نرم افزارهای OCR است که در این دسته از نرم افزارها از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره گرفته شده که میتوانند برخی از کارها را که تنها یک انسان قادر به انجام است را انجام دهند. این نرم افزار محصول شرکت ABBYY می باشد که جز معروف ترین نرم افزارهایی است که در این زمینه ساخته شده است زیرا در مقایسه با نرم افزارهای سایر شرکت ها از دقت و حساسیت بسیار بالایی در هنگام خواندن و تبدیل متن برخوردار است که در نمونه های مشابه نمیتوان دید. شما برای کار با این نرم افزار نیازی به انجام تنظیمات خاصی ندارید زیرا  نرم افزار با هوش مصنوعی خود عملیات تبدیل اوراق را انجام می دهد. با داشتن این نرم افزار در وقت و هزینه شما صرفه جویی میگردد زیرا به جای آنکه مثلآ خود با صرف یک زمان بسیار طولانی متن حک شده بر روی یک عکس را در یک فایل متنی تایپ کنید، این نرم افزار است که در کمترین زمان و با بهترین کیفیت متن حک شده بر روی عکس را درون فایل متنی ذخیره می نماید. همچنین این نرم افزار از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که با هوش مصنوعی خود قادر به تشخیص نوع زبان ، پاراگراف ها ، غلط املایی ، پاورقی و سایر جزئیات نوشته می باشد که تمام این موارد در هنگام تبدیل با دقت رعایت می کند تا بهترین متن را در اختیار کاربر قرار دهد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 19 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

از مبتدی تا پیشرفته!
امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان و نیز نیز نرم افزارهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است.
تا به حال در سایت کینگ سافت نرم افزارهای مختلفی را در زمینه ی آموزش زبان برای شما کاربران محترم قرار داده ایم نرم افزارهایی مانند Rosetta Stone, Tell Me More English,i 101 Languages of the World و... که هر کدام از آنها مورد توجه بسیاری از شما کاربران قرار گرفت از همین رو امروز هم یکی دیگر از نرم افزارهای آموزش زبان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Learn to Speak English Deluxe 10 جز پر طرفدارترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی به شمار می رود زیرا بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه، آموزش زبان را از سطوح کاملآ مقدماتی و پایه آغاز می کند از همین رو افرادی که هیچ پیش زمینه ای از زبان انگلیسی ندارند استفاده از این نرم افزار بهترین گزینه برای آنها خواهد بود. این نرم افزار فقط کاربر را تحت تاثیر قرار نمی دهد بلکه دستورهای گرامری را هم به خوبی به او یاد می دهد. شرکت سازنده این نرم افزار طی کردن دوره های آموزشی آنرا برابر با دو سال یادگیری زبان انگلیسی در کالج های لندن می داند. هر یک از دروس این نرم افزار شامل لیستی از لغات جدید ، داستان مرتبط با همان آن درس ، دیالوگ های متنی و صوتی ، مکالمه ، تاپیک های گرامری ، لابراتوار مکالمه زبان و ساعت ها تمرین می باشد. همچنين در جریان یادگیری زبان بازي هاي سرگرم کننده ای قرار دارد که کاربر میتواند از آن برای رفع خستگی خود استفاده کند. علاوه بر این نرم افزار از تکنولوژی Speech Recognition پشتیبانی می کند که شما میتوانید با کمک آن لهجه خود را در هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی بسنجید و اگر در لهجه شما ضعف هایی وجود داشت با راهنمایی نرم افزار این ضعف ها را برطرف کنید. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار آموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه از نرم افزارها در جاهای مختلفی استفاده می شود در واقع میتوان اینطور بیان نمود که تقریبآ تمام کارهای انسان ها با کمک نرم افزارها انجام می شود زیرا این نرم افزارها هستد که با قابلیتهای متفاوت خود می توانند در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت عملی را انجام دهند. تا به حال در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی و مدلسازی انیمیشن نرم افزارهای مختلفی از سوی شرکتهای مختلف برنامه نویسی سراسر جهان منتشر شده که حتمآ اکثر شما معروف ترین این نرم افزار ها یعنی 3D Max و Maya را می شناسید. این نرم افزارها جز قدرتمند ترین نرم افزارهای انیمیشن سازی است اما در کنار آن نرم افزارهای پر قدرت دیگری نیز وجود دارند که ما امروز در سایت میهن دانلود یکی از آنها را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Maxon Cinama 4D جز پر طرفدارترین نرم افزار های ساخت و مدلسازی انیمیشن به شمار میرود. به جرات میتوان این نرم افزار را رغیب سر سخت نرم افزارهای مکس و مایا دانست به طوری که با آمدن این نرم افزار بسیاری از گرافیست های انیمیشن ساز از آن برای ساخت و طراحی مدلهای خود استفاده می کنند در واقع با انتشار این نرم افزار از سوی شرکت Maxon نرم افزارهای شرکت Autodesk به فراموشی سپرده شدند زیرا ابزارها و امکانات این نرم افزار بسیار فراتر از نرم افزارهای شرکت اتودسک می باشد. از این نرم افزار میتوان برای خلق مدل هایی که وجود خارجی ندارند مانند اژدها و غیره بهره گرفت و در فیلم ها از آنها استفاده نمود. همچنین جالب است بدانید که از این نرم افزار برای خلق هالک و تعداد زیادی از کاراکتر ها و غول های فیلم های پیتر جکسون استفاده شده است و بسیاری از اژدها و دایناسور های فیلم های مطرح هالیوود با این نرم افزار بی نظیر آماده شده اند تا در فیلمهای مختلف سینمایی مورد استفاده قرار بگیرند. کاربران این نرم افزار می توانند از امکانات پر قدرت سینمای چهار بعدی نسبت به مایا استفاده کنند و در آن اقدام به طراحی و ساخت مدلهای انیمیشنی سه و دو بعدی خود نمایید همچنین تمامی ابزارهای ساخت انیمیشن های حرفه ای در محیط این نرم افزار قرار گرفته که شما میتوانید از آنها برای ساخت پروژه های عظیم مدلسازی خود استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های قابل توجهی برای import/export که کار را برای کاربران این نرم افزار آسان میکند و کمتر نیازی به تبدیل یک فرمت به فرمت قابل قبول در این نرم افزار می باشد. علاوه بر این شما میتوانید مدل دلخواهتان را وارد برنامه کنید و در یک محیط سه بعدی اقدام به ساخت آبجکت مورد نظر خود نمایید. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

پیشرفت سریع و فوق العاده صنعت عکاسی و فیلمبرداری باعث شده در سال های اخیر اندازه دوربین های عکاسی بسیار کوچک تر از پیش شده و در پی آن حمل آنها نیز از سهولت بیشتری برخوردار شود. همچنین این تغییر سایز با بالا رفتن کیفیت در عکاسی و فیلم برداری همراه بوده است، بطوری که امروزه می توان فیلم هایی با کیفیت فوق العاده بالا گرفت را با استفاده از یک دوربین کوچک اما قدرتمند گرفت که انجام این امر در گذشته نیازمند تجهیزات پیشرفته فیلم برداری و صدابرداری بود. امروزه بسیاری از مردم برای ثبت لحاظات تلخ و شیرین زندگی خود از این دوربین ها استفاده می کنند. اما در فیلم های ضبط شده توسط دوربین های دیجیتال، گاهی لازم است تا تغییراتی اعمال شود. به عنوان مثال قسمتی از فیلم را حذف کنیم ، به تصاویر افکت اضافه کنیم و کارهایی از این قبیل را بر روی آنها انجام دهیم. در چنین داشتن نرم افزاری چون MAGIX Video Easy HD می تواند کمک شایانی به ما بکند. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ادیت کنید و تغییرات دلخواه خود را بر روی آنها اعمال کنید. برای استفاده از اینگونه نرم افزارها معمولا باید از دانش قبلی در این زمینه برخوردار باشید، اما در مورد این نرم افزار موضوع کاملا متفاوت است چراکه مبتدی ترین کاربران نیز می توانند نهایت استفاده از این نرم افزار را داشته باشند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. در صورتی که علاقه مند به استفاده از امکانات فوق العاده این نرم افزار هستنید، می توانید هم اکنون آن را از سایت کینگ سافت به صورت رایگان دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

گیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در کینگ سافت نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در زمینه آهنگسازی با گیتار کمک می کند. نرم افزار Guitar Pro یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین نرم افزراهایی که تا به حال برای آهنگسازی و مدیریت بر روی گیتار ساخته شده است. این نرم افزار به دلیل کاربردها و قابلیت های متفاوت آن کاربران بسیاری زیادی را به سمت خود کشانده و همچنین داشتن محیط ساده و نیز کاربرد آسان آن موجب شده تا تمام کسانی که به نحوی به گیتار و آهنگسازی علاقه دارند اعم از مبتدی تا پیشرفته از این نرم افزار استفاده کنند. بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در جهت ساخت هسته ی نرم افزار مانند داشتن موتور بسیار قدرتمند موجب شده تا صدای نواخته شده به صورت کاملآ طبیعی باشد به گونه ای که انگار از آلات واقعی موسیقی برای نواختن استفاده شده است. یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب این نرم افزار داشتن سیستم نمره دهی است که برنامه پس از پایان نواختن موسیقی نمره ای را مناسب با عملکرد شما نمایش می دهد که این یکی از مزیت های بسیار خوب این برنامه به شمار میرود. بعلاوه در این نرم افزار قابلیت ها و امکانات متعدد بسیار زیادی قرار گرفته که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نمی باشد قطعآ شما با کمی کار در محیط برنامه به تک تک قابلیت های آن پی خواهید برد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

admin بازدید : 45 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور آسان تر شده است و بسیاری از کارها را که درگذشته امکان آن وجود نداشت را امروزه به راحتی و با استفاده از یک نرم افزار انجام داد. اگر شما از آن دسته از کاربران هستید که دوست دارید به هر دلیلی صدای خود را تغییر دهید می توانید از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم نهایت بهره را ببرید. AV Voice Changer نام نرم افزاری است که بوسیله آن قادر خواهید بود تا صدای خود را در لحظه تعییر دهید ، روی صدای خود افکت های مختلف ایجاد کنید و یا صدای خود را بصدای شخص خاصی تبدیل نمایید. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به امکان تغییر صدا در مکالمات اینترنتی در نرم افزارهای مختلف و سازگاری این نرم افزار با اکثریت نرم افزارهای پیام رسان از جمله Yahoo Messenger ،  GoogleTalk و MSN Live Messenger اشاره کرد. می توانید با استفاده از این نرم افزار یک پیام صوتی بسازید ، آن را ذخیره کنید و برای شخصی دلخواه از هر طریقی ارسال نمایید و یا در بازی های آنلاین مختلف برای مکالمه با دیگر بازیکنان صدای خود را تغییر دهید. آخرین نسخه نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 14 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

رایج ترین فرمت ویدیویی مورد استفاده در تلفن های همراه است که اکثر موبایل های موجود در بازار از آن پشتیبانی می کنند. نرم افزار 3GP Video Converter نرم افزاری است که به شما امکان تبدیل فرمت های ویدیویی مختلف را به 3GP می دهد. بدین ترتیب می توانید فیلم ها ، ویدیوها و به طور کلی انواع فایل های تصویری خود را به فرمتی تبدیل کنید که در اکثر گوشی های موبایل قابل اجراست و نگرانی از بابت اجرا نشدن آن نداشته باشید. می توانید کیفیت فایل خروجی را تنظیم کنید تا با توجه به نیاز خود فایل خروجی را تنظیم کنید. همچنین امکان تبدیل فایل های 3GP به فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار نیز وجود دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 25 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
اگر از جمله کاربرانی باشید مجبور به تبدیل فایل های ویدیویی خود بصورت مداوم هستند ، حتمأ نام کمپانی Aiseesoft  برای شما نامی آشنا خواهد بود چراکه این کمپانی محصولات متعددی را در زمینه تبدیل فایل تاکنون ارائه کرده است. Total Video Converter نام یکی از محصولات پر طرفدار این کمپانی است که امروز نسخه جدید آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار همچون گذشته امکانات بسیار جامعی را در زمینه تبدیل فایل های ویدیویی در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فرمت های تصویری را به یکدیگر تبدیل نمایید و در انجام این کار تنظیمات شخصی و دلخواه خود را به طور کامل و بدون هیچ محدودیتی اعمال نمایید. از جمله دیگر امکانات نرم افزار می توان به امکان ویرایش فایل های ویدیویی و یا امکان اتصال چند فایل به یکدیگر اشاره کرد.  آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 636
  • بازدید کلی : 13,937
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید