loading...
جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
admin بازدید : 19 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای دریافت و مشاهده ی تلویزیون های اینترنتی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با استفاده از نرم افزار ChrisTV Online می توانید به بیش از 800 شبکه تلویزیونی خارجی و 600 ایستگاه رادیویی که در بیش از 100 کشور جهان وجود دارد دسترسی داشته باشید.نرم افزار ChrisTV قابلیت نمایش شبکه های نمایشی با کیفیت HD و صدای Stereo را داراست.پایگاه داده ی نرم افزار به صورت روزانه آپدیت می شود و می توانید شبکه های جدید را به لیست شبکه های مورد علاقه ی خود اضافه کنید.برای استفاده از این نرم افزار نیاز به یک کانکشن اینترنتی با حداقل سرعت 128kbps دارید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 83 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود نرم افزار شبیه ساز پیانو Native Instruments|
| نرم افزار های مکمل اضافه شدند |

پیانو یکی از سازهای صفحه ‌کلید دار می باشد. صدای پیانو در اثر برخورد چکش ‌هایی با سیم‌های آن تولید می‌شود. این چکش‌ها در اثر فشرده‌شدن کلیدها (کلاویه‌ها) به حرکت در می‌آیند. سیم‌های پیانو به صفحه ‌ای موسوم به «صفحهٔ صدا» متصل شده‌اند که نقش تقویت ‌کنندهٔ صدای آن‌ها را دارد. پیانو به عنوان مادر سازها و کامل‌ترین ساز نیز شناخته می‌شود.در پست امروز وبسایت  کینگ سافت،نرم افزاری جدید و حرفه ای از کمپانی معروف Native Instruments را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. THE GIANT Piano KONTAKT نرم افزار قدرتمندی می باشد که به صورت حرفه ای با محیطی غنی از امکانات و نت های مختلف یک پیانو ی عظیم را شبیه سازی می کند.این نرم افزار با شبیه سازی دقیق چکش‌های پیانو،قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۰ تا ۵۰۰۰ هرتز می ‌باشد. Base یا اساس اصلی این نرم افزار بر پایه ی پیانوی Klavins مدل 370i می باشد. کاربران گرامی توجه فرمایند که دفترچه راهنمای نرم افزار به زبان روسی بوده و دفترچه راهنمای مناسبی برای نرم افزار پیدا نکردیم.برای استفاده از این نرم افزار می بایستی نرم افزار های Fl Studio و KontaktPlayer را که در ادامه برای دانلود گذاشته ایم دانلود نمائید.نرم افزار Fl Studio یک نرم افزار میزبان می باشد که قابلیت خواندن VSTi های ورودی را دارد.اول نرم افزار میزبان Fl Studio را نصب و سپس خود نرم افزار پیانو را نصب نمائید.در آخر برای اجرای فایل های تولیدی، نرم افزار پلیر KontaktPlayer را نصب نمائید.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 13 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Joboshare DVD Copy قادر خواهید بود به آسانی از دی وی دی فیلم های خود یک کپی و نسخه پشتیبان تهیه کنید.هنگامی که زیرنویس ها و یا منوهای فیلم های دی وی دی به درستی ذخیره نمی شوند و یا به درستی از روی دی وی دی بارگذاری نمی شوند،با استفاده از این نرم افزار می توانید این مشکل را رفع نمائید.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نسخه جدید نرم افزار DVD Copy را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این نرم افزار علاوه بر کپی آسان دی وی دی ها،قابلیت ساخت دی وی دی از روی فایل های Iso و فشرده سازی دی وی دی های های دو لایه به D5 را نیز دارد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 64 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
| دانلود نسخه ی جدید ویدئو استودیوی قدرتمند Corel VideoStudio|

حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم این کمپانی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Corel VideoStudio Pro X5 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و مونتاژ فیلم است.این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که کاربر می تواند بدون نیاز به فراگیری آموزش های خاص، فیلم ها و ویدئو های خود را ویرایش و مونتاژ کند.از ویژگی های این ویرایشگر قدرتمند می توان به داشتن افکت های مختلف ویدئویی،ساخت اسلاید،پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری هم در ورودی و هم در خروجی و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 15 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

اکثر شما کاربران از کاربرد کلید PrntScr که بر روی صفحه کلید وجود دارد مطلع هستید.هنگامی کاربران می خواهند از محیط دسکتاپ خود یا از محیط بازی ها و نرم افزار های عکس بگیرند از کلید پیش فرض PrntScr استفده می کنند.عکس گرفتن با این کلید کیفیت پایینی دارد و نمی توان تصاویر گرفته شده با این کلید را در ارائه های رسمی و پروژه ها استفاده کرد.در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری مفید و قدرتمند جهت عکس برداری از صفحه نمایش را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. نرم افزار Hyperionics HyperSnap محصولی از کمپانی Hyperionics می باشد که قابلیت تصویربرداری از صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا را داراست.بعد از عکس برداری از صفحه نمایش،می توانید تصاویر گرفته شده را توسط خود نرم افزار ویرایش کنید و افکت ها های مختلف و زیبایی را به تصاویر خود اضافه کنید.نرم افزار قادر است تا تصاویر گرفته شده را در 20 نوع فرمت مختلف و رایج تصویر ذخیره کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 20 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

| نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت|در پست امروز وبسایت کینگ سافت،نرم افزاری جهت افزایش امنیت سیستم و جلوگیری از استفاده ی غیر مجاز از وبکم های کاربران را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. iSpy نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته است.با نصب و تنظیم نرم افزار، در صورت ایجاد صدا یا حرکت ناگهانی،نرم افزار به صورت خودکار اقدام به ضبط فیلم از محیط سیستم می کند.فیلم های گرفته شده توسط این نرم افزار به صورت فشرده شده در فرمت های فلش ویدئو و AVI ذخیره می شوند تا به آسانی بتوان بر روی شبکه اینترنت منتشر کرد.این نرم افزار به صورت رایگان و متن باز ارئه شده است و قابلیت فیلم برداری از چند سیستم را به صورت همزمان داراست.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

admin بازدید : 21 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

TeamViewer نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه‌ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" است و تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون می توانید آنرا برای مصارف شخصی به رایگان از کینگ سافت دریافت و استفاده نمائید. دو کاربر می توانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا می شود. این نرم افزار از کارساز پراکسی (Proxy)، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور می کند.علاوه بر این، این نرم افزار دارای ابزار مدیریت بانک های اطلاعاتی است که کاربران می توانند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

کی‌ام پلیر یا K-Multimedia Player نرم‌افزاری ساخت کشور کره برای پخش صوت و تصویر در مایکروسافت ویندوز می‌باشد که به وسلیه آن می‌توان فرمت‌های مختلف را اجرا و پخش نمود. کی‌ام پلیر نرم‌افزار پر طرفداری در بین کاربران است و دارای کاربران چند صد هزاری در سرتاسر جهان است.در پست امروز وبسایت کینگ سافت نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه The KMPlayer يک پخش کننده همه منظوره است که فرمت هاي وسيعي را پوشش مي دهد از جمله مي توان از VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG-1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime و... را نام برد. همچنين از فرمتهاي مختلف زيرنويس نيز پشتيباني مي کند و امکان ضبط کردن عکس، صدا و تصوير از فايل در حال پخش را در اختيار شما قرار مي دهد.پخش کننده هم فيلترهاي داخلي و هم خارجي را به همراه کنترل کامل بر روي نحوه اتصال به ساير قسمت کننده ها(Splitters)، ديکودرها(Decoders)، فيلترهاي تبديل صدا و تصوير(audio/video transform filters) و رندرکننده ها(Renderers) بدون دخالت Directshow ارائه مي دهد. فيلترهاي داخلي بر روي سيستم ثبت نميشوند تا با فيلترهاي سيستم تداخل پيدا نکنند. KMPlayer تقريبا شامل تمام ديکودرهاي ضروري براي پخش فايلهاست. متمايزترين ويژگي اين پخش کننده کنترل کامل بر روي ارتباط  فيلترها براي جلوگيري از تداخل و پخش ناموفق است. پخش کننده شامل افکتهاي متعدد صدا و تصوير، قابليت افزايش يا کاهش سرعت پخش، انتخاب قسمتي از فيلم به عنوان قسمت مورد علاقه، تکرار قسمت دلخواه(A-B Repeat)، کنترل روي صفحه، تغيير پوياي پوسته با توجه به نوع فايل و بسياري قابليتهاي ديگر است. با توجه به پوسته هاي متعدد و رنگها زيبا محيطي کاملا متفاوت را ارائه مي دهد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

admin بازدید : 17 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (1)
| دانلود رايگان نسخه جديد قدرتمند ترين نرم افزار ساخت جلوه های ویژه و تدوین فیلم در جهان |

در این پست وب سایت کینگ سافت قصد داریم تا نرم افزار Adobe After Effects CS6 را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار مجموعه ای بسیار جامع و غنی از ابزارهای مربوط به ایجاد گرافیک های متحرک، دستکاری ویدئوها، اضافه کردن جلوه های بصری و غیره می باشد. از اين نرم افزار ميتوان برای ساخت جلوه هاي ويژه ي بسيار عظيم سينمايي استفاده نمود زيرا در آن افکت هاي بسيار حرفه اي و پيشرفته اي براي ساخت جلوه هاي ويژه و صحنه هاي اکشن قرار گرفته است. علاوه بر اين از اين برنامه ميتوان براي خلق تصاوير دو و سه بعدي در زمينه هاي مختلف انيميشني استفاده کرد که در اين زمینه نيز ابزارهاي بسيار متنوعي در برنامه قرار دارد. همچنین از امکانات جدید این نرم افزار میتوان به ویژگی های مرکب از جمله ویژگی های ماسک های جدید با عرض متغیر و ردیاب دوربین سه بعدی و نیز ماسک کردن ساده و تنظیم رنگ اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 34 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت کینگ سافت قصد داریم تا نرم افزار WinAVI Video Converter را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار به سرعت بسیار بالای خود در تبدیل فایل های ویدئویی مشهور است به طوریکه قادر است تا فرمت یک فیلم معمولی را در زمان 15 دقیقه تبدیل کند. همچنین این برنامه تقریبآ از تمام فرمت های ویدئویی نظیر AVI/DVD/VCD/SVCD/MPEG1/MPEG2 و حتی WMV/RM/ASF/DivX/Xvid/QuickTime MOV/Flash SWF پشتیبانی میکند. داشتن کیفیت مناسب فایل تبدیل شده همراه با صدای دالبی AC3 5.1 از ویژگی های دیگر این نرم افزار به شمار میروند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...این سایت یکی از بزرگترین سایت های دارای نرم افزارهای کم یاب میباشد که برای استفاده شما تهیه وتنظیم صورت گرفته است...موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 699
  • بازدید کلی : 14,000
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین نرم افزارهای روزدنیا را می توانید در سایت ما مشاهده کنید واز ان استفاده کنید...دانلودانواع انتی ویروس ها"یا دانلودنرم افزارهای مهندسی پیشرفته"دانلودنرم افزارهای اینترنتی"دانلودنرم افزارهای گرافیکی ونرم افزارهای مربوط به طراحی سایت"دانلودانواع سیستم عامل های(ویندوز8یا7"ویا سیستم عامل های مک ولینوکس) را میتوانید در این سایت پیدا کنید...موفق باشید