loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 20 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

امروزه بسیاری از کاربران از PrntScr ویندوز برای گرفتن عکس از محیط دستکاپ خود استفاده می کنند. PrntScr ویندوز تصاویر با کیفیت معمولی می گیرد که در بسیاری موارد نمی توان آن ها را در مقالات،ارائه ها یا اسلاید شوها استفاده کرد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند برای تصویر برداری از صفحه نمایش و ساخت فیلم های آموزشی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Ashampoo Snap نام نرم افزاری قدرتمند برای عکس برداری از صفحه نمایش است.این نرم افزار قابلیت تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها را دارد.این نرم افزار به صورت حرفه ای اقدام به عکس برداری از صفحه نمایش می کند که می توانید تصاویر گرفته شده ی با کیفیت این نرم افزار را در مقالات،ارائه ها و فیلم های آموزشی استفاده کنید.همچنین این نرم افزار دارای قابلیت ویرایش حرفه ای تصاویر نیز هست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

پیشرفت سریع و فوق العاده صنعت عکاسی و فیلمبرداری باعث شده در سال های اخیر اندازه دوربین های عکاسی بسیار کوچک تر از پیش شده و در پی آن حمل آنها نیز از سهولت بیشتری برخوردار شود. همچنین این تغییر سایز با بالا رفتن کیفیت در عکاسی و فیلم برداری همراه بوده است، بطوری که امروزه می توان فیلم هایی با کیفیت فوق العاده بالا گرفت را با استفاده از یک دوربین کوچک اما قدرتمند گرفت که انجام این امر در گذشته نیازمند تجهیزات پیشرفته فیلم برداری و صدابرداری بود. امروزه بسیاری از مردم برای ثبت لحاظات تلخ و شیرین زندگی خود از این دوربین ها استفاده می کنند. اما در فیلم های ضبط شده توسط دوربین های دیجیتال، گاهی لازم است تا تغییراتی اعمال شود. به عنوان مثال قسمتی از فیلم را حذف کنیم ، به تصاویر افکت اضافه کنیم و کارهایی از این قبیل را بر روی آنها انجام دهیم. در چنین داشتن نرم افزاری چون MAGIX Video Easy HD می تواند کمک شایانی به ما بکند. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی ساده و زیبا، شما را قادر می سازد تا فیلم های ضبط شده خود را با بالاترین کیفیت ادیت کنید و تغییرات دلخواه خود را بر روی آنها اعمال کنید. برای استفاده از اینگونه نرم افزارها معمولا باید از دانش قبلی در این زمینه برخوردار باشید، اما در مورد این نرم افزار موضوع کاملا متفاوت است چراکه مبتدی ترین کاربران نیز می توانند نهایت استفاده از این نرم افزار را داشته باشند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار امکان انتقال مستقیم فیلم از درون نرم افزار بر روی دی وی دی و یا اینترنت است که این امکان می تواند شما را از نرم افزارهای آپلود و یا نرم افزارهای رایت دی وی دی، بی نیاز کند. در صورتی که علاقه مند به استفاده از امکانات فوق العاده این نرم افزار هستنید، می توانید هم اکنون آن را از سایت کینگ سافت به صورت رایگان دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 31 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
اکثر کاربرانی که با نرم افزارهای پلیر سروکار زیادی دارند ، نرم افزار VLC یکی از پلیرهای قدرتمند که به صورت Open Source عرضه می شود را می شناسند. این نرم افزار قابلیت های فراوانی دارد و قادر به اجرای طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری است. Kantaris Media Player نرم افزار پلیری که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم با استفاده از کدهای به کار گرفته شده در VLC طراحی شده است. این نرم افزار توانایی پخش طیف وسیعی از فایل های صوتی و تصویری را دارد. ازجمله نکات قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به امکان پخش فرمت های مختلف بدون نیاز به نصب Codec و همچنین ظاهر زیبای این نرم افزار اشاره کرد. همچنین پوسته های دیگری نیز برای این نرم افزار وجود دارد که در صورت عدم تمایل به استفاده از نرم افزار با پوسته پیش فرض می توانید از آنها بهره بگیرید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کینگ سافت دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
admin بازدید : 25 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت نرم افزاری را با عنوان Divx برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و در عین حال پر طرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلم در جهان می باشد که شما می توانید با استفاده از آن در محیطی بسیار زیبا به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشنید. در گذشته از این نرم افزار تنها برای پخش فیلمهای کم حجم شده که به طور کلی با فرمت Divx بودند استفاده می شد اما چند سالی است که شرکت سازنده آن با ایجاد تغییرات کلی در برنامه امکان پخش فیلم های با کیفیت HD و DVD را نیز به آن اضافه نموده که این عمل باعث افزایش محبوبیت این نرم افزار در میان کاربران شده است. شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا به آسانی انواع فرمت های ویدیویی را اجرا نمایید زیرا این نرم افزار از تمامی Codec ها پشتیبانی می کند. البته اکثر کاربران از آن برای پخش فرمت های رایج ویدیویی نظیر AVI, Divx و نیز فرمتی که به تازگی کاربران متعددی را جذب خود نموده یعنی MKV استفاده می کنند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان فراخوانی زیر نویس فیلم مورد نظر بدون انجام تنظیمات اضافی اشاره نمود که شما میتوانید از این امکان برای پخش فیلم ها همراه با زیر نویس آن استفاده کنید. همچنین این نرم افزار از چند فرمت رایج صوتی نیز پشتیبانی می کند که میتوانید در محیط بسیار زیبای آن برای پخش موزیک های مورد علافه خود استفاده کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

بسیاری از کاربران ویندوز خواهان نرم افزاری کوچک تر و ساده تر از نرم افزاری مانند Windows Media Player برای گوش دادن به موسیقی هستند. نرم افزار کوچک و کم حجم که در عین حال امکانات مناسبی ارائه کند و آنها را از استفاده از نرم افزارهای بزرگ و حجیم دیگر بی نیاز سازد. در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی و تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. MediaRevolution نام پلیری جدید می باشد که تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. این پلیر قادر به پخش DVD های فیلم با کیفیت بسیار بالاست.پلیر MediaRevolution نیاز به رم و CPU پایینی دارد و ایده آل برای سیستم های کامپیوتری قدیمی است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 22 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

بسیاری از کاربران از نرم افزار های مختلفی برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده می کنند.استفاده از پلیرها به جزء لا ینفک برنامه های روزانه کاربران تبدیل شده است.از این رو پلیری که بتواند اکثر فرمت فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی کند و از رابط کاربری ساده ای استفاده کند جایگاه خاص خود را دارد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت، نسخه جدید پلیر قدرتمند Zoom Player را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Zoom Player Business FLEX پلیری بسیار قدرتمند و محبوب است که توانائی پخش تمامی فرمت های فایل های صوتی و تصویری و نمایش فیلم های دی وی دی با کیفیت بالا را داراست.قابلیت ویژه این پلیر نسبت به سایر پلیرها،همچنان که از نام آن هم پیداست توانائی بزرگ نمایی تصاویر ویدیوئی بدون افت کیفیت است.
فرمت های صوتی قابل پخش:
MP3, Windows Media (WMA), Advanced Audio Coding (AAC), OGG Vorbis (OGG), SHOUTcast (Streaming), Free Lossless Audio CODEC (FLAC), CD-Audio (CDA), Dolby Digital (AC3), Digital Theatre Surround (DTS), LPCM, Monkey Audio (APE), Real Media (RA), MusePack (MPC), OptimFROG (OFR), Shorten (SHN), True Audio (TTA), WavPack (WV), Apple Lossless Audio Coding ( ALAC), MIDI, Matroska (MKA), Wave Audio (WAV), MO3, IT, XM, S3M, MTM, MOD, UMX.
فرمت های تصویری قابل پخش:
DVD, AVI, QuickTime (MOV), XVID, DIVX, Windows Media (WMV / ASF), Flash Video (FLV), Flash (SWF), Cellphone 3GPP (3GP), Ogg Movie (OGM), Real Media (RM / RMVB), VideoCD (VCD), Super VideoCD (SVCD), MPEG (MPG), MPEG2 Program (M2V/VOB), MPEG2 Transport (TS/TP/TSP/TRP/M2T/PVA), MPEG4 (SP / ASP), MPEG4 AVC (H.264), MPEG4 ISO (MP4), Matroska (MKV), Media Center DVR (DVR-MS), VP3, VP6, Digital Video (DV), Motion JPEG (MJPEG), FLIC (FLI / FLC) .
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

admin بازدید : 64 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه ی جدید ویدئو استودیوی قدرتمند Corel VideoStudio|

حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم این کمپانی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Corel VideoStudio Pro X5 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و مونتاژ فیلم است.این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که کاربر می تواند بدون نیاز به فراگیری آموزش های خاص، فیلم ها و ویدئو های خود را ویرایش و مونتاژ کند.از ویژگی های این ویرایشگر قدرتمند می توان به داشتن افکت های مختلف ویدئویی،ساخت اسلاید،پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری هم در ورودی و هم در خروجی و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

کی‌ام پلیر یا K-Multimedia Player نرم‌افزاری ساخت کشور کره برای پخش صوت و تصویر در مایکروسافت ویندوز می‌باشد که به وسلیه آن می‌توان فرمت‌های مختلف را اجرا و پخش نمود. کی‌ام پلیر نرم‌افزار پر طرفداری در بین کاربران است و دارای کاربران چند صد هزاری در سرتاسر جهان است.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه The KMPlayer يک پخش کننده همه منظوره است که فرمت هاي وسيعي را پوشش مي دهد از جمله مي توان از VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG-1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime و... را نام برد. همچنين از فرمتهاي مختلف زيرنويس نيز پشتيباني مي کند و امکان ضبط کردن عکس، صدا و تصوير از فايل در حال پخش را در اختيار شما قرار مي دهد.پخش کننده هم فيلترهاي داخلي و هم خارجي را به همراه کنترل کامل بر روي نحوه اتصال به ساير قسمت کننده ها(Splitters)، ديکودرها(Decoders)، فيلترهاي تبديل صدا و تصوير(audio/video transform filters) و رندرکننده ها(Renderers) بدون دخالت Directshow ارائه مي دهد. فيلترهاي داخلي بر روي سيستم ثبت نميشوند تا با فيلترهاي سيستم تداخل پيدا نکنند. KMPlayer تقريبا شامل تمام ديکودرهاي ضروري براي پخش فايلهاست. متمايزترين ويژگي اين پخش کننده کنترل کامل بر روي ارتباط  فيلترها براي جلوگيري از تداخل و پخش ناموفق است. پخش کننده شامل افکتهاي متعدد صدا و تصوير، قابليت افزايش يا کاهش سرعت پخش، انتخاب قسمتي از فيلم به عنوان قسمت مورد علاقه، تکرار قسمت دلخواه(A-B Repeat)، کنترل روي صفحه، تغيير پوياي پوسته با توجه به نوع فايل و بسياري قابليتهاي ديگر است. با توجه به پوسته هاي متعدد و رنگها زيبا محيطي کاملا متفاوت را ارائه مي دهد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 659
  • بازدید کلی : 13,960
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید